11.12.2011

2012'de İstediklerim...

     Yeni Yıl Yarışması'na katılım inanılmaz oldu. Daha süre yarılanmadan 1000'den fazla katılım oldu, Makyaj Günlüğü'nü takip edenler hızla çoğaldı. İnanın çok ama çok mutlu oldum, teşekkürler ve herkese tekrar bol şans ! Eğer hala katılmadıysanız, daha fazla beklemeden katılın derim = )


     1000 küsür yorum içinde en çok göze çarpan istekler şöyleydi ;
  1. Daha çok video
    Evet ben de daha sık video çekmek istiyorum. Ancak zamansızlıktan dolayı çekemiyorum. Bu nedenle yeni yıldan ilk isteğim bir makyaj köşesi. Işıklı bir makyaj aynası, ürünlerimi dilediğimce düzenleyebileceğim bir masa... Her şeyden daha çok istiyorum bunu... Evren duy sesimi !
  2. Şu an kullandığım fotoğraf makinesinden memnunum; ancak size daha kaliteli video ve fotoğraflar sunabilmek istiyorum. Bunun için yeni yıldan ikinci isteğim bir fotoğraf makinesi...

  3. "Daha ekonomik markalara da yer versen, büyük markalar ile ürünleri kıyaslasan?" Bu isteğiniz için de aklımda birkaç fikir var. Umuyorum yeni yılda her şey yolunda gider ve daha çok ürün çeşidi ile buluşuruz. Yeni markalar, bol ürün çeşidi de 2012'de istediğim bir diğer şey. Kendim için istediğim bir kozmetik ürünü yok. Uzunca bir süre kozmetik alışverişi yapacağımı düşünmüyorum. Beni heyecanlandıran bir şey olursa, belki...
  4. "Cilt bakımı, parfüm gibi farklı ürünlere de yer versen?" Bu da yeni yılda planladığım yazılardan biriydi. Yine her şeyin yolunda gitmesini ümit ediyorum.
  5. "Blogun temasını biraz daha değiştirsen, renklendirsen?" Neden olmasın ? Yeni yılda Makyaj Günlüğü'nün makyajı da değişebilir belki. Sizce değişmeli mi ?
  6. "Eskiden kendinden daha çok bahsederdin, o yazıları da özlüyoruz." Haklısınız, eskiden Makyaj Günlüğü daha kişisel, hayatı da içeren bir blogdu. Ama ben makyaj ile devam etmek istiyorum. Hayatımda olup biteni Twitter'da sıklıkla paylaşıyorum zaten.Şu sıralar pek keyifli şeyler olmadığı da aşikar... 2012'de isteğim Makyaj Günlüğü'nün kozmetik blogları arasında hatrı sayılır bir yerde olması, daha da büyümesi ve profesyonelleşmesi.
  7. Bakmayın ilk sıralara blog ve kozmetikle ilgili isteklerimi yazdığıma. Yeni yılda, tabi ki ilk isteğim sağlık ve huzur. Özellikle son zamanlarda hayatım çok düzensiz, keyifsiz, geçip gidiyor. Buna bir dur demek, hayatımı düzene koymak istiyorum. En çok istediğim şeylerden biri de sporumu ve Fransızca kursumu aksatmamak. Yeni yıl sonunda yeni bir vücut ve yeni bir dile sahip olmayı diliyorum.
  8. Son olarak yeni yılda kendi blogum kadar blogger arkadaşlarıma da zaman ayırabilmeyi diliyorum. Onlardan da uzak kaldım, yazılarını okusam da, yorum yazamadım. Yeni yılda daha güzel şeyler olsun...

    Sizin 2012'den istekleriniz, almak istedikleriniz, beklentileriniz neler ?

10 yorum :

  1. Ben de o makyaj masasından istiyorumm!!!!

    YanıtlaSil
  2. okurken ,seni karşımda bana bunları sanki biraz hüzün biraz tebessüm ama daha çok umutla bakan gözlerinle senden dinledim sanki ,okurken seni gördüm hayal ettim öyle bişi işte:)
    bir kere çok içten dile getirmişsin.umarım tüümm istediklerin olsun,herşey istediğin ve düşlediğin gibi olsun bu yeni yılda canım..
    video isteklerinden birini yapan da benim:) doyamıyorum,seviyorum izlemeyi dahasını istiyorum ,evet:)
    makyaj tarzını seviyorum,ama zaman zaman da şöyle fantastik- stilli makyajları o güzel yüzünde görebilmeyi isterim işin aslı :)

    benim beklentilerime gelicek olursam..
    öncelikle bir anne olarak ,önceliğim kızım,onun bu yılda kocaman gözleri ile gülümsemesini istiyorum..eşimin bu sene belli olacak tayin yerinden(doğu) sağ salim dönüp,elini sımsıkı tutmak istiyorum.yaşlanan anne ve babamın sağlığının bu yılda fire vermemesini,ve ellerimi bırakmamasını istiyorum..kendim için ise saçlarımı istiyorum ,uzamalarını,aynanın karşısına geçip ,onlarla oynayıp savurmayı özlüyorum..
    sonra daha çok ayakkabı,kozmetik,giyim vs vs.ve tabi bunların olabilmesi için para istiyorum:))

    sevgiler
    meric_nil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Daha çok video istiyoruz evet. Ama öncesi senin mutlu ve huzurlu olman.. Çünkü sen böyle hissetmezsen her şey zorunluluk olur. Bu yıl "sevgi ve sevgili" konusunda senin ve sevgili Bİlgen Toliş gibi benim için de çok kötü bir yıl oldu. Umarım bu 2012 yılı huzur, sevgi ve mutluluk getirir hepimize.

    YanıtlaSil
  4. Ben de su aralar böyle bir makyaj masası arayisindayim:))) uygun fiyatı kullanışlı ışıklı falan bisey olsun istiyorum . Sen bulursan bize de haber ver :)) sevgiler! Yeni yılda hersey gönlünce olsun!

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,ben bu yeni yılda,önce sağlık,sonra kpss'yi kazanmak ve atanmak;)sonrasında da tek kapılı kırmızı ford ka'ma kavuşmak istiyorum,aşktan bahsetmeme gerek yok sanırım:)))

    YanıtlaSil
  6. Merhaba:) geçen yıl sorsan ben de kpssyi kazanıp öğretmen olmak istiyorum derdim;ama çok şükür o işi hallettim:) bu sene de bir çocuğum olsun istiyorum. inşallaaaaaaahhhhhh:) bir kaç ay sonra hamile kalırsam bu mesajımı açıp, okuyup, bilgisayar karşısında sırıtmak istiyorum :))).Zeynep

    YanıtlaSil
  7. Yeni yılda "sabahın köründe işle giderken de makyaj yapabilmeyi" diliyorum! :)

    YanıtlaSil
  8. canım hediye çelişi iptal mi oldu linke ulaşamıyorum. kaçırdğım bişem mi oldu bikaç gün nete giremeyince?

    sonuclandı mı diye bakacaktım ama süresi doldu da mı kaldırıldı acaba?

    YanıtlaSil
  9. çekiliş???

    YanıtlaSil
  10. haticem bana ürünlerimin resimlerini ekleyebilecegim bir blog nasıl kurulur ögretir misin? çok fazla ürünüm var inan yazık oluyor bunca malzeme dünya kızları göremiyor
    sevgiler Senem

    YanıtlaSil