13.12.2011

Kutu Kutu Mutluluk

Bu yazıda son zamanlarda gelen kargolarımdan bahsetmek istiyorum...
Twitter'da hepsinden bahsettim, ama blogda paylaşmamıştım...
  1. Vanilya Club Kasım Kutusu
    Vanilya Club'ın açılışını size ilk duyuranlardan biri olarak, Kasım kutusunu da Aralık kutusunu da sizinle paylaş(a)madım. Kutular ulaşmaya başladığı anda, okuma listem Vanilya Club başlıklı yazılar ile doluyordu ve bir tanesini daha okumaya ihtiyacınız olmadığını düşündüm. Zaten herkes kutu içeriğinden bahsedip, yorumlarını paylaşıyordu. İlk ay için herkes temkinli davrandı ve üye olmaktan çekindi. Bu nedenle çoğu kişi üye olmak için Kasım ayı kutuları hakkında yorumları bekledi. İlk kutu için hoştu. İçerisinde parfüm, saç bakımı, el kremi, dudak kremi ve oje vardı. İlk kutu için ayak parfümü tercih edilmesi konusunda çok geyik yapılsa da, ben tüm ürünleri çok beğendim. Essie ojeyi kullanmayacağım için ayırdım ve yeni yıl yarışmasına ekledim.
    Bu tarz oluşumların sayısının giderek artıyor olduğunun farkındasınızdır eminim. Vanilya Club, Lila Kutu, Glossy Box, Birchbox gibi pek çok kozmetik kutusu arasından dilediğinizi seçin. Gün geçtikçe rekabet kızışıyor = )
  2. Vanilya Club Aralık Kutusu
    Aralık kutusu hem kutu tasarımı, hem de içerik açısından Kasım ayına kıyasla çok daha başarılı ve profesyoneldi. Bu kutu beni diğerinden daha mutlu etti; çünkü içinden ruj, lipgloss, far ve rimel çıktı. Yaşasın makyaj ürünleri !
  3. The Body Shop Yılbaşı Kutusu
    Bu paket bana Kasım başında geldi; ancak dediğim gibi paylaşma konusunda tembel davrandım. İçinden yılbaşına özel raflara geri dönen zencefil serisine ait duş jeli ve body butter çıktı. Set konseptine uygun olarak zencefilli kurabiyeler de vardı. Nefislerdi, hele de kahve eşliğinde... Duş jeli inanılmaz güzel kokuyor, şimdiden büyük kısmını kullandım. Eğer güzel ve kalıcı kokan bir duş jeli istiyorsanız, mutlaka The Body Shop'a uğrayın. Yeni yıl setleri ve fiyatları ile ilgili bir yazıyı da kısa süre içinde hazırlamayı düşünüyorum. Tekrar teşekkürler The Body Shop !
  4. Clinique Happy
    Clinique Türkiye'nin denemem için gönderdiği Happy, adı gibi beni de mutlu etti. Çok ferah, tatlı bir koku. Benim gibi koku konusunda çok hassas biri için harika bir yeni yıl hediyesi oldu. Siz de bu ferah parfüme sahip olmak isterseniz, sizi Clinique Türkiye Facebook sayfasına alayım... Teşekkürler Clinique Türkiye !
  5. Dr. Hauschka Yılbaşı Kutusu
    "Geldik, bulamadık." diye kağıt bırakan kargo firmasına gittiğimde, beni neyin beklediğini bilmiyordum. Kocaman bir GNC kutusu görünce, çok şaşırdım açıkçası. Eve gelip, kutuyu açana kadar sabırsızlandım durdum = ) Kutuyu açtığımda ise inanılmaz güzel ve özenle hazırlanmış bir paket beni bekliyordu. Buram buram lavanta kokusu ise odamı çoktan kaplamıştı... Dr. Hauschka Türkiye, yeni yıl hediyesi olarak bu kutuyu göndermiş. Çok teşekkürler !


         Blogger olarak bana değer veren ve ürün gönderen tüm firmalara tekrar teşekkür ederim. Bu kutulara sahip olmamda sizin katkınız da çok büyük. Size de çok teşekkürler sevgili Makyaj Günlüğü takipçileri !

11 yorum :

  1. Özellikle nuxe mini boyutunu cok güzel buluyorum, ayrica clinique happy parfümünede bakacagim bir daha markete gittigimde! ; )

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çook güzel görünüyor canım çekti:) Güle güle kullan kullanınca yorumlarını yazman dileğiyle.

    YanıtlaSil
  3. Hepsi cok hos güle güle kullanin :) Happy parfüm icin neler yapmaliyim acaba :)

    YanıtlaSil
  4. kısa süre içinde iki gönderi ....çok güzel. ...senem

    YanıtlaSil
  5. Vanilya club aralık ayı kutusu bana da geldi anladığım kadarıyla herkese degisik ürünler gönderiyorlar bende lipgloss rimel yoktu,bana çok komik gelen noktayı söyleyeyim,el kremi göndermişler terleyen eller için tabii terleyen el var ama yüzdesi ne kadardır,krem testerları göndermişler kahveli,dalgınlığıma geldi sürdüm alerjim var kaşındım :))

    YanıtlaSil
  6. vay anasını makyaj bloggerı olmak varmış :D şaka bi yana iyisin ki ürünleri sun diye gönderiyorlar. o kadar makyaj blogu izliyorum kmsede böyle srüsüne bereket hediye falan görmedm. o senn başarın demekki :)

    YanıtlaSil
  7. vanilya club kesinlikle adamına göre kutu yollamış kusura bakmasın ben üye olmadan önce de bundan çekinmiştim.. bir dahaki ay bakarım duruma yine aynı şey olursa üyeliğimi iptal edeceğim..

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan:) Bu arada blog dünyasına yeni katıldım. moda dekorasyon vs hakkında postlarımı okumak isterseniz beklerim:) Bu arada blog camiasına yeni katıldım. Bloguma bakıp takip etmek isterseniz beklerim:) http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. hi just registered ,, tina

    YanıtlaSil
  10. VanilyaCluba üye olmayı çok düşünüyorum özelliklede aralık kutusunu görünce bu istek dahada çok arttı kredi kartım gelir gelmez ilk işim üyelik satın almak olucak
    http://benimdolabim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. "Essie ojeyi kullanmayacağım için ayırdım ve yeni yıl yarışmasına ekledim."
    insanlara kullanmadığınız ürünleri bir de yarışma yaparak mı dağıtıyorsunuz?

    YanıtlaSil