11.02.2012

7 Gün 7 Rimel {3. Gün}

     3. günümüzde Sephora'nın yeni çıkardığı Outrageous Mascara'yı denedim. Bu rimelin iki çeşidi var. Birisi normal, diğeri ultra black. Benim kullandığım ultra black olanıydı.

     Bu rimelin fırçası aynı Max Factor False Lash Effect'e benziyor. Bu yüzden ilk elime aldığımda, kesin sadece tel tel ayıracak, başka bir etkisi olmayacak dedim. Ancak beni yanılttı ve beklemediğim bir dolgunluk da sağladı. Ben tester ürünü kullandığım için bir miktar topaklanma yaptı. Bunun nedeni de ürünün bolca açılıp-kapanması ve içine giren hava sayesinde kurumasıydı. Bunu bir kenara bırakırsak bence denenmeye değer bir rimel... Ben deneme yaparken de pek çok müşteri bu rimelden satın aldı...



     Baştan söylemek isterim ki, fotoğrafları makyajımı yaptıktan 6 saat sonra çektim. 




Makyajda kullandığım diğer ürünler ;
  • MAC Pro Longwear Concealer
  • Urban Decay Primer Potion
  • MAC Painterly Paint Pot
  • Urban Decay Naked paletten Buck ve Darkhorse farları
  • Kirpik diplerinde MAC Carbon

6 yorum :

  1. fiyatı ne kadar hacer

    YanıtlaSil
  2. fiyatlarını da yazsan keşke ...

    YanıtlaSil
  3. kaşların için ne yapıyorsun daha dogrusu ne yaptın uzun zamandır takibindeyim ..bariz bir kalınlaşma hoşlaşma var... paylaşırsan cok seviinirimmmm

    YanıtlaSil
  4. Şuana kadar ki rimellerin içinde en güzel duranı

    cosmopatra.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba! Ben bir 'En Sevdigim Bloglar' listesi yaptim, ve senin blogun hakkinda da yazdim. Link bu: http://passionistaa.blogspot.com/2012/02/en-sevdigim-turk-makyaj-ve-moda.html
    Iyi aksamlar! :)

    YanıtlaSil
  6. fiyatı 49tl. satış danışmanı şiddetle tavsiye etti başka birşey kullanmazsanız dedi,evet inanılmaz dolgun uzun dramatik bakışlar....ancak en fazla bir hafta cok memnundum..bir hafta sonunda fırça uzerinde inanılmaz ürün birikiyor ve artık topaklanma yapıyor,sadece bir hafta kullanmak için bir daha aynı tutarı ödemeyi düşünmüyorum.2 katı da olsa dior iconic i 6 ay boyunca kullanabiliyorum

    YanıtlaSil