1.09.2012

Ve Kazananlar...

     Yaklaşık 10 günlük bir gecikmenin ardından MAC yarışmasını kazananları açıklama zamanı geldi. Önce yarışma ile ilgili birkaç sayısal veri paylaşayım.
  • Yarışmaya 1062 kişi katıldı.
  • 163 kişinin katılımı Makyaj Günlüğü'nü takip etmediği için geçersiz oldu.
  • 57 kişi birden fazla katılımda bulunduğu ya da sahte linkler verdiği için yarışmadan elendi.
  • Ek katılım hakları ile toplam 1443 yarışma hakkı oluştu.
     Yarışmadan en sık yapılan hata "Yarışmayı paylaştığınız yerleri yazar mısın?"  bölümüne verilen "Facebook, Twitter, blogum, adres defterim, arkadaşlarım ya da Makyaj Günlüğü" cevapları oldu. Bu cevaplar da geçersiz sayıldı.

     Sonuç olarak 1443 katılım arasından kazanan şanslı 2 isim ;

Esranur Alkış & Vanilya Yağmuru

     Kızlar lütfen maillerinizi kontrol edin. Eğer 3 gün içinde mailime cevap gelmezse, yeni kazananlar belirleyeceğim. 

     Kazanamayanlar üzülmüyor çünkü çok yakında yepyeni bir yarışma ile yeniden hediyeler kazandıracağım.


Sevgiler,
Hacer

6 yorum :

  1. Kaybettiğime üzüldüm ama arkadaşlar iyi günlerde kullansınlar hediyelerini =)

    gizemizmirli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Neden twitterda engelliyim onu anlayamadım.özel bi sebebi mi war acaba

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben blogunuzu yeni kesfettim, katilmak icin blogu facebook ve tweeterdan mi takip etmek gerekiyor? Tweeter kullanmiyorum ama

    YanıtlaSil
  6. Hediyem çok güzel bir şekilde geldi çok teşekkür ederim en yakın zamanda bununla ilgili bir post hazırlayacağım :D

    YanıtlaSil