12.11.2012

EyeSlices Göz Pedleri

     Malum evlenmeme artık 3 aydan az kaldı. Telaştan, tedirginlikten uykularım bölük pörçük, göz çevremde yorgunluk belirtileri ve gözlerimde kızarıklıklar oluşmaya başladı, cildim kendinden geçmiş durumda. Ben de cildimi ve saçlarımı bu özel güne hazırlamakla meşgulüm.

     Lila Kutu sağolsun bana daha önce bazı blogger arkadaşların yazıları ile merak ettiğim EyeSlices göz pedlerinden gönderdi. Ben de hemen merakla denedim. Bu hem bir tanıtım yazısı, hem de göz çevresinde koyu renk halkaları olup benden hangi ürünü kullanmak gerektiği konusunda soru soranlara cevap olsun.





     Pedler pirinçten üretilen bir kutu içerisinde muhafaza ediliyor. Çantamızda kolaylıkla taşıyabileceğimiz büyüklükte.
 


     Ürün içeriği şu şekilde :
 

     Kutu içerisinden minik bir kutu ve kullanma talimatı çıkıyor.
 

     Küçük kutu içerisinden jelatinler içerisinde iki adet ped çıkıyor. 
 
  
     Ürünü temiz cilde uygulamak gerekiyor. Bu nedenle benim gibi makyajlı gözlere uygulamaya çalışmayın :) 


     Hemen cildimi temizledim ve ...


     Temiz cildime pedleri jelatinlerinden çıkararak uyguladım. 



     Aşağıdaki fotoğrafta blogger olmanın ne demek olduğunu görüyorsunuz. En şapşal halimi bile size ürün tanıtmak için fotoğraflayıp buraya koyuyorum :) 
 

     Bu pedleri göz çevresinde 10 dakika süre ile tutarak 5 kez ya da 5 dakika tutarak 10 kez kullanabileceğimiz yazıyor. Ama İngilizce açıklamada pedler kuruyana kadar kullanabilirsiniz diyor. Ben tercihimi 5 dakikalık uygulamalardan yana kullandım. 5 dakika sonunda pedleri kaldırınca göz çevremde hafif bir gerginlik hissettim. Ama gözlerimdeki şişkinliği azalttığını ve göz çevremin ferahladığını hissettim. Bundan sonraki denemeler öncesinde pedleri bir süre buzdolabında bekletmeyi düşünüyorum.

     İlk denemede ben pedleri kullanmayı bitirdikten sonra göz çevremi temizlemedim. Nemli bir pamuk yardımı ile göz çevresini temizlemek gerekiyor yoksa pedin kalıntıları göz çevresinden soyuluyor.


     Ürünü kullandıktan sonra aynı jelatinli kutusuna koyup muhafaza edebiliyorsunuz. Bu çoklu kullanım fikri benim çok hoşuma gitti. 
 
    
     Eğer EyeSlices ürününü daha ayrıntılı incelemek, ürünün kullanımı hakkında videoyu izlemek ve ürünü satın almak isterseniz buraya tıklamanız yeterli.

     Ürünü 10 kez kullandıktan sonra ayrıntılı bir yazı daha hazırlayacağım. Lila Kutu'ya bana bu güzel üründen gönderdiği için bir kez daha teşekkür ediyorum. 

 

19 yorum :

  1. tesaduf urun tanitiminizi gordum ne yalan soyleyeyim zaten guzelmis sizin goz cevreniz bence ;) lila kutu akilli secim yapmis size demo yapmakla

    YanıtlaSil
  2. hacerrrrsakın evlenince blogu ihmal etme. seni cok dürüst ve samimi buluyorum cok üzülürümmmmmm
    aybike

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah'tan ciddi bir şey gelmezse blogu bırakmam sanırım :)

      Sil
  3. aybike'ye katılıyorum, çok tatlısınız :)

    YanıtlaSil
  4. senin postlarını iple çekiyorum resmen:) formu doldurdum, submit ettim. bir soru sormak istiyorum bir de. senin kaşla ilgili sarımsaklı falan bir videon vardı ya.onu yapacağım bu ara. 20dk beklet demiştin. haftada kaç kez peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yılda bir kez yapıyorum o kadar. Ama çok istiyorsan haftada 2 kez yeterli olur.

      Sil
    2. cevabını daha yeni gördüm:) bugün yaptım. ay bir yandı bir yandı. şifadır diye sesimi çıkarmadım artık:)

      Sil
  5. aybikeye katılıyorum o kadar uzun zamandır yoksun ki nişanlılık seni bu kadar uzaklaştırdıysa evliliği düşünemiyorum :( Bu sevimli hallerini daha sık görmek dileğiyle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman buldukça bilgisayar başına oturuyorum ve yazmaya çalışıyorum :)

      Sil
  6. Merhaba canım uzun zamandır takıpcınım, Kasların cıddı cıddı cok guzel yogun, gur ve sekıllı . Masallah hepsı bı arada :) Yalnız tatlım kavıs kısmını bıraz yukardan ınceltıp sıvrılestırırsen bence cok hos olur. Resımlere ılk baktıgımda tek rahatsız eden kalın kavısler oldu :( Onun dısında cok sade doğal bır guzellıgın var 41 kere masallah. Yarısmayada katıldım ılk defa. Yıllardır hıc blogger yarısmalarına tenezzul etmezdım :P Sevgıler canım...

    YanıtlaSil
  7. eğer kutu kapandığında hava geçiriyorsa buzdolabı bu ürünü kurutabilir :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sıkı şekilde kapanıyor ama hava geçiriyor mu bilemiyorum.

      Sil
  8. Yüzünü hangi sabunla temizledin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabun değil, Sephora köpük temizleyici ile yıkadım.

      Sil
  9. güzel bir ürün. benim gibi göz çevresi şiş olanlar için çok uygunmuş. tanıtım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Ürünü kullandınız mı acaba ne gibi değişiklikler oldu

    YanıtlaSil