11.04.2013

Faberlic Secret Astra Volume Maskara

     Bugün sizi Faberlic Kozmetik ve ürünleri ile tanıştıracağım. 

     Faberlic, Rusya’nın benzersiz oksijen kozmetik üreticisi ve doğrudan satış sektöründe en büyük parfüm ve kozmetik şirketlerinden biri. Moskova’da en gelişmiş ve çevre dostu ekipman ile donanmış kendine ait üretim tesisleri bulunmaktadır. Uluslararası kalite standartlarına uygun üretim ve tüm zorunlu testlere tabi tutulan ürünleri vardır. Otomatik üretim sistemiyle hızlı ve piyasa talebini tatmin edecek yüksek kaliteli ürün çıkışı sağlamaktadır. Faberlic dekoratif kozmetiği dünyanın en büyük İtalyan üreticisi Intercos tarafından üretilmektedir. Tüm parfüm kokuları ünlü Fransız parfümericileri tarafından Faberlic için özel olarak geliştirilmiştir.Dünya’nın 1 numaralı oksijen kozmetik markası artık Türkiye’de! Faberlic ürünlerini danışmanlar aracılığı ile alabileceğiniz gibi kendi siteleri üzerinden de alışveriş yapabilirsiniz.

    4 ay önce Faberlic Kozmetik adına Melisa Hanım benimle iletişime geçti ve bana ürünlerinden bahsetti. Faberlic ürünleri oksijenin cildin derinlerine kadar iletimini sağladığını iddia ediyordu.  Bu nedenle özellikle oksijen kozmetik hakkında aldığım bilgiler bana ilginç geldi ve ürünlerini denemek istedim. 

     Denediğim ilk ürün Faberlic Secret Astra Volume maskara oldu. Glikojenli esmer deniz yosunu içeren bu rimel, kirpikleri beslediğini, uzamasını sağladığını ve dolgunluk verdiğini iddia ediyor. 

     Ben kullandığım ilk günden beri bu rimeli çok sevdim. Yapısı yumuşacık, kirpiklerimi yapıştırmıyor, güzel bir dolgunluk veriyor ve uzatma etkisine de sahip. Gün içerisinde akma - bulaşma yapmıyor ve temizlemesi de çok kolay. Kullandığım günden beri bana rimel önerisi soranlara da bu ürünü tavsiye ediyorum. 

     Farkındasınızdır bana gelen ürünleri hemen tanıtmıyorum, uzunca bir süre kullandıktan sonra sizinle objektif yorumlarımı paylaşıyorum. 4 ay sonunda bu rimeli de sizlere gönül rahatlığı ile öneriyorum. Fiyatı şu an sitelerinde 17,9 TL olarak görünüyor ki bence bir rimel için çok iyi bir fiyat.

     Faberlic 3-4 hafta aralıkla katalog çıkarıyor. Ben de bu katalogları takip ediyorum. Sizi bilmem ama bazı katalogla çalışan markaların Photoshop ve bol takma kirpikli sahte reklamlarına, insanları bu kadar aptal yerine koymalarına ben katlanamıyorum. Faberlic kataloglarında göz çevresi kırışıkları görünen, gerçekten yalnızca rimelli gözleri görmek beni mutlu etti = ) 






     Bir sonraki yazımda size Faberlic rujlarından bahsedeceğim. Ayrıca size bir sürprizim olacak. Takipte kalın ^.^ 

29 yorum :

  1. Cok hos hacercim:)

    YanıtlaSil
  2. Tv veya internetteki maskara reklamları gerçekten çok itici takma kirpikle maskara reklamımı olur?? demek ki okadar da güvenmiyorlar ürünlerine.
    Twitterdan paylaşınca çok merak etmiştim. Fiyat, performansa göre çok çok iyi. Sanırım ruj tanıtımından sonra hemen sipariş vereceğim.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. performansa göre fiyat iyiymiş..

    YanıtlaSil
  4. Yarattığı etki güzelmiş,fiyatına göre iyi bir rimelmiş

    YanıtlaSil
  5. Çok etkileyici duruyor gerçekten. .. sana guvenimiz tam tabiiii ;)))

    YanıtlaSil
  6. Çok etkileyici duruyor gerçekten... sana güvenim tam tabikiiiii ;)) dıştan da janjanli paketi. denemek lazim :)

    YanıtlaSil
  7. harika bir rimele benziyor. hemen sipariş vereyim dedim ama satın alma işlemine tıkladığınızda dili rusça oluyor. bunu düzeltmeliler.

    YanıtlaSil
  8. Kargo ucreti ne kadar acaba ? Dis goruntusunu cok sevdim ysl rujlari gibi :)

    YanıtlaSil
  9. bana fayda etmez maalesef sık, gür fakat gözü toprağa bakan çok düz kirpiklerim var kirpik perması yaptırıyorum arada çok kötü kirpiklerim:((((((((((

    YanıtlaSil
  10. Ya muhteşem görünüyor tam olarak istediğim özellikler,uzatması da gayet başarılıymış ben de almak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  11. daha 2 göze aynı şekilde sürememişsin gözünü seveyim bir de galiba makyözlük yapmaya çalışıyorsun
    sağ göz gayet dolgun görünürken sol gözdeki etkisini beğenmedim
    yine de blogun aktifleşmesine seviniyorum
    Derya U.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin iki gözünüzde de eşit uzunlukta ve sıklıkta kirpik varsa ne mutlu size...

      Sil
  12. aaaaa evet benimde sol gözümde bolca kirpik varken sağ gözümde daha az var perma yaparken de farkediyo insanlar şaşırıyolar böyle de bir ihtimal var düşünmek lazım

    YanıtlaSil
  13. Hacer hanımcım misspera ya güvenebilirmiyim parfüm için sizce sitenizde reklamını gördüm de orjinal ürün almak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç alışveriş yapmadım ama güvenilir bir site diye biliyorum.

      Sil
  14. ambalajı çok şık performansıda iyi görünüyor fiyatlarda uygun ama her zaman organik ve doğal makyaj ürünlerinden yanayım

    YanıtlaSil
  15. abla çok güzelsin güle güle kullan

    YanıtlaSil
  16. Peki site dışından tedarik edebiliceğimiz bir yer var mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faberlic ürünlerini %20 indirimli alabilmek için lütfen ücretsiz üye olunuz!..
      buraya tıkla http://faberlicturkey.blogspot.com

      Sil
  17. Merhabalar sizi yeni yeni takip etmeye başladım.Makyaja bakış açım değişti meğer ne kadar manaton tek düze makyajmış.Makyaj yaparken fondöteni sürecekken sizin yeni paylaştığınız video geldi ve aklıma aklımda kalanları uyguladım ve sonucu çk beğendim :) Başarılarınız devamını dilerim. Sevgiler Sena

    YanıtlaSil
  18. sizi cok beğeniyorum sayenizde birçok yeni ürün aldım ve çok memnnum teşekkürler emklerinize :))

    YanıtlaSil
  19. Merhaba, ben Faberlic kozmetik seviyorum. Bu marka Türk pazarında yeni bir marka ve az bilinen. Ama bu kozmetik gerçekten çalışıyor ve uygun fiyatlı. Faberlic ve ürünleri hakkında burada bulabilirsiniz: http://faberlicturkey.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. Ürünü çok begendim, sende çok guzelsın hacer...

    YanıtlaSil
  21. Teşekkürler bilgi için... Ve fotoğraf çok iyi olmuş gerçekten ürünün gerçek halini görmüş olduk. Tekrar teşekkürler bilgilendirdiğiniz için hemen alıyorum :)

    YanıtlaSil
  22. Twitter hesabinizi bulamadim ben :(

    YanıtlaSil
  23. Faberlic ürünleri, sadece rimel değil, hepsi çök güzel ve fiyatlari uygun. Cilt ve saç bakımı, kişisel bakım, ev için temizlik ürünleri. Hepsi var. kenan198383@hotmail.com mesaj atin, sizinle ilgileniriz. Danışma.

    YanıtlaSil