3.12.2011

Sephora Oh My Cherie Collection

     Uzun zamandır ilk defa bir koleksiyon için iç geçirdim, "Hepsi benim olsuuuuuun !!!!" dedim. 
     Siyah, kırmızı, puantiye ve fiyonk birlikteliğinden daha güzel ne olabilir ? Benim için hiçbir şey !

     Ürünler raflarda yerini alırken, ben makyaj çantamda hepsinin yerini ayırdım bile = )



Banyo grubu ; duş jeli, body lotion, sabun ve mumdan oluşuyor. Taraklar ise harika !






Makyaj ürünler; far seti, ojeler, lipgloss ve kalem setlerinden oluşuyor.






Aksesuarlar ise çantalar, fırçalar, manikür seti, taç ve titreşimli masaj ördeğinden oluşuyor.










16 yorum :

  1. yerleri hazırsa şimdiden güle güle kullan =) zenci ördek pek güzelmiş

    YanıtlaSil
  2. hepsi çook tatlı! ^^ makyaj çantalarına ayrıca bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. ayy bayıldım resmen fiyatları nasıl acaba?

    YanıtlaSil
  4. sephoranın ürünleri hakkında pek bir bilgim yok ama ambalajları çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  5. kutular ve tac o kadar tatli kiiii ! =)

    YanıtlaSil
  6. sanırım hepsini istiyoruum:/

    YanıtlaSil
  7. Üff, bayıldım yaaa :)

    YanıtlaSil
  8. ördeğe ve lollypop a bayıldım hepsi var mı bunların TR de acaba?

    YanıtlaSil
  9. Bende hepsine bayıldımmmm ve hepsinden istiyorum :) Şöyle sephora'dan güzel bir hediye çeki gelse ne güzel olurdu değil mi :)

    http://www.ahuatesel.com/2011/11/my-first-givaway-yargc-necklace.html

    YanıtlaSil
  10. fiyatı nedir peki çok tatlılar yaaa

    YanıtlaSil
  11. Bu sete bayldım.. Tırnak bakım cantası harıka..

    YanıtlaSil
  12. Bu setler cok guzel .) Tırnak bakım cantasına bayıldım..

    YanıtlaSil
  13. çok çoook çooooook güzel ama eminim bir o kadar da pahalıdır. Fiyatları hakkında bilgisi olan??

    YanıtlaSil
  14. hepsi harika!!! bubble bath ve body lotion kac ml acaba???!

    YanıtlaSil
  15. ördek nemenem bişeymiş merak etmekteyimmm :)

    YanıtlaSil
  16. manikür setini bir arkadaşım bana hediye olarak aldı. çok güzel bir ürün. herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil