14.02.2012

Beni Temizleyenler

20 yorum :

  1. Çok faydalı bir video oldu bu benim için, çok sağol Hacercim (: Twitter'da da sormuştum hemen zaten Sephora köpükleri, almaya karar verdim ben de (: Hele ki çekeceğin videoları duyunca daha çok sevindim, bekliyorum sabırsızlıkla (:

    YanıtlaSil
  2. keratinolagy i serisini bende çok merak ediyorum. şamouanlarımı bitirince alıcam ama önce o şampunların bitmesi lazım söz verdim kendime :) videoda çok iyi oldu. devamını bekliyoruz ...

    YanıtlaSil
  3. bioderma sensibio tonik olarak kullanılabiliyormu ??

    YanıtlaSil
  4. çok faydalı cidden bu video...yeni tanıdım bu bloğu ..takipdeyim...sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok faydalı bi video olmuş cokda tatlı anlatmışsın bayıldımm siteyi daha önceden keşfetmediğime pişmanım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Bayildim videoya.Cok aciklayici olmus.En kisa zamanda detayli isimlerini ve satin alabilecegimiz yerleri yazmani bekliyorum.Sekerli kokulari ben de cok seviyorum.

    YanıtlaSil
  7. severek takip ediyorum videolara bayıldımm çok yararlı olacakk :)

    YanıtlaSil
  8. Sephoranin dus jelini aldim hic begenmedim ben :( sisede super kokuyor, banyoda kullaninca kokusu degisiyo gibi geliyo

    YanıtlaSil
  9. Çok samimi bir video olmuş Hacercim. Ben çok faydalandım. Valdini ve Fruttinileri çok merak ettim :) Ayrıntılı yazılarını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Faydali bi video olmus valla cok tesekkurler :)
    Bende clinique urunlerini kullaniyorum yuzum icin

    http://kozmoguzellik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. O kadar güzel anlattın ki o duş jellerinin kokusu ta buraya kadar geldi. Anlatırken çok tatlıydın yeni videoları bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  13. çok tatlısınızzzz :))

    daha önceki videolarda size hayran oldum !

    konuşmanız,sulubunuz,ses tonunuz, içerikleriniz çok çok kaliteli,bu kadar olur ancak !

    kimin ne dediğine bakmayın. dkeorasyon ya da falan filan..siz harikasınız ve szi her şekilde tebrik ediyorum !

    ürünler içinse yazmaya kalksam sizi bunaltabilirim :)) kısa yazma yeteneğim yok malesef.

    sevgiler..yola devam !

    YanıtlaSil
  14. yok tekrar yazıcam : hakikaten çok tatlısınız Hacer !

    tdağa yolunuz düşerse gelin misafirim oluuuunn :))


    kaç yıllık blogçuyum, izlediğim tek ve son videolar sizin, sıkmak yok ,baymak yok !

    tekrar sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. videolarınıza bayılıyorum çok samimisiniz. vaktinizi ayırıp bizleri bilgilendirdiğiniz için de çok teşekkürler. sephora ürünlerine aslında hep mesafeli yaklaştım ama sanırım bu videodan sonra yüz temizleme köpüğünü deneyeceğim. hatırlıyorsanız fiyatını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  16. Ayyyy geçen gün Sephora'nın eye make up remover'ını alıp yedeklemeyeydim keşke. Bioderma alırdım. Oy dağlar. :D

    YanıtlaSil
  17. yuz temizleme kullanilan BIODERMA urununu yurt disinda satiliyomu? ben gormedim hic.bilgi verirseniz memnun olurum.

    YanıtlaSil
  18. BIODERMA amerikada satiliyomu hacer hanim,bilgi verirseniz cok memnun olurum.

    YanıtlaSil
  19. bende dubaıden aldıgın ilk ürünü merak ediyorum hangi markaydı yazarsan sevinirim:))

    YanıtlaSil
  20. canısı sen kaç yaşındasın benden küçük müsün? 34 yaşındayım ben
    sevgiler Senem

    YanıtlaSil