19.11.2011

Afrika'dan Kartınız Var

     Cargo'nun The Safari Kit'ini alalı çok uzun zaman oluyor. Fotoğraflarını da çektim ama yazıyı hazırlamak için bu set ile bir makyaj yapıp, onu da eklemek istedim. Dün bu set ile makyajımı yaptım ama fotoğraf çekme fırsatım olmadı. Baktım ki bu yazı daha da gecikiyor, artık elimdekilerle yetineyim dedim. 

     Bu seti gördüğümde içinde ne olduğunu bilmiyordum, çantası beni benden aldı. İtiraf ediyorum, sırf çantası için istedim onu = )







     Yapay deriden yapılmış bu çantanın ayrıntıları da beni benden aldı...




      Setin çantası harika, peki içinde neler var ?
      Bu set ;
  • İkili göz farı,
  • Allık,
  • Göz kalemi, 
  • Rimel ve
  • Lipgloss'tan oluşuyor.


     Her şey güzeldi de, farı görünce biraz mırın kırın ettim. Bu renkleri kullanabileceğimden emin değildim. Ama kuşkularım çok yersiz çıktı. Açık yeşil görünen far, göze sürüldüğünde altına kaçan bir yeşil rengi oluyor ve çok hoş görünüyor. Koyu ton ile gölge yapıldığında da çok hoş bir makyaj ortaya çıkıyor. Denedim, onayladım = )





     Farların içeriğine bakacak olursak;





     Diğer ürün, far gibi metal ve kapaklı bir kutu içinde duran Coral Beach allıktı. Bu ürünle ilgili önyargım da, "Kesin şimdi bu renk vermiyordur. Bir ton ürün sürerim, anca renk verir." şeklindeydi. Ancak yine yanıldım. İlk denememde fırçama oldukça fazla ürün aldım ve palyaçoya döndüm. Sonra "Nerede benim kabukim???" Ben tüm renkleri karıştırarak kullandım. Oluşan ton mercan ile pembe arasıydı ve çok hoşuma gitti. Ancak ayrı ayrı da kullanmak mümkün tabi.





     Bunun içeriği ise;





     Sıra geldi göz kalemine... Sürümü kolaydır ama kesin dağılıyor, gün içinde uçup gidiyordur önyargılarım eşliğinde bunu da kullandım ve maalesef yine yanıldım... Kahverengi bu göz kalemi, içinde minik simler barındırıyor ve çok hoş bir rengi var. Kalıcılığından memnun kaldım. Gün içinde tazeleme, düzeltme ihtiyacı duymadım.





     3'te 3... Hiç de fena değil Cargo. Ama henüz bitmedi... Bakalım rimelin de diğerleri kadar başarılı mı? 


 
     Rimelin sürümü çok rahat, kirpikleri yapıştırmadan dolgunlaştırıyor, ayırıyor ve kıvırıyor. 5 üzerinden 2. Çünkü rimeli sürmemden birkaç dakika sonra aynaya baktığımda göz altımda izleri vardı. Kuruyana kadar beklenmesi gereken bir ürün olduğunu söylemeliyim



     Serengeti Lipgloss'a geldiğimde kesin yapış yapıştır önyargılarım hemen devreye girdi. Ancak hayır, yapışma hissi uyandırmıyor. Yalnız başına kullandığınızda renk vermesi beklentisine çok fazla girmeyin. Hafif parlatıyor, o kadar. İçindeki simleri görebilirsiniz, ancak dudaklarınızı çok fazla parlatmıyor.






     Genel değerlendirme yapmam gerekirse;
  • Rimeldeki bulaşma olayı olmasaydı, harika bir set derdim. Ancak rimel konusunda çok hassasım. Bu benim için kabul edilemez bir durum. Sizin için çok önemli değilse, bu sete bir şans verin derim.
  • Günlük makyaj için çok ideal bir set. Yeşillerin tonların sizi korkutmasın, birlikte kullanıldıklarında, eyeliner olarak da kalemi kullandığınızda çok güzel bir makyaj oluyor. Özellikle kahverengi gözlülere daha çok yakışacağını düşünüyorum.
  • Setin çantası bana göre bir avantaj. Bu set ile makyaj yaptığım gün, tazelemem gerekirse diye çantama atıyorum. Çantası yeterince büyük olduğu için, içine ek başka malzemeler de koyabiliyorum.
  • Allık olarak tek ton yerine 4 tonlu bir allık kullanmış olmaları bana göre bir artı. 
  • Setteki hiçbir ürün küçük değil. Çok uzun süre kullanılabilir.
  • Setin fiyatı 84 TL. Beş ürün için bence gayet iyi bir fiyat. Coral Beach allığın tek başına 63 TL'ye satıldığını düşünürsek, bence harika...
Siz bu set ile ilgili ne düşünüyorsunuz? Ona bir şans verir miydiniz ?

5 yorum :

  1. sadece çantası için bile alabilirim bu seti çok güzel

    YanıtlaSil
  2. Okuduktan sonra kesinlikle şans vermem gerektiğini düşündüm :))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Ben de bu ürünü sırf çantası için almak isterim! Nasıl sipariş ede bilirim? Siteyi söylermisiniz lütfen? Teşekkürler :) Sabina

    YanıtlaSil
  4. adsız'ın da dediği gibi nereden alabiliriz bu seti ? :)

    YanıtlaSil
  5. Bu çanta hala bulunabilir mi ki ya?

    YanıtlaSil