1.10.2012

Urban Decay Artık Sephora'da !

     Sevinç çığlıkları eşliğinde, büyük mutlulukla bu yazıyı yazıyorum :))

     Urban Decay'in en çok satan ürünlerinden NAKED 2 palet bugün itibarı ile Sephora mağazalarında satılıyor. İnsanlar paletten ayırtıp tüketmeye başlamışlar bile !




     Sephora.fr sitesinde 48 € (111 TL) 'den satılan paletin, 119 TL'ye satılmaya başlanması ise harika bir haber ! Gümrük vergisinden belimiz artık bükülmesin! 

     Ben Amerika'ya gitmiyor olsaydım kesinlikle kaçırmazdım. Siz de tükenmeden mağazalara göz atın derim. Çünkü NAKED paletler inanılmaz kullanışlı ve günlük makyaj için idealler. 

     Urban Decay ürünlerinin devamı seriler halinde Sephora mağazalarına gelmeye devam edecek. Süper gelişmeler için takipte kalmaya devam edelim :)

     

17 yorum :

  1. 48 dolar 111 tl. yapmıyor ki . Yaklaşık 86-87 tl. yapıyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Euro yerine Dolar işareti yapmışım heyecandan :)

      Sil
  2. İnanılmaz sevindim bu haberi öğrendiğimde.
    Bugün rahatsızım yerimden kalkamıyorum ama birkaç güne gidip kesinlikle alacağım.
    Bir de far bazları da gelirse ne güzel olur!
    :)

    YanıtlaSil
  3. Gazamız mübarek olsun o zaman bacılar :)

    YanıtlaSil
  4. Bu tonlarda makyaj çok fazla yapmadığım için böyle bir palet almam ama Urban Decay'ın diğer far paletlerini ve göz kalemlerini sabırsızlıkla bekliyorum.:)

    YanıtlaSil
  5. göz kalemleri, far bazı falan da gelir umarım :)

    YanıtlaSil
  6. bu güzel haber için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de cok sevindim suan almaya gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Harika! Naked paletimi aldıktan sonra elim başka farlara gitmez oldu. En kısa zamanda diğer ürünlerde gelsin^^

    YanıtlaSil
  9. Resmen kalp atışlarım hızlandı almayacak olmama rağmen :D

    YanıtlaSil
  10. Sephorada 130 tl'ye satiliyor

    YanıtlaSil
  11. Urban decay markasi sephoralara gelicekmis yakin zamanda görevli arkadas öyle söyledi :)

    YanıtlaSil
  12. 130 tl miii hani 111di :( eğer öyle arada 50 tl gibi rakamlar oynayacaksa hiç gelmesin daha iyi

    YanıtlaSil
  13. Evet bugün aldım 129 Tl'idi.111 Fransa'daki fiyatı, Amerikada ise 50$ yani 90 tl civarında. Ben de buradan ve bikaç yerden 119 tl olduğunu duyduğum için "yanlışlık olmasın 119 değil miydi" dedim. Tekrar baktılar ve 129 olduğunu doğruladılar. Malesef daha pahalı Türkiye'de :(

    YanıtlaSil
  14. Paletin muadilini bulmak mümkün, ama urban decay primer potion gelirse, ucuz pahalı demem hiç düşünmem alırım :)

    YanıtlaSil
  15. Ben kaçırmadan aldım bi tane :) Yalnız dendiği gibi 129 TLydi ama bana gelen mailde 119 TL yazdığını söylediğim için zorunlu indirim yaptılar, müşteri herzaman haklıdır misali :)

    YanıtlaSil
  16. bende almayı cok isterdim ama malesef bulunduğum şehirde böyle bir imkanım yok ;(

    YanıtlaSil