24.07.2012

Kozmoda Alışveriş Deneyimim

     Biliyorsunuz uzun bir süre önce yurtdışından kozmetik alışverişi yapmamız yasaklandı. Bu durum hali hazırda bulunan online alışveriş sitelerinin kozmetiğe de yer vermesine ve yeni kozmetik alışveriş sitelerinin açılmasına yol açtı. Her zaman olduğu gibi kaliteli, orijinal ürün satanların yanında sahte ürünleri yüksek fiyatlarla satan siteler de ortaya çıktı. Özellikle bu konuda pek çok soru ve yorum geldiği için yazmak zorunda hissediyorum, lütfen emin olmadığınız, müşteri yorumlarını araştırmadığınız sitelerden alışveriş yapıp, paranızdan ve sağlığınızdan olmayın.    


     Biliyorsunuz geçtiğimiz aylarda Kozmoda sponsorluğunda bir yarışma düzenlemiştim. Yarışma ile yetinmeyip, denemek istediğim birkaç ürünü almak için de Kozmoda'yı tercih ettim. Bu alışveriş tecrübemi sizinle de paylaşmak istiyorum.


     Kozmoda'yı ziyaret ettiğimde ilk hoşuma giden şey, site tasarımı olmuştu. Canlı, sempatik ve sevimli siteyi çok beğendim. Kendinize kolayca üyelik oluşturduktan sonra alışverişe başlayabilirsiniz.




     Kozmoda neredeyse ilk açıldığından beri ara ara girip kampanyalara, ürünlere bakarım. Zaman içerisinde bünyelerine yeni markalar, yeni ürünler ekliyor olmaları sevindirici diye düşünüyorum. Özel günlerde özel indirim kampanyalarını takip ederek de daha avantajlı alışverişler yapılabilir.




     Şimdi gelelim benim alışveriş tecrübeme...

     Çok uzun süredir kendime iyi bir göz altı kapatıcısı arıyordum ancak denediğim tüm ürünlerde içime sinmeyen bir şey oluyordu. Ya göz altı çizgilerime dolup daha da belirginleştiriyor, ya birikmeler yaparak kötü görünüyor, ya rengi tutmuyor ya da başka bir soruna yol açıyordu. Makyaj konusunda aşık olduğum Lisa Eldridge'in öve öve bitiremediği Bourjois Healthy Mix kapatıcıya bir şans vermek istiyordum ama bir türlü gittiğim mağazalarda ürünü bulamıyordum. Tam da Kozmoda'yı ziyaret etmişken, ürünü de indirimde görmüşken dayanamadım sepetime bir açık, bir de koyu renginden ekleyiverdim. Yalnız kalmasınlar diye de yine çok merak ettiğim Bourjois Volumizer Mascara'yı ekledim. Birkaç gün içinde ürünler şipşirin bir kutu içinde elime geçtiler.






     Türkiye'nin en büyük online alışveriş sitesi olduklarını iddia eden büyük sitelerden biri ile bir alışveriş tecrübesi yaşadım. Paşabahçe ürünleri ile bir kampanya düzenlemişlerdi. Anneciğim ile oturduk, pek çok cam ürün beğendik, bir güzel alışverişimizi yaptık. Birkaç gün sonra kargo şirketi ürünleri koca bir kutu içerisinde getirdi. Eğer internetten alışveriş yapıyorsanız unutmamanız gereken şeylerden biri, kargoyu açıp aldığınız ürünlerin sağlamlığı ve doğruluğundan emin olmadan kargo kağıdını imzalamamanız gerektiğidir. Bunu iyi bildiğimden, kağıdı imzalamadan kutuyu açtım. Ve kutu içinde tek bir koruyucu malzeme ya da havalı poşet olmadığını, tüm camların üst üste kutuya konup kargoya verildiğini, bunun doğal sonucu olarak da tüm ürünlerin kırıldığını görerek kargoyu iade ettim. Böyle büyük (!) siteler bile duyarsızca davranabilirken, Kozmoda'nın tüm ürünleri havalı poşetler içinde göndermesini takdir ettim.




     Yazıyı hazırlamadan önce kapatıcılarımı kullandığım ve yazlığa yanıma getirmediğim için aşağıda göremiyorsunuz  = )




     
     Aldığım ürünlerin yanında minik parfüm ve diş macunu tester'larının olması da çok hoştu.




     Kısacası ben Kozmoda'dan yaptığım alışverişten memnun kaldım. Çünkü ;
  • Orijinal ürün satıyorlar.
  • Eğer kampanya dönemlerini yakalarsanız çok uygun fiyata satış yapıyorlar.
  • Kargo kısa sürede geliyor.
  • Ürünleri havalı poşetler ile korumalı bir şekilde gönderiyorlar.
  • Aldığınız ürünlerin yanında minik tester'lar da gönderiyorlar.
  • İlk alışverişiniz için 10 TL hediye kuponu kazanıyorsunuz.
  • Siteye üye yaptığınız her kişi için 10 TL hediye kuponu kazanıyorsunuz.
  • Yaptığınız alışverişler karşılığı "Kozpara" kazanıp, sonraki alışverişlerinizde kullanabiliyorsunuz.
  • Erkeklere özel ürünlere de yer veriliyor.
     Ben severek alışveriş yaptığım bu siteyi size gönül rahatlığı ile öneriyorum. Aldığım ürünlerin tanıtım yazıları yakın zamanda bloga olacak. Herkese keyifli alışverişler !

7 yorum :

  1. bende bi denemek istiyorum madem öyle :)

    YanıtlaSil
  2. Benim de Kozmoda ile alışveriş tecrbem var. Ürünle alakalı sorun yaşadım ama sağolsunlar itinalı ilgilenerek, değişimi gerçekleştirdiler. Ben de severek alışveriş yapıyorum. İlgili yazım :
    http://beautifulandsweets.blogspot.fr/2012/07/kozmodacom-alisverisi.html

    YanıtlaSil
  3. ürünle ilgili yorumunu bekliyorum.en son body shop tan aldığım kapatıcı alrji yaptı.güzel bir kapatıcı arıyorum

    YanıtlaSil
  4. Bence de,ürün yorumlarını acele bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  5. aynı paşabahçe kampanyasından ben de alışveriş yaptım bir önceki silikon ürünlerimde kutuyu açtırmamak için benimle inatlaşan kargo görevlisine sinirimden kargoyu şubeden aldığım halde açıp bakmamıştım bu kez kendileri koliden ses geldiğini açmamı söylediler ve 1 parça ürünüm tuz buzdu kolisini açmadım bile.. ve dalga geçer gibi git evden iade kodu getir diyorlar.. yani ürünü ben o şekilde kabul etmiş ve iade etmiş durumuna düşürülüyorum! site ürün ücretini ödedi ama lütfen direnin imzalamayın kargo formlarını :)
    kozmetik sitelerine de söylediğin gibi güvenmek zor zira çok meşhurlarından biri bana inatla koruma bandı açılmış ürün göndermeye devam ediyor.. tabii ki son alışverişim oldu onlardan

    YanıtlaSil
  6. lila kutu hakkında bir yorumun var mı ? ben satın almayı çok istiyorum..

    YanıtlaSil
  7. kozmoda kapanmış artık devam etmeyeceklermiş bilgine

    YanıtlaSil