6.10.2011

"Bu ürün bana göre değilmiş, hain satıcı ! " cümlesine son...

     Sevgili kozmetik meraklısı, makyajkolik, bakımlı bayanlar... Bizi en çok rahatsız eden durumlardan biri, şüphesiz ki mağazalardan aldığımız ürünlerin bize uygun gelmemesi. Örneğin aldığımız fondötenin açık/koyu gelmesi, birkaç kullanımdan sonra alerjik reaksiyonlara neden olması, vs. Mağazalarda genellikle beyaz ışık kullanılıyor ve beyaz ışık ciltteki hataları en çok gösteren ışık. Ürünler hakkında en sağlıklı kararı gün ışığında verebiliyoruz. Bu  da çoğu durumda mümkün olamayabiliyor...


     Formspring'de ya da Facebook'ta ürün önerisi için sorular soranlarınız oluyor. Onlara önerdiğim ürünlerden sonra, "Mutlaka mağazada bir dene, en azından birkaç saat o ürün ile gez, eğer problem çıkmazsa, memnunsan o ürünü al." diyorum. Birçoğunuz da keşke o ürünün deneme boyundan verseler, istedim ama vermediler diyorsunuz.


     Almak istediğimiz ürünlerin deneme boylarını bize verseler, biz onları bir süre denesek, ona göre kararımızı versek ne güzel olurdu değil mi?


     İşte Vanilya Club bu isteğimizi karşılıyor. Her ay kozmetik, parfüm, saç bakımı, cilt bakımı ürünlerine ait 4-5 adet deneme boyu üründen oluşan bir paketi size gönderiyorlar. Siz de o ürünleri deneyip, eğer memnun kalırsanız ürünlerin tam boyunu gönül rahatlığı ile alıyorsunuz.



Vanilya Club'a ister aylık, isterseniz yıllık üye olabiliyorsunuz. Aylık üyelik 15 TL, yıllık üyelik ise 150 TL karşılığında oluyor.


Buraya tıklayarak Vanilya Club'a üye olan ilk 5 Makyaj Günlüğü okuyucusu, aylık sadece 9 TL ödeyecek.


Vanilya Club'a üye olduktan sonra, adresinize kargoların gönderilmesi için sizden bir kod isteniyor. 
CMKYJGUNLUGU kodu ile hesabınızı aktif hale getirip, kargonuzu bekleyebilirsiniz. (İlk 5 üye kodu kullanmıştır.)

     


6 yorum :

  1. gönderilecek olan ürünleri biz değil onlar seçiyor malesef!!!

    YanıtlaSil
  2. Birchbox'ın Türkiye versiyonu yani! Bayıldımmmmmm süper bi haber bu. Tanıttığın için teşekkür ederim yoksa haberim olmuyordu -ki Birchbox aşığıyım!- :D

    YanıtlaSil
  3. Tesekkurler, firsattan yararlandim,heyecanla paketimi bekliyorum....sebnem

    YanıtlaSil
  4. filiz sümer7/10/11 10:46

    bir reklamınız eksıktı.. Keyıflı olmamaya basladı bura sureklı reklam kokan hareketler

    YanıtlaSil
  5. ben de üye oldum :) ama kodla üye olanlara kod verilmiyor mu acaba anlamadım?

    YanıtlaSil