24.02.2012

Saç Bakım Ürünlerim


9 yorum :

  1. oncelikle saçlar süper olmuş =) ben de saçına çok işlem yapan biriyim.önceden sarışındm şu an daha doğal bir saça ulaşmak ve sarılarımı kapatmak için sık sık boyatmak zorundayım.bu nedenle saçlarım yıpranıyo ve uzun saç kullanmayı çok sevdiğim için de kestirmiyorum =) ben son zamanlarda kuaförümün tavsiyesiyle bi ürün kullanmaya başladım ve çok memnunum omega 'nın argan yağlı bir ürünü.ben çok memnunum hem fiyatı uygun hem de saçlarıma iyi geldi.sonuçtan memnun kalınca ben de paylaşmak istedim =)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar, sizden bir fikir almak istiyorum. tırnaklarımın kırılması ile ilgili bir sorunum var ince bir tabaka şeklinde üzerinden soyulmalar da oluyor eeh böyle olunca bende soymak istiyorum. oldukça hassaslar hangi bakım ürününü önerir misiniz?

    teşekkürler
    kibele keyfi

    YanıtlaSil
  3. video için teşekkürler canım avon un serumunu merak ediyordum artık denemeye kararlıyım benim saçlarımda düzleştirici ve maşaya karşı şekillenmiyor ve bir süre sonra hemen bozuluyor önericeğin bir ürün varmı =(

    YanıtlaSil
  4. İlk olarak geçmiş olsunmu demelıyım bılmıyorum bende gecen hafta kuafore gıttım bebek saclarımın cıktıgını bılıodum ama farkedılmesı hosuma gıttı ama benım problemım kansızlıktandı ılac ve gıda taksıyesıyle duzelttım senden daha uzun bı saç modelı kestırdım saclarımız benzemıs oldu bıraz :)

    body shopun urununun fıyatını bılmedıgını soyledn ama bır tahmının varsa asagı yukarı sukdar dıyebılcegn ogrenmek ısterım :)

    tesekkurler sımdıden

    YanıtlaSil
  5. şahanesinnnn:)))

    YanıtlaSil
  6. kibelekeyfi bence ılk bı cılt doktoruna gıt bende takmıodum pek ama kansızlıktanda oluyo oncedn soyuluyodu bende soyuodum sımdı guclu tırnaklara sahıbım kesınlıkle gıtmelısın

    YanıtlaSil
  7. Bende uzun süre avon serum kullandım ve 7TL'ken zulalardım:) sonra nashi argan yagıyla tanıstıktan sonra vazgecilmezim oldu. Blogumda tanıtmıstım nashi. sevgiler

    YanıtlaSil
  8. çoook yakışmış bu saç modeli.şeker olmuşsun

    YanıtlaSil
  9. Benim de saçlarım EKSTREM bi şekilde dökülüyordu Hacer, önünü alamamıştım öyle böyle dökülmüyordu. John Frieda hacim kazandıran şampuanını kullanıyordum o bittikten sonra Tony & Guy'a geçmiştim, o saçlarıma hiiiiç iyi gelmedi. Sonra Body Shop'un guarana berry şampuanını kullandım o da hiç hiç hiç iyi gelmedi ve dökülmeye devam etti saçlarım. Sonra gittim Sebamed şampuan aldım ve huzuru buldum. Bu arada bol bol haşlanmış yumurta da yedim o da etkili olmuş olabilir saçlarımın şu anki akıbetinde. :F

    YanıtlaSil