21.02.2012

Blog Satışı

     Benim ve okuyucularımın kullanmadığımız kozmetik ürünleri sattığımız bir blogumuz var.
     Bazı okuyucular bu konuda tedirgin olup, kullanılmış ürün almanın ya da kullanmanın sağlıksız olduğunu düşünebiliyor. Ancak alkol ile temizlendiği zaman hiçbir hijyenik probleme neden olmuyor. Mağazalarda da yüzlerce kişinin kullandığı tester'ı deneyebiliyoruz; ancak öncesinde alkol ile temizlediğimiz için sorun teşkil etmiyor.


     Henüz bilmeyenler, göz atmamışlar için adresi yeniden paylaşmak istiyorum.



     Siz de kullanmadığınız ürünlere ait fotoğrafları, bilgileri ve fiyatları yazarsanız; sizin ürünlerinizi de blogumuza ekleyebiliriz. Hala mail kutumda bekleyen ürünler var, hepsini en kısa sürede bloga ekleyeceğim.


     Keyifli alışverişler...

7 yorum :

  1. Açıkçası sahte ürün satıp, ilanına marka adı verip "orjinaldir diye belirtmedim zaten, ben de bilmiyordum (ki sahte olduğunu anlamamak mümkün değil), iade alamam zorla silahmı dayadık" pişkinliğini, sahtekarlığını yapan insanlardan ürün almaktansa, haysiyetli, temiz yürekli insanlardan alkol ile temizlenmiş bile olsa herhangibir kozmetik ürününü alıp kullanmayı tercih ederim

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlar unutmayın ki alkol sadece bakteriyel enfeksiyonları önlemek icin kullanılabilir. Virusler ve mantarlar konusunda yapabileceğiniz hiçbir şey yok. Yüzünüzde gözünüzde uçuk çıkmasın sonra..

    YanıtlaSil
  3. hacer,mail kutuna çok önce mail göndermiştim,sanırım yayınlamadın,o gönderdiğim ürünlerden bazıları satıldı (senin aracılığınla) bazılarına da ablamlar el koydu. ben de kendime blog açtım orada uzun uzun herşeyi anlattımama izleyicim çok az,kimseye ulaşamıyor. çok da ürün var,senin aracılınla incelenmesini çok isterim yine,ama hem çok resim hem çok ürün hem tanıtım var,nasıl yapsak ki?

    YanıtlaSil
  4. merhaba kızlar
    herkes almak istediği ürünü nerden alacağı konusunda özgürdür ancak kim olduğunu bilmediğimiz vücudunda hangi bakterileri taşıdığından asla emin olamayacağımız, ürünleri hangi şartlarda sakladığından bi haber olduğumuz kişilerden alkolle temizlemek üzere ürün almaktansa bütçemizin elverdiği daha makul yerli ürünleri almayı uygun buluyorum. yüzümüze vücudumuza birebir kullanacağımız ürünler sadece bize özel olmalıdır. testerları hele hele de ruj gözkalemi ve rimel gibi testerları asla dudağımızda ve gözümüzde denememeliyiz.
    sağlığımız kullanılmış makyaj ürünü kullanacak kadar değersiz değil.
    hacer blogunu ve videolarını uzun zamandır keyifle takip ediyorum. başarılarının devamını diliyorum .

    YanıtlaSil
  5. Buda benim blogum kızlar, parfüm ağırlıklı. Gayet uygun fiyatlar :)

    http://kozmetikprensesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar :) Sizi takibe aldım sizlerde benim blogumu takibe alırsanız sevinirim :) http://cicole.blogspot.com/
    sevgiler <3

    YanıtlaSil
  7. Artık kalktı mı blog, bugün bulamadım. Elimde UDPP in Eden var bir tane, hiç açılmamış. Bir kampanyamsı bir şeyden iki tane almıştım. Bana hiç yaramadı, açılmamış olanı biri kullansın bari. Kime soracağımı bulamadım. Pahalı da bir ürün. Offf:(
    kksamsa@hotmail.com

    YanıtlaSil