18.09.2013

Yaz Favorilerim {Video}


10 yorum :

  1. 10 etkili saç maskesini nerden temin edebilirim(izmir):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.kozmoya.com/OSMO-Wonder-10-On-Etkili-Durulanmayan-Sa%C3%A7-Bak%C4%B1m-Spreyi-250ml

      Sil
  2. sizi severek takip ediyorum ve önerdiğiniz,verdiğiniz bilgileri çok yararlı buluyorum.çok çok teşekkür ederim..videodaki ürünlerin çoğunu bende kullanıyorum ve favorilerim arasında.benimde size tavsiye edebileceğim birkaç ürün var yazın denediğim;pupa'nın farları bende çok kalıcı duruyor oldukça başarılı,flormar'ın porselen pudrasını tek geçerim bayılıyorum şiddetle tavsiye ediyorum ;)rusyada yaşıyorum ben the balm'ı burda bulamıyorum çıldırcam :)benim saçlarım yağlı ve çok dökülür elseve arginine resist x3 bana çok çok iyi geldi yumuşacık yaptı saçımı tavsiyemdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm önerilerinizi dikkate alacağım, teşekkür ederim.

      Sil
  3. Rocket maskara benimde favorim oldu bu yaz hatta 2. şişe bitmek üzere ama dediğiniz gibi inanılmaz zor çıkıyor :( hatta ben tamamiyle çıkardığımı sandığım akşamlarda bile sabah uyandığımda göz altlarıma inmiş oluyor ..bende h20 suyu pamuklara az miktar dökerek gözlerimin üzerinde bekletiyorum ve yumuşatıyorum ondan sonra sonra çok rahat çıkıyor ama yinede süper bir ürün olduğunu yabana atamam :) Bu güzel ve bilgilendirici video içinde ayrıca teşekkürler , sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yöntem önerisi için ben teşekkür ederim rimel kardeşim :) Sevgiler

      Sil
  4. güzel bi video olmuş tebrikler lütfen bi daha arayı bu kadr açmayın nerdedyse sizi takip etmekten vazgececktm en kısa zamanda makyaj videosu beklyorz.. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit buldukça yazı yazmaya çalışıyorum. Instagram hesabımda daha çok paylaşımda bulunuyorum. Oradan takip edebilirsiniz :)

      Sil
  5. yüzüm çok geniş dolunay gibi:) yüz kontürleme işide pek yakışmıyo bana acaba yanlış mı uyguluyorm yoksa kontür olayının yakışmadığı yüz tipleri oluyo mu cvplarsanız sevinirim simdiden tsk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakışmadığı yüz tipinden ziyade, her yüz tipi için ayrı kontürleme şekilleri var.

      Sil