10.10.2013

Gratis Bayram Kampanyası

    Herkese merhaba,

    Bayrama sayılı günler kala, markalar ve mağazalar da kampanyalarını açıklamaya başladı.

    Gratis'in bayram kampanyası ve detayları ise şöyle...


            Kurulduğu günden bu yana herkesi birbirinden kaliteli ürünlerle tanıştıran Kişisel Bakım Marketi Gratis alışveriş listenizde yer alan kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinde  10-14 Ekim 2013 tarihleri arasında geçerli fırsat ve süprizlerle sizleri buluşturuyor.


  • Kalem ve oje hariç The BalmL’Oreal ParisMaybellineGolden RosePastel (seçili mağazalarda geçerli) Max FactorFlormar (seçili mağazalarda geçerli) ve Alix Avien (seçili mağazalarda geçerli) Renkli Kozmetik ürünlerinde %50 İndirim,
  • Tüm Yüz Bakım (R.O.C hariç) ürünlerinde %50 İndirim,
  • Tüm Gratis’e Özel, Hijyenik ve Günlük PedEDT/ParfümTakı ve Toka çeşitlerinde%40 İndirim,
  • Tüm Saç Boyaları, Tıraş Ürünleri, Deo Sprey, Deo Roll-on, Deo Stick çeşitlerinde %35 indirim,
  • Tüm Saç Bakım (Toni&Guy hariç), Kişisel Bakım ürünlerinde %30 İndirim fırsatları sizleri bekliyor. 
  • Ürünler stoklarla sınırlıdır.






















     Siz kampanyadan neler almayı planlıyorsunuz ?

7 yorum :

  1. ayy hacercim harikaymıs valla cok sevındım:) bi tane pudra ihtiyacım var sadece sence hangi markayı tercih edeyim fikir verir misin?

    YanıtlaSil
  2. neyi kaçırmasak acaba?
    neler alınabilir?

    YanıtlaSil
  3. bugün gittim the balm başta olmak üzere mağazayı topladım geldim :D Ekstrem geldiğinde şuan olduğu gibi sırıtmayacağım :))))

    YanıtlaSil
  4. bugün gittim the balm başta olmak üzere ne var ne yok topladım geldim :) Ekstrem geldiğinde bu kadar gülmeyeceğimi tahmin ediyorum ama olsun :)))) değerdi.

    YanıtlaSil
  5. Ben makyaj pamukları ve ped stoğu yaptım resmen :D ecotools'un methini duyduğum concealer fırçasını aldım ve bir kaç tane de renkli makyaj alışverişi yaptım.Benim tavsiyem the balm'a bakın arkadaşlar. Allıkları olsun farları olsun göz bazı olsun çok kaliteli ve %50 indirimde kaçmayacak fırsat bana göre. :)

    YanıtlaSil
  6. Saçım için Keratinology Gece Serumunu aldım. Bir de Garnier güneş korumalı yüz losyonunu. Ancak çok istediğim Balm'ın far bazını bulamadım malesef :(

    YanıtlaSil
  7. bende bir sürü şey aldımmm .Watsons indirimi çok sönük gratisin yanında .Aldıklarımı minik bloğuma yazdım.Bir şirin blog hepinizi beklerim :)

    YanıtlaSil