4.06.2015

Dove Kırık Saç Uçlarına Karşı Etkili Seri

     Herkese merhaba,

     Bu yazımda size birkaç haftadır düzenli olarak kullandığım "Dove Onarıcı Çözümler Kırık Uçlara Karşı Etkili" serisinden ve serinin saçlarıma etkilerinden bahsedeceğim.

     Seri;  şampuan, saç kremi ve bakım küründen oluşuyor.  3 yıkamada saç uçlarındaki kırıkları %80 oranında (her 5 telden 4'ünü) onardığını iddia eden bu seriyi ben de denemek istedim.




     Yaklaşık 5 yıldır saçlarımı kısa kullanıyorum. Sanırım artık kısa saçtan sıkıldım ve bir süre saçlarımı uzun kullanmak istiyorum. Özellikle de yazın kavurucu sıcaklarında saçlarımı tepeden topuz yapıp rahat birkaç ay geçirmek istediğimi itiraf etmeliyim. Ancak uzun saç kullanmak da kolay bir iş değil. Son bir yıldır saçlarımı sürekli ya maşa ya da düzleştirici yardımı ile şekillendiriyorum. Bu sırada saçım sürekli ısıya maruz kalıyor. Bunun sonucunda da kaçınılmaz olarak saç uçlarım kırılıyor. Saçlarımı uçlarından kestirmek istediğimde de bir kuaför klasiği olarak en az 5 cm kesiliyor ve hal-i hazırda yavaş uzayan saçlarım milimetre hesabı ile uzuyor. Bu kısır döngüden belki kurtulurum diye umarken kendimi Dove'un yeni serisini denerken buldum.

     Nasıl Uyguladım?
     Seriyi denemeye başlamadan önce saç uçlarımda gözle görülür şekilde kırıklarım vardı. Şampuan ile saçlarımı 2 kez yıkadıktan sonra saç uçlarıma saç kremini uyguladım ve vücudumu yıkayana kadar saçımda beklettim. Duş sonrasında da havlu ile nemini aldığım saç uçlarıma, ortalama saçımın ortasına kadar 2-3 pompa kadar bakım küründen uyguladım. Bakım kürünü de saç kremini de saç diplerime değdirmemeye özen gösterdim. Bakım kürünü durulamadım.

     İlk Gözlemlerim
     Dove markasının farklı şampuanlarını daha önce denemiş ve saçlarımı ilk yıkamadan itibaren daha yumuşak hale getirdiğini deneyimlemiştim. Bu seride de şampuanın yanı sıra saç kremini duruladıktan sonra saçlarımın çok yumuşak olduğunu, parmaklarımla bile kolayca tarayabildiğimi farkettim. Saç uçlarım kırıklarla dolu olduğu için çok sertleşmiş, parmaklarımla bile duşta açamaz hale gelmiştim. Bu nedenle ilk izlenimim çok olumlu oldu. Serinin bakım kürünü uyguladığımda da saçlarımın yumuşaklığını koruduğunu ve inanılmaz güzel koktuğunu farkettim.

       Seri ile saçlarımı 3 kez yıkayıp saç uçlarımı dikkatlice incelediğimde önceden gözle görebildiğim kırıklarımın gerçekten de azaldığını farkettim. Sanki saçlarımı kestirmişim gibi uçları oldukça sağlıklı görünüyordu. %80 oranında azalma oldukça büyük bir iddia ancak Dove bu serisi ile iddiasını gerçekten de yerine getirmiş gibi görünüyor.

     Çalışma Prensibi
     Peki nasıl oluyor da bir saç ürünü, saçları kesmeye gerek kalmadan kırıklarını büyük oranda onarabiliyor?  Polielektrolit Kompleks (PEC) teknolojisi, içindeki pozitif ve negatif yüklerin birbirini çekmesiyle, kırık uçların birbirine mıknatıs etkisiyle yapışmasını ve saç uçlarının yeniden sağlıklı görünüme kavuşmasını sağlıyor. Her yıkamadan sonra saçlara uygulanabilen bakım kürünün içerisinde bulunan PEC teknolojisi suyla temas ettikçe daha da aktif oluyor. Hem kuru hem nemli saça uygulanabilen kürü durulamanıza gerek yok.


 
     Yorumlarım
     Bu yazıyı yazarken sanırım onuncu kez seriyi saçlarıma uygulamış olacağım. Bu süre de seriyle ilgili yorum yapmama yetecek kadar uzun diye düşünüyorum. Öncelikle ürünün kokusunu ve yapısını çok sevdim. Saçlarımın uzun süredir olmadığı kadar yumuşak olduğunu ben de, çevremdekiler de farkedebiliyoruz. Saç uçlarıma duş sonrası yağ ya da saç uçlarına özel bakımlar yapardım. Bu seriyi kullanmaya başladığımdan beri ek başka bir ürün kullanmıyorum. Saçlarım gerçekten çok daha bakımlı ve sağlıklı görünüyor. Saç uçlarımdaki gözle görülür kırıklarım oldukça azaldı. Güneş ışığında çok dikkatli baktığımda ancak birkaç kırık uç farkediyorum. Saçlarımı gönül rahatlığı ile uzatabileceğim için çok mutluyum. Saçlarımı kestirmeden kırıklarımdan kurtulacağıma inanamazdım, bu nedenle bu serinin mucizevi bir etkisi olduğunu düşünüyorum. Siz de benim gibi saçlarınızı kestirmeden kırıklarınızdan kurtulmak istiyorsanız, Dove'un bu serisine bir şans vermenizi öneririm.


     Tavsiye edilen satış fiyatı
Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Şampuan 600 ml, 11.95 TL
Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Saç Kremi 600 ml, 11.95 TL
Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Saç Bakım Kürü 125 ml, 16.95 TL

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder