31.12.2011

Renkli Nemlendiriciler Savaşıyor...

Renkli nemlendirici ne işe yarar ?
  • İçeriğindeki maddeler sayesinde cildi nemlendirir.
  • Bir pudra ya da kapatıcı kadar olmasa da, kapatıcılık etkisi vardır.
  • İçeriğindeki SPF (Güneş Koruma Faktörü) sayesinde, cildi güneş ışınlarının zararlı etkilerinden korur.
  • Tendeki renk bozukluklarını dengeler.
  • Kısacası; fondöten ya da pudra kullanmaktan çekiniyorum, tenimde fazla sorun yok, çok hafif bir kapatıcılık istiyorum, yüz tonum dengelensin, doğal bir ten makyajım olsun diyorsanız ihtiyacınız olan tek şey bir renkli nemlendirici.
     Uzunca bir süredir Benefit'in You Rebel isimli renkli nemlendiricisini kullanıyordum. İzmir'de iki adet Gratis açılmasının ardından, adını sıkça duyduğum Balm Shelter'ı deneme imkanım oldu. Kıbrıs Şehitleri Gecesi'ne özel tüm ürünlerde yapılan %30 indirime kayıtsız kalamadım ve kendisini makyaj çantama ekledim. 


     Bu yazıda hem Balm Shelter'ı tanıyacağız, hem de You Rebel ile karşılaştırmasını yapacağım. Bakalım savaşın galibi kim olacak...


     (You Rebel sürekli makyaj çantamda olduğu için kendinden geçmiş durumda.)









Geri dönüşebilen kutuyu açtığımızda, içinde ürünle ilgili bilgiler devam ediyor...


 

     Ürün fotoğraflarından sonra gelelim You Rebel ile karşılaştırmaya...
Dıt dırı dıt dırıııım = )

Ambalajlar :
     Gördüğünüz gibi Balm Shelter plastik, kalıp bir ambalajdayken; You Rebel metal diye nitelendirebileceğim bir ambalaj içinde. Zamanla şekli bozuldu, kırıştı, buruştu... Bu durum da hiç hoşuma gitmedi. Balm Shelter'ın ambalajını daha çok sevdim.

Güneş Koruma Faktörü : 
      Balm Shelter SPF 18 koruma faktörüne sahip. You Rebel ise SPF 15 koruma faktörüne sahip. Yani bu ne demek ? İki ürün de güneşin zararlı ışınlarından aynı oranda bizi koruyor. Ancak Balm Shelter biraz daha uzun süre ile bizi koruyor. Ancak arada aman aman bir fark yok.

Kapak Tasarımı :
     You Rebel'ı aldığımda kapağında bir güvenlik zarı var mıydı hatırlamıyorum; ama Balm Shelter'ın kapağını açtığmızda bir koruma şeridi var.




Ürün Yapısı : 
     Ürünlerin yapılarına baktığımızda, You Rebel daha koyu kıvamlı ve rengi daha açık. Balm Shelter ise tabiri caizse çamur gibi, daha cıvık ve koyu renkli. İlk denememde kullanacağım ürün miktarını ayarlamakta zorlandım. Ambalajı birazcık sıktığımda çok fazla ürün geldi ve bir kısmına yazık oldu.

Gramaj - Miktar :
     Ürünlerin miktarına baktığımızda,
  • You Rebel - 50 mL
  • Balm Shelter - 64 mL

     Bu kadar açıklama yeter, bize uygulama fotoğrafları göster dediğinizi duyar gibiyim. Özellikle son zamanlarda kızarıklıklar oluşmuş yanak bölgemde denedim ki, ürünlerin farkları daha iyi ortaya çıksın. 

     İşte makyajsız, temiz cildim, You Rebel ve Balm Shelter uygulanmış cildim.

   
Kapatıcılık :
     Işıktan kaynaklanan bir nedenle You Rebel uygulamam çok açık renkli çıkmış. Ancak beni daha çok ürünlerin kapatıcılığı ilgilendiriyor. You Rebel'a aşık olmamın tek nedeni ne kapatıcılığı, ne de nemlendirmesi idi. You Rebel'ı çok seviyorum; çünkü yüzünüze sürdüğünüzde inanılmaz bir parlaklık, canlılık veriyor. Yağlı bir görünüm değil, sağlıklı bir ışıltı veriyor. Balm Shelter ise daha mat. Ancak kapatıcılık konusunda kesinlikle daha başarılı. Ürünü yüzüme ilk sürdüğümde, rengi koyu gibi geldi. Zaten kıvamı çamur gibi olduğu için çok endişelendim. Ancak ürünü yaydığım zaman ortaya çıkan görüntü, bir renkli nemlendirici için oldukça başarılı diye düşünüyorum.

Fiyat :
     Ürünlerin fiyatlarına bakacak olursak;
  • You Rebel - 99 TL
  • Balm Shelter - 40 TL
    
Genel değerlendirme yapacak olursam;
  • Eğer çok hafif bir parlaklık, canlılık, tazelik istiyorum, parama da kıyarım diyorsanız You Rebel'ı tercih edin.
  • Ben hafif kapatıcılık istiyorum, pudra ya da fondöten kullanmak istemiyorum, mat, sağlıklı bir cildim olsun diyorsanız Balm Shelter'ı tercih edin.

24 yorum :

  1. demiştim daha öncede sana hatırlarsan Balm Shelter You Rebel'ı döver :)

    YanıtlaSil
  2. Yine bilgi dolu bı yazı olmus .) Teşekkürler .)

    YanıtlaSil
  3. süpersin! kesinlikle alınack bu nemlendirici tek kuşkum rengi ama onu da deneyip göreceğiz bakalım =)

    YanıtlaSil
  4. Çok açıklayıcı bir yazı olmuş, the balm daha tercih edilebilir geldi bana (: Senden görüp özenerek ilk Benefit ürünümü de aldım kendime yılbaşı hediyesi olarak bu arada :D

    YanıtlaSil
  5. Renkli nemlendiricileri çok etkili bulmuyordum ama Balm Shelter hoşuma gitti doğal durmuş

    YanıtlaSil
  6. Harika bir yazı olmuş. Macden de iyi mi sence?

    YanıtlaSil
  7. the balm ürünlerini merak ediyordum..bir çok blogda ürünlerin çok güzel olduğunu okudum..gratis yeni açıldı herhalde izmire.tam olarak yerini tarif edebilirmisin kıbrıs şehitlerinde..
    ürünü kullandıktan sonra sivilce veye tahriş surunu yaşadınız mı?

    YanıtlaSil
  8. Ezez, Kıbrıs Şehitleri LCW'nin tam karşısında. Hiçbir sorun yaşamadım ben.

    YanıtlaSil
  9. ben yaklaşık 3 haftadır the balm renkli nemlendiriciyi fondöten olarak kullanıyorum. Çok da memnunum. Ayrıca allığını ve highlighterını da tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  10. ben beyaz tenliyim açık ve orta tonunu yüzüme uyguladık bende varlıgıda yokluguda hiç belli olmadı sorunlu bi cildede sagip değilim koyusuda bana koyu olucak diye denemedim

    YanıtlaSil
  11. ben de beyaz tenliyim en açık tonunu aldım neredeyse her gün kullanıyorum fondöten yerine ama üstüne toz pudra geçtin mi çok daha etkili oluyor.

    YanıtlaSil
  12. benimde beklentim minik bi ısıltıydı ama hiç belli olmadı. pudra dedinde aklıma geldi ogun benim yuzumde pudra vardı belkide oyüzden hiç belli olmamıstır. gerci renkli nemlendiriciler makyaj altıda üstüde uygulanabiliyor diye biliyorum ama

    YanıtlaSil
  13. Kızlar renkli nemlendiriciler pudra üstüne uygulanmaz. Makyajın ilk aşamasında, hatta nemlendirici yerine kullanılıyorlar. Üstüne hafif bir pudra geçilebilir; ancak pudra üstüne renkli nemlendirici kötü bir görünüme neden olur.

    YanıtlaSil
  14. gerçi çok bişi beklememek lazım fondöten değil çünkü..ben bileğimde deneyip almıştım yüzümde denetmedim makyaj var diye ama ben pudra üstüne uygulandığını zannetmiyorum. bunu uyguladıktan sonra üstüne toz pudra geçiyorum. daha etkili ve mat bir görünüm için.

    YanıtlaSil
  15. sagolun kızlar.
    normalde bende pudra üstüne uygulamıyorum. bir yerde yaglı ciltler pudra üstüne uygulayabilir gibi bişi okumustum oyuzden oyle dedim. izmirde gratisi gördügüm gibi daldıgımdan elim kolum epeyce denediklerimle doluydu oyüzden yuzumde denedik. demekki ben bidaha denemeliyim.. tekrardan tesekkürler

    YanıtlaSil
  16. merhaba acaba nerden alabilirim bu balm renkli nemlendiriciyi?

    YanıtlaSil
  17. urun ınceleme yazınıza bayıldım :) ben de balm shelter kullanıyorum ve yaglı cıldımde bıle sorun olmuyor :)

    YanıtlaSil
  18. Geçen gün Sephora'da bakmıştım Benefit'e. Koyusu çok koyu açığı da çok açık durmuştu bende.

    Fiyat açısından da The Balm çok iyi geldi. Ay iyi ki duydum bunu ya. Çok teşekkürler Hacer, Gratis'e gittiğimde ilk işim bunu almak olacak!

    YanıtlaSil
  19. çok yardımcı oldun teşekkürler

    YanıtlaSil
  20. canım you rebel'i hiç kullanmadım ama balm shelter için ben de bir şeyler demek istiyorum. Daha önce Stila'nın renkli nemlendiricisini kullanıyordum o da oldukça iyi ama Balm shelter ile karşılaştıktan sonra elim ne fondötene ne de stila'ya gidiyor. Kutusu da çok şirin, çok eğleniyorum kullanırken. Bu da benim blogum kullandığım renkli nemlendiricileri ve daha fazlasını oradan takip edebilirsin ;)

    http://denizkizishrine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. Kesinlikle the balm rengi koyu gibi bana ama sürünce bütünleşiyor
    tavsiyesever.blogcu.com

    YanıtlaSil
  22. Hacer balm shelterda hangi rengi kullaniyorsun? Diger sorum balm shelter surmeden once normal yuz nemlendiricisi kullanmali miyiz?

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. merhabalar benim göz altı morluklarım var renkli nemlendiriciden sonra göz altı kapatıcısı sürmem doğru olurmu ayrıca pudrada ole bu konuda yarıdmcı olurmusunuz makyaj yapmaya daha yeni başladım fondoten kullanmak istemiyorum şuan yaptığım tek sey yüzümü temizledikten sonra nemlendirip flormarın göz altı kapatıcısı ve yüzüme pudra sürmek.. pudra sürdüğüm zaman cok yapmacık duruyor doğal görünmesini istiyorum fondotensiz makyaj nasıl yapılır makyaja başlamadan önce ilk neler yapılır lütfen bu konuda bana yardımcı olurmusunuz ? :)

    YanıtlaSil