20.04.2012

Bitirdiğim Ürünler {Video}


15 yorum :

  1. izledim,devamını bekliyorum şekerim...
    body shopu denemek istiyordum,demek sen beğenmedin

    YanıtlaSil
  2. izledim ve not aldım şekerim..
    devamını bekliyorum videolarının..
    body shop salatalık özlü toniği deneyecektim,demekki beğenmedin..

    YanıtlaSil
  3. bu kadar olurr bende avonun saş serumuna hayran kaldım ve body shop un tonıgını hiçç sevmedimm..sendende duymak hoşuma gitti..süper bır video olmuş kırmızı rujada bayıldım markasınıda isterimm :)))

    YanıtlaSil
  4. Parmağına noldu ya geçmiş olsun ..
    Uzun zaman oldu özlemiştik seni :D
    Bıcır bıcırsın yaaa :D :D
    Ben kullanmıştım o toniği ama sana neden gelmedi kii :S
    Eğer kullanmayacaksan gönder bana ;) Çok sevinirim hatta :D
    biadresaldim@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. oo maşallah ne çok ürün bitirmişsiniz :) bioderma sensibio h2o benim de elimdekiler biter bitmez alıp deneyceğim bir ürün olaak inşallahh

    YanıtlaSil
  6. art deco'nun primerini de öneririrm.göz makyaji altina...

    YanıtlaSil
  7. siteyi 1 hafta oldu keşfedeli her yazıyı tekrar tekrar okudum vee gerçekten hepsii çooook işime yaramaya başladı bile diyebilirm. benim cildim çoooook kuru neyle temizlesem nasıl nemlendirsem hangi kapatıcıyı kullansam da pul pul oluyor maalesef :( ne yapabileceğim hakkında bir fikriniz varsa çook sevinirim. ayrıca alışverişleri hangi sitelerden yapıyorsunuz öğrenebilir miyim benim şehrimde tekin acar ve watsons'tan başka alışveriş yapabileceğim bir yer yok maalesef kendinize çok iyi bakın sizi gerçekten çok sevdim.. :))) SENEM

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş video ve cildin çok sağlıklı duruyor cidden. twiterdan rejim yaptığını biliyodum keşke bununla alakalı da bir video çeksen. sevgilerr

    YanıtlaSil
  9. bilgi verici bir video olmuş ellerine sağlık...
    bu arada fotograf makinenin markası ne sorabilir miyim :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,lancome u begenmemene sasmadim dogrusu ne cilt urunleri nede kozmetiginden bu zamana kadar memnun olanini duymadim,o kadar para verip sonunda husrana ugramak kotu bi duygu sanirim:( ayrica londradabirturkkizi cektigi videoda lancome ve loreal ureticilerinin ve icindeki urunlerinin ayni oldugunu soylemisti biraz dusununce hak verdim:)son olarak bobbi brown urunlerinide blogunda gormek isteriz onlarda mac ayarinda ben cok begeniyorum ozellikle correctorunu. Cok konustum yine :) senden bol makyaj videosu bekliyoruz.kuBra

    YanıtlaSil
  11. the body shop'un toniğine talibim.
    mail atıyorum size..
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  12. şimdi senin cildinde hiç bir teni ürünü yomu gerçekten :o nasıl bu kadar ışıl ışıl,pürüzsüz ve sağlıklı duruyorr ..maşallah ya ne güzel :) peki karma bir cildin olduğundan yola çıkarak siyah nokta problemi yaşamıyormusun?yaşıyorsan da acaba ne kullanıyorsun yok etmek için..
    sevgiler,
    elif

    YanıtlaSil
  13. merhaba, blogu 2 gündür vakit buldukça inceliyordum. Ve bugün tee mezuniyet makyajına ilk takma kirpik deneyimine kadar gittim :)

    Zamanla makyaj yapmakta ve kullandığınız malzemelerde ki ilerleme açıkça belli oluyor, tebrik ederim.Keşke sizin kadar yetenekli olabilsem.Bir kalemi bile bazen zor sürüyorum.

    Birde yüz hatlarınızda bana deçmiş yıllara göre değişmiş geldi.Ve böylesi dahada güzelleştirmiş :)

    Sevgiler

    ceyizkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. sbhtan berı blogunu gezıorum bı gramcık kabılıyetım olsun ısterdım makyaj konusunda :) ozel ders alabılırım senden :))

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. begenerek takip ediyorum cnm sni tüm sınıf olarak çok seviyoruz :D

    YanıtlaSil