15.01.2014

Inglot Illuminizing HD Pudralar

     Herkese merhaba, 

     Inglot markasını ve ürünlerini, özellikle de fırçalarını ne kadar sevdiğimi beni takip edenleriniz çok iyi bilirler. Maalesef Inglot'un Türkiye ile kontrat süresi bittiği için mağazaları birer birer kapandı ve şu an Türkiye pazarında aktif olarak yer almıyorlar ancak bazı online alışveriş sitelerinde Inglot ürünlerini bulmak mümkün. VMP Kozmetik grubu Inglot ürünlerini Türkiye'ye getireceğini, Nişantaşı merkezli bir stüdyo mağaza açacaklarını, bunun yanında online alışverişe de başlayacaklarını söylese de son 4-5 aydır kendilerinden ses soluk çıkmıyor. Uzun lafın kısası Inglot'un Türkiye'deki durumu şu anda tam bir muamma...

     Günlerden bir gün takipçilerimden sevgili Merve, eşinin Polonya'ya gideceğini ve Inglot'tan bazı ürünler almak istediğini ama neleri alacağına karar veremediğini yazan bir mail gönderdi. Kendisi ile mailleşip alacağı ürünlere karar verdikten sonra, eğer benim de almak istediğim ürünler olursa seve seve yardım edebileceğini söylediğinde çok mutlu oldum ve ona uzun bir liste verdim :)

     Bu listede yer alan ürünlerden ikisi, Inglot'un kasım ayı ortalarında lansmanını yaptığı HD aydınlatıcı pudralarıydı. Kozmetik sektörü artık; ince ve hafif yapılı, doğal görünüm veren, kamera ışıkları karşısında ve ekranda HD kalitede sonuca ulaştıracak ürünlere doğru ilerliyor. Make Up For Ever HD fondötenin bu konudaki başarısını, ince yapısına rağmen cildi çok iyi kapatmasını ve fotoğraflarda harika sonuç verişini gördükten sonra HD ürünlere inancım bir kat daha arttı. Bu nedenle de Inglot'un HD pudralarına bir şans vermek istedim. 


     Bu aydınlatıcı pudralar için beş renk seçeneği bulunuyor. Ben cildime uyacağını düşündüğüm 41 ve 44 numaraları aldım. Pembe rengi koyu rengi nötrlesin, sarı tonu da daha doğal ve canlı bir görünüm oluştursun diye seçtim.

 

     Bu ürünü ;
  • Aydınlatıcı olarak burun üstü, elmacık kemiklerinin üstü, kaş altı, dudak üstü gibi bölgelerde
  • Makyajı sabitlemek ya da aydınlık bir görünüm oluşturmak için tüm yüzde
  • Göz makyajında, göz altına dökülen farları kolayca temizlemek için göz altında kullanmak mümkün.



     Pudra, kendine ait süngeri ile satılıyor. Ürünü ister bu sünger yardımıyla; isterseniz de kullanacağınız alana bağlı olarak pudra, allık ya da gölgelendirme fırçası yardımı ile uygulayabilirsiniz. Açıkçası ben sünger kullanmayı sevmiyorum çünkü oldukça kalın ve yapay bir görünüme neden oluyorlar. Ürün ile gelen bu süngeri daha çok, ürünün çekmecede ya da çantamdayken dökülmesine engel olması için kullanıyorum.





     Süngeri kaldırdığımızda, plastik kapak ile karşılaşıyoruz. Pudrayı ters çevirerek ürünü kapağa alıp, daha sonra uygulamak mümkün. Eğer ürün ile gelen süngeri kullanacaksanız, pudrayı direkt süngere dökmek de mümkün.





  • Ürün vaadettiklerini gerçekleştiriyor mu? 
    • Inglot HD Aydınlatıcı pudraların yapısı o kadar ince ki, dağıtıldığında yok gibi oluyor, geriye sadece yukarıdaki fotoğrafta bile zar zor görülen ışıltılı yapı kalıyor. Bu nedenle ürünü aydınlatıcı olarak kullanmak pek de mümkün olmuyor. 
    • Göz altını ya da makyajı sabitlemek, cilde daha canlı ve aydınlık bir görünüm kazandırmakta başarılı olan bu seri, aydınlatıcı rolünden maalesef sınıfta kalıyor.


  • Peki bu ürün fotoğraf ve videolarda nasıl bir sonuç veriyor ?
    • İşte bu konuda ürün tam anlamıyla hakkını veriyor. Cildin doğal görünümünü bozmadan, ki burada ürün altına kullanılan ten ürünü de çok etkili oluyor, fotoğraf ve videolarda harika sonuç veriyor.


  • Günlük kullanımda nasıl görünüyor? Yağlanmayı/parlamayı önlüyor mu?
    • İlk uyguladığınızda bir miktar beyazımsı pudra görünümü oluşuyor ama ürün cilt ile kısa sürede bütünleşiyor. Benim gibi özellikle burun ya da T bölgesideki yağlanmadan şikayetçi kişilere bu pudrayı pek önermiyorum. Karma cilde sahip kişiler bu üründen memnun kalacaktır. Ama yağlıya dönük karma ya da yağlı ciltler bu pudradan uzak durmalı.


  • Ürün içeriğinde neler var ?
    • İçerik analizinde çok kötüyümdür, bilgili arkadaşlar yorumları ile destek olursa çok sevinirim ancak bu ürün içerisinde mısır nişastası, elmas tozu, su gibi içerikler görmek beni çok şaşırttı. Bunun yanında paraben içermemesi de bir artı puan kazandırdı.
 

  • Bu pudrayı kimler tercih etmeli ?
    • Karma ciltli 
    • Günlük kullanım için ince yapılı bir pudra arayan
    • Pudrası yüzüne aynı zamanda aydınlık bir etki versin isteyen
    • Özellikle dış çekimlerde, fotoğraf ve video çekiminde doğal ve güzel bir sonuç verecek bir pudra arayışında olan herkes tercih edebilir.



     Pudraların her birini 40 Zloti (Polonya para birimi) yani ortalama 28 TL gibi bir fiyata satın aldım. Olur da Inglot mağazaları yeniden açılırsa fiyatı mutlaka bunun en az iki katı olur diye düşünüyorum. 

14 yorum :

  1. Turkiyede yok diyosunuz alamayacagimiz seyin yazisini niye okutturuyosunuz bize

    YanıtlaSil
  2. Bence iki kati az olmus en az uc kati olur;)

    YanıtlaSil
  3. Her yazılanı alacaksak oooooo
    Hiç bişi okumayalım, hatta interneti de keselim gitsin kökünden:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15/11/14. 16:55
      Tarihli yazıyı en başta Hecer Hanıma tepki veren şahıs için yazdım. Okumak her zaman iyi oluyor, bu sayede o ürünle bir gün karşılaşırsak saf saf bakışmıyoruz. Neyin ne olduğunu böyle blogları okuyarak öğreniyoruz. Yoksa her okuduğumuzu alma gibi bir zorunluluğumuz yok:))
      Okumadan, izlemeden olmuyor ama bu arkadaş rahatsız oluyorsa bilgisayarının fişini çeket oturur sakin sakin, kimseyede kızmaz!

      Sil
  4. Güzel bir post olmuş. HD ürünler benim de dikkatimi çekiyor ancak sivilceli cildime cesaret edemiyordum. Bu ürünün içeriği iyi görünüyor. Talk olmamasına da sevindim allerjim var çünkü. Yakında İnglot un gelmesi umuduyla..

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir post olmuş. HD ürünler benim de dikkatimi çekiyor ancak sivilceli cildime cesaret edemiyordum. Bu ürünün içeriği iyi görünüyor. Talk olmamasına da sevindim allerjim var çünkü. Yakında İnglot un gelmesi umuduyla..

    YanıtlaSil
  6. Bu aralar birileri hacer hanimi kiskaniyor galiba...kac post oldu kabaliklar bitmiyor :)) durduk yere saldiranlar icin baska söz bulamiyorum okuma gec o zaman hatta k kadar rahatsizsin madem acma bu blogu...bu kadar basit

    YanıtlaSil
  7. Hacercim pembe tonlusu beni biraz korkuttu nası duruyor acaba buğdayım ne öneririsin

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle İnglot ürünlerini kullanan biri olarak Türkiyeden neden çekildiler anlamadım Inglotun yerini tutabilecek kalitede ürünlerin olmadığını düünüyorum en azından seçim yapma konusunda hazırlanmış belkide çoğu kullanılmayan renkler ile dolu tek bir paleti almak yerine istediğimiz renklerle kendi ürünlerimizi oluşturabiliyorduk, eleştirilere gelince beğenmiyorsanız blogu açmazsınız okumazsınız olur biter kimse kimseyi blogumu oku diye zorlamıyor gereksiz eleştiriler yapılması çok anlamlı değil ayrıca çok beğendiğiniz ürünler olduğunda yurtdışına gidenlerden rica edebilirsiniz polemiğe gerek yok

    YanıtlaSil
  9. Cok guzel ve aciklayici bir yazi olmus hcercim ellerine saglikkk 😘 inglot un turkiyeden cekilmesi hic iyi olmadi umarim en kisa surede bir yol bulunur !

    YanıtlaSil