6.03.2014

Gündüz Cilt Bakımı Rutinim {Video}

7 yorum :

  1. Merhaba:)
    Sizi nasıl takip etmeye başladım tam olarak hatırlamıyorum ama iyi ki de diyorum şimdi. Videolarınızı izledim çok şekersiniz.
    Ben günlük cilt bakımı yapmayı bir aydır falan bırakmıştım yüzüme kullandığım sivilce jelinin son kullanma tarihinin geçtiğini farketmeyerek sürüp yatmıştım. Sabah ay gibi toparlak şiş bir suratla uyandığım günden beri yapmıyorum bakım vs. Şimdi videoyu
    zleyince istek geldi :) Hazır yüzüm de düzelmişken başlayacağım. Teşekkürler bu güzel paylaşımın için.. Twitter da da takipçin oldum :)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım, süper olmuş :) Bir meslektaşın olarak başarılarının katlanarak devam etmesini diliyorum. Takibe devam :)

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım, süper olmuş :) Bir meslektaşın olarak başarılarının katlanarak devam etmesini dilerim. Takibe devam :)

    YanıtlaSil
  4. Yüzünüze kese mi yapıyorsunuz!!! Tahriş edip, zarar vermez mi? İlk defa duyuyorum.

    YanıtlaSil
  5. Mrb hemen hemen bütün video larinizi izledim cok içten ve doğal siniz lutfen video larinizin devami olsun sizi takip etmek istiyoruz sizi cok başarılı buluyorum .

    YanıtlaSil
  6. Size cok kanim isindi yeni tanimam ragmen basarilarinizin devamini dilerim tatli bayan :))

    YanıtlaSil
  7. Benim yuzumde ozellikle burun ve yanaklarimda cok fazla gozenek var onlar icin bisey tavsiye eder misiniz?

    YanıtlaSil