30.10.2011

Temel Makyaj Videoları #1 {Bazlar}


12 yorum :

  1. Çok bilgilendirici bir video olmuş, keyifle izledim :) Sephora'nın Primer'ını ben de çok beğeniyorum, hem cildi ekstra nemlendiriyor hem de pürüzsüz bir zemin oluşturuyor. Ton farklılıkları için Estee Lauder Spotlight başarılı bir ürün, pembe tonlarında, cilde çok güzel bir aydınlık veriyor, bir göz atmanı öneririm. Çok uzun yazdım ama bir de sorum var :) Renkli nemlendiricinden önce normal nemlendirici kullanıyor musun? Benim bu konuda kafam biraz karışık, içim rahat etsin diye renkli nemlendiricimden önce su bazlı bir nemlendirici sürüyorum. Sence gerekli mi? Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. onorr, cilt tipine bağlı olduğunu düşünmekle birlikte; ben renkli nemlendiriciden önce nemlendirici kullanıyorum. Ama ikisini kullanırsan ve cildinde bir probleme neden olursa kullanmaya da bilirsin.

    YanıtlaSil
  3. makyaj güzelken ve beğenilirken(bende makyöz oldum eğitimi tamamladım) kendi gözüme yaptığım makyajı bir türlü kalıcı tutamıyorum. göz bazı vs. hepsini denedim fakat şu göz kaleminin yukarı bulaşmasını ve düşük gözlerimi kaldırmayı tam istediğim gibi yapamıyorum. bu konuda bilgilerini paylaşırsan çok sevinirim

    YanıtlaSil
  4. bişey soracağım.
    pazarda satılan sahte ürünler varya..
    onları değilde onların fırçalarını kullanmak ne kdr sakıncalı olabilir?

    geçen gün pazardan 2.5 tl ye yassı far fırcası aldım. kullanımı da gayet hoş, bikaç tane daha alsam mı diye düşünüyorum ama sana sormak istedim

    bi sakıncası olurmu?
    ne biliyim dezavantajları varmıdır diye

    YanıtlaSil
  5. ŞIKELLA, ben Urban Decay Primer Potion üzerine nasıl bir makyaj yaparsam yapayım 14 saate kadar dayanıyor. Belki üzerine pudra geçmek gerekebilir çok hafif.

    bayan mikrop, avatarına bayıldım söylemeden edemeyeceğim = ) Fırçaların çok zarar vereceğini düşünmüyorum; ama tabi ki sert yapıda ise cilde ince ince zarar verebilir.

    YanıtlaSil
  6. aaa şimdi farkettim yorumum eksik çıkmış nedenki:)
    o yorumun başında şunları yazmıştım:) yine çok başarılı bir video olmuş canım. eline sağlık.keyifle izledim.benim göz kapaklarım çok düşük o yüzden sürdüğüm göz kalemi hiç dayanmıyor göz kapağımı oynattıkça mutlaka bozuluyor
    sevgiler hacercim

    YanıtlaSil
  7. hehehe teşekkür ederimm bende bayılıom avatarıma :))

    benim aldığım fırcalar yumuşacık aliim ozaman bisürü bisürü teşekür ederim mücuk :))

    YanıtlaSil
  8. mac bazın tam adı nedir

    YanıtlaSil
  9. Mac Prep+Prime Fortified Skin Enhancer

    YanıtlaSil
  10. Hacer'cim yakın bir arkadaşımın 1 ay içerisinde düğünü var ve makyajını kendi yapacak.
    Sen spf içeren fondöten resimlerde kötü bir görüntü oluşturuyor deyince aklıma geldi.
    Kendisi geçenlerde mac'ten fondöten almak için gitti bu arada cildi yağlı ve kendisine studio fix fluid fondöten önermişler.
    Fakat o fondöten spf koruması içeriyor yağlı sivilceye yatkın bir cilde düğün makyajında kullanılacak hangi fondöteni önerirsin?
    Nars, İnglot, Kryolan, Mac vb. markalar olabilir...

    YanıtlaSil
  11. benefit renkli nemlendiricinin fiyatı hakkında beni bilgilendirebilirmisiniz teşekür ederimm ...:)

    YanıtlaSil
  12. dudaginiza surdugunuz kirmizi yuvarlak seyi amerikada nerden aldiniz?

    YanıtlaSil