11.12.2011

MAC Matchmaster Fondöten

     Geçen yıl hiç fondöten kullanmayan ben, bu yıl fondötensiz evden çıkmaz oldum. İnce bir kat bile olsa mutlaka fondöten kullanıyorum.Şu sıralar favori fondötenlerim ise şunlar ;
  • The Body Shop Extra Virgin Minerals,
  • Benefit Gorgeous,
  • Lancome Teint Idole Silky Mat,
  • Veee MAC Matchmaster...
     Matchmaster'ı uzun zaman önce denemiş ve denediğim ilk anda vurulmuştum. İnanılmaz bir doğallık, yüz tonunu dengeleme, hafiflik ve canlılık vermişti. Bunu kesin alacağım dedim ve diğer fondötenlerimin bitmesini beklemeden makyaj çantama katıverdim.





     Matchmaster, SPF 15 içeriyor. Yani aynı zamanda cildinizi güneşin zararlı etkilerinden koruyor.




     Bildiğiniz gibi normalde MAC fondötenleri NC ve NW grubunda pek çok çeşide sahip. Matchmaster'ın diğer MAC fondötenlerinden farkı, tek ton olması. NC de olsanız, NW da olsanız hiç farketmez. Örneğin, 1 numarayı aldığınızda alt tonunuza bakmaksızın bu fondöteni kullanabilirsiniz. Toplamda 10 renge sahip, ancak sanıyorum Türkiye'de 4 ya da 5 numaraya kadar var. Numaralar 1 - 1,5 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 diye gidiyor. Ben 2 numarayı kullanıyorum. Sürdüğüm an tenimle bütünleşiyor ve sanki hiç yokmuş gibi doğal görünüyor.





     Gelelim uygulamaya...








     Matchmaster'ın sevdiğim bir diğer özelliği ise, pompalı olması ve Fix+ gibi kilit sistemi olması...




     Genel değerlendirme yaparsam;
  • Günlük bir fondöten arıyorsanız, aradığım fondöten tonunu hala bulamadım diyorsanız, bu ürüne bir şans vermelisiniz.
  • Tüm cilt tiplerine uygun bir ürün. Karma ya da yağlı cilde sahipseniz, yüzünüzün yağlanan bölgelerine pudra takviyesi yapmanız gerekebilir.
  • Ben bu fondöteni MAC 187 ile uyguluyorum. Yüzümde herhangi bir pürüz, gözeneklere dolma, kötü görünme gibi bir problem yaşamadım. Kullanımı çok pratik bir ürün.
  • Şişesinin cam ve pompalı olması, çok hijyenik. Kilit sistemi ile makyaj çantama atıyorum, döküldü mü, bulaştı mı kaygısı yaşamıyorum.
  • Ürün 35 mL... Bana 2 pompa fazlası ile yetiyor. Uzun süre kullanacağımı düşünüyorum. Hele de diğer fondöntenlerim ile dönüşümlü kullandığım için, bir süre fondöten almam sanırım.
  • Fiyatı 76 TL.

10 yorum :

  1. Senin tavsiyelerini çok güveniyorum ben de fondoten araşındaydım bu posttan sonra muhakkak mac deneyeceğim. Teşekkürler:). www.trendsum.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Tamda hangi fondoteni alsam diy birçok markayı araştırdığım dönemdeydim.Fiyatıda gayet iyiymiş.Birde aklımda Lancome'un Teint Miracle'ı var. İkisini karşılaştırırsak sence hangisi?

    http://www.ahuatesel.com/2011_11_01_archive.html

    YanıtlaSil
  3. ilk kez sende okuyorum bu fondöteni canim, demek okadar iyi, benimkiler bitince bakarim mutlaka ; )

    YanıtlaSil
  4. Bende ilk kez sende görüyorum yalnız benim sıkıntım fondöten, concealer, pudra gibi ten makyajlarının bilekte swatch alınarak gösterilmesi. Ürünün etkisini ve duruşunu kesinlikle anlayamıyorum :S merak ettiğimle kalıyorum yazık oluyor.
    Umarım bir makyaj postunda veya videonda yer verirsin. Selamlar ; )

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok beğenerek kullanıyorum bu fondöteni. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. çoook fondötenler denedim, hep tenimden daha koyu önerdiler, 10 tane kullanmadığım fondöten var şuan. bir zamanların fondöteni bronzluk versin diye kullanma gafletine düşenler hala çıkamamışlar ki, bir türlü istediğimi alamadım. inatla zorla koyu renk veriyorlar. tamam ben de süt beyazım diyemem, bildiğin buğday rengi iğrenç pis bir sarılık cildimdeki. yazları hele marsık gibi oluyordum ki eşimin de ısrarıyla 4-5 senedir direk güneşe çıkmadım, çook da mesudum. sorunsalım şu ki bana uygun rengi nasıl bulabilirim? yani 2 mi 3 mü olur gitsem yine 4 mü verirler? kozmetik dükkanlarındaki insanlara güvenmiyorum.

    YanıtlaSil
  7. merhaba, blogunuz çok güzel ve kullanışlı biz de internet sitemizde mac makyaj ürünleri kampanyası yapıyoruz. Şu ana kadar aktif kampanya rujdu, iyi bir katılım sağladık. Bundan sonra ikinci bir ürün seçmemiz gerekirse öneriniz ne olur?

    YanıtlaSil
  8. iyi güzel de ahır gibi kokuyor be ablacım. aldığıma bin pişman oldum

    YanıtlaSil
  9. ürünlerı nasıl satın alabılırım

    YanıtlaSil
  10. Bu urunler her yerde yok internetten almak istersek de rengi nasil belirleyecegiz bilmiyorum

    YanıtlaSil