22.10.2011

Kamuflajınız Kusursuz Olsun

     Sizi bilmem ama benim makyajda en önemli ve vazgeçilmez kurtarıcım kesinlikle göz altı kapatıcısı.Yanına bolca rimel, hafif allık ve parlatıcı ile daha iyisi olamaz.

     Ancak olmazsa olmazım göz altı kapatıcısında hemen hepimizin yaşadığı bir sorun var ki; o da kapatıcının çizgilerimize dolması, gün içinde birikme yapması.

     İşte Benefit ailesinin minik sevimli üyesi Powder Flage göz altı kapatıcımızı sabitleyen bir transparan pudra.

     Sizi onunla tanıştırmak istiyorum...


     Ürünü aldığımızda kocaman, kamuflaj şeklinde bir paket elimize geçiyor. "Haydaaa böyle kocaman bir ürünü ömür boyu kullanırım." diyorsunuz. Ancak...


Aslında paketin aksine minik, sevimli, yuvarlak ve şeker pembesi bir şişe bizi karşılıyor. Hem de kendi gibi minyon fırçası ile...
 

Beyaz ve pembe renkler göz çevresini daha aydınlık göstermesi açısından kullanılıyor. Powder Flage de çok açık bir pembe tonda. Ancak kullandığınızda transparan hale geliyor, göz altına aydınlık katıyor. Ürünü tek başına da kullanmanız mümkün.

 


Bu arkadaş da The Flager, yani ürünü uygulamamız için kullandığımız fırça. Yelpaze şeklinde bu fırça ile hafif ve doğal bir sonuç elde etmemiz sağlanıyor.


     Daha yakından bakmak isterseniz, Powder Flage'in yapısı bu şekilde... Ürünün uygulanmış halini de fotoğraflamak isterdim, ama renk vermediği için, fotoğraf anlamsız oluyor = )


     Ben göz altı kapatıcımı sabitlemek ve çizgilere dolmasını engellemek için bu ürünü kullanıyorum. Neden normal bir pudra kullanmıyorum diye sorarsanız, yüzüm için kullandığım pudraları göz altımda kullandığım zaman oluşan görüntü bana pütürlü ve ağır geliyor. Powder Flage çok ince yapılı bir ürün ve varlığı belli olmuyor, buna rağmen etkisini gösteriyor. Kapatıcımızı sabitliyor. Kendisinden memnunum ve size de önerebilirim. Sephora mağazalarından 89 TL'ye alabilirsiniz. 


Sizin kusursuz göz altları için kamuflajınız nedir ?

9 yorum :

  1. Merhaba. Bir şey sormak istiyorum. Sizi uzun süredir severek takip ediyorum. Son zamanlarda sürekli Benefit ürünleri tanıtmanızın, yazılarınızda Sephora ve Benefit reklamı yapar gibi bir üslup kullanmanızın bir sebebi var mı sponsorluk vs gibi ? Sponsorluk ya da bedava gelen ürün tanıtımlarına karşı değilim ama ürünlerin tanıtımı konusunda tarafsız ve dürüst değil, tamamen ürünü övme satın aldırma amaçlı yazdığınızı hissediyorum. Blogu okuyan birkaç arkadaşım da aynı şekilde düşündüğünü söyledi. Yanlış hissettiysek şimdiden özür dilerim. Ama okuyucular olarak düşüncelerimizi söylememiz şart. Hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  2. Inglot göz altı kapatıcısı , ınglot far bazı ve bourjois organic detox pudra

    YanıtlaSil
  3. Selen, merhaba. Son 2-3 ayda aldığım ürünleri, alış sırama göre fotoğrafladım ve yazmayı planladım. Sephora ya da Benefit ile herhangi bir anlaşmam yok. Tanıttığım tüm ürünler kendi paramla, beğenerek aldığım ürünler olduğu için hepsini överek anlatıyorum. Firma/marka tarafından gönderilen ürünler ile ilgili açıklamayı yazıda mutlaka yapıyorum. Bu ürün marka tarafından gönderildi diyorum. Beğenmediğim ürünü de mutlaka belirtiyorum. Ama dediğim gibi bunlar araştırıp, paramla aldığım ürünler olduğu için olumsuzlukları minimum. Benefit'lerden sonra MAC ve Inglot ürünlerinin yazılarını hazırlayacağım. Bazı ürünlerin örneğin Cargo'nun setinin tanıtımını erteliyorum, çünkü set içindeki ürünler ile makyaj yapıp tanıtmak istiyorum. Ya da birkaç fondöten tanıtacağım ama onlarla makyaj yapmam lazım, vs. Ürünleri karışık da yazabilirim, benim için farketmez. Öylesi daha keyifli olur diyorsanız, ona göre yazarım = ) Fikrinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim, benim için çok değerli.

    YanıtlaSil
  4. merhaba hacercim
    cafefernando var biliyor musun hani yemek yapmayi hic bilmeyen de onun aciklamalari ile yapar hale geliyor.
    Sen de aciklamalarin zaman zaman videolarin fotograflarin ile hic makyaj bilmeyene yardimci oluyorsun.Ama soyle bir uygulama yapsan nasil olur: mesala bu tarz seyleri hic bilmiyorum almak istesem alamam kalkip sephero da da bana anlatin diyemeyebilriim o yuzden bloglar cok kurtarici ve sen bunu yaptiginda ama sadece bunu kullandiginda goz alti kapaticisi surmeden cekilmis bir fotografini ( gun isiginda ya da urunu belli edecek bir isikta) ekleyebilir misin ? Ama bunu mesala her urun tanitimi yazindan sonra yapsan cok guzel olur.Gerci eskiden bu konuda cok daha dikkatliydin surekli bir video fotograf hali vardi belki seni biktiranlar oldu bilemiyorum ama bu konuda yardim istiyorum mumkunse.
    tesekkur ederim simdiden
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. 89 tl şuncacık şeye yazıktır yaa onun yerine adam gibi çizgilere dolmayan 1 concealder almak çok daha mantıklı. benefit gereksiz pahalı bence onun yerine chanel dior alırım daha iyi

    YanıtlaSil
  6. Cevap için teşekkür ederim diğer yazıları da merakla bekliyoruz o zaman:)

    YanıtlaSil
  7. Göz altı kapatıcısı benim hayat kurtarıcım, cünkü genetik olarak göz altlarım mor, maybeline dream mousse köpük kapatıcıyı yıllarca memnuniyetle kullandım, hatta etrafımdaki herkes kullanır hale geldi, toparlanma yapmayan, mükemmel bir kapatıcıydı ama maybeline kaldırdı bu ürünü, şimdi elimde kalan son kapatıcım tükenmek üzere, ne önerirsin, fiyat performans açısından iyi bir ürün olarak ?

    YanıtlaSil
  8. Bahar, eskiden daha uzun, bol fotoğraflı ve açıklamalı yazılar hazırlıyordum haklısın. Şimdi daha çok ürün tanıtımına yöneldim. Yazıları akşam hazırladığım için swatch fotoğrafları çok kötü çıkıyor. Bunu çözebilirsem yine o yazıları yazıyor olacağım.

    Adsız, bu tamamen senin tercihin. Sırf marka olduğu için Chanel, Dior'a yüzlerce TL vermektense, başarılı olduğu için Benefit'e 89 TL vermek de benim tercihim :)

    Nora, ben Lancome Effacernes kullanıyorum ve çoook memnunum. Çok da bereketli bir ürün. Artık bitttt diye kızıyorum bazen :)

    YanıtlaSil
  9. inci Gencer23/12/11 14:19

    Merhaba,
    Ben uzunca bir süredir Helena Rubinstein magic concealer kullanıyorum.Bence mevcut en iyi,doğal görüntü veren ve kat kat durmayan kapatıcı.Lancome Effacernes den biraz daha ince bir yapıya sahip. Maalesef ne Türkiye'de ne de Fransa'da artık pazarlanmıyor,sadece freeshoplarda bulabiliyorum.O yüzden stokluyorum.
    Son dönemlerde de bu kapatıcının üzerine ya bareminerales toz açık renk kapatıcı mineral pudrasını ya da, ince yapılı aydınlatıcı bir far kullanıyordum. Tavsiye ettiğiniz Benefit'in bu ürününü de kullanmayı düşünüyorum. Teşekkürler

    YanıtlaSil