18.12.2011

Sephora Yılbaşı Makyaj Paletleri


14 yorum :

  1. fiyatlar ne kadar acaba?çok beğendim ikisini de:)güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. ok gördüm fiyatları şimdi gördüm,çok güzeller:)

    YanıtlaSil
  3. 15o tl lik palet 120 tl ye düşmüş bugün gördüm ilgilenenlere duyuruluur :))

    YanıtlaSil
  4. Paletler çok hoş gerçekten canlı olarak görmeden bile aklıma yattı ama alamıyorum elazığdaym yardım istiyoruummmm hacer hanımmm çanta şeklinde olan yılbaşı paletindenn sephora tr ye mail attım arayıp herhangi bir şubeden istesem yardım ederler mi kiiii :) güle güle kullanınn

    YanıtlaSil
  5. ankara antalya magazalarını aradım gondermiyorlarmıss :(

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. large bag var bende çok memnunum ama bayatlamadan bitiremem diye bir dert de aldı beni :) fiyatına göre başarılı ztn. bazı farlar( açık renkliler rengini vermese de mac fix imdada yetişiyor;) ) güle güle kullan sende :)

    YanıtlaSil
  8. gercekten cok güzel paletler,bi de yılbası makyaj vıdeosu cekersen bızı mesud edersın canımcım:)

    YanıtlaSil
  9. Videolu anlatımını cok sevıyorum .) Ve hayırlı olsun güle güle kullan .)

    YanıtlaSil
  10. süpeler !!!!
    her renk var ne kadar
    pratik !

    YanıtlaSil
  11. çekilişini açıkladın mı ben kaçırdım mı yoksa

    YanıtlaSil
  12. hacercim seni uzun zamandır cok begenerek takip ediyorum.geçen seneki gibi ocak başlarında sephorada indirim başlayacağına dair bir bilgin olursa eger,bizimle paylaşırsan çok sevinirim.sevgiler...(eylül)

    YanıtlaSil
  13. bende almak istiyorum far paletinden ama Bursa'da bulamıyorum nasıl bulabilirim. yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  14. bende sephora far paltinden almak istiyorum. Bursa' da bulamadım. nasıl alabilirim yardımcı olursanız sevinirim. teşekürler..:D

    YanıtlaSil