19.06.2011

Simsiyah...






23 yorum :

  1. Off dibim düştü muhteşem olmuş!

    YanıtlaSil
  2. muhteşemm olmuşşş

    YanıtlaSil
  3. coookkk guzel olmus cok begendim :) eline saglik..

    YanıtlaSil
  4. wooow. gerçekten çok güzel, sevdiğim makyj tarzı...kirpikler takma di mi?

    YanıtlaSil
  5. Süpersin müthiş olmuş

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim, bana hiç yakışmıyor ama deneyesim geldi :)

    YanıtlaSil
  7. of of of:) mükemmel olmuş bayıldım harikasın ya:) özletme kendini bu kadar bu arada contour için ne kullandın canım?

    YanıtlaSil
  8. Kızlar teşekkürler = )

    Takma kirpik dışında kullandığım her şey fotoğrafta mevcut. Sochic canım kontür yapmadım yalnızca Benefit Posie Tint kullandım o kadar.

    YanıtlaSil
  9. merhaba blogunu yeni keşfettim bende izmirde yaşıyorum ve sana birşey sormak istiyorum kaşlarını nerede aldırıyorsun gerçekten çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  10. Ceren merhaba, hoş geldin = ) Kaşlarımı kendim alıyorum, kaş farı ile dolduruyorum.

    YanıtlaSil
  11. ÖzlemBLN19/6/11 22:15

    Haceeer, canim nerelerdesin sen ya :)
    Özlettin kendini ;)

    Makyajin cok güzel olmus canim, göz yapin butür makyajlara cok uygun :)
    Yüzüne sert bir ifade vermeden tasiyabiliyorsun MASALLAH.

    Ayrica verdigin Pozlarda yakiyor yani fistik :)

    YanıtlaSil
  12. ilk resim harika hacercim ımmmm nefis olmuşsun valla keşke videoda çekseydin yaw

    YanıtlaSil
  13. küt saç çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  14. uzun zamandır yazın yoktu görünce çok sevindim, makyaja ve resimlere bayıldım bayıldım...

    YanıtlaSil
  15. Çok hoş olmuş daha önce bu tarz göz makyajın yoktu yada ben görmedim.Çok yakışmış beğendim:) KüBra

    YanıtlaSil
  16. hacercim coktandir siteye giremiyorum 3 cocuk annesiyim vakit buldukca senden birseyler ögreniyorum eski siteden beri seni takip ediyorum harika seyler ortaya cikariyorsun ama lütfen video cek makyajin süper olmus bayildim eline saglik devamini bekliyorum allaha emanet ol

    YanıtlaSil
  17. Makyaj süper! ben 3. fotoğrafına bayıldımm ama onu söylemek istedim :))

    YanıtlaSil
  18. Bu makyajı gündüz mü gece mi kullanacaksınız?

    YanıtlaSil
  19. bunu görmemiştim mest oldum bayıldım,maşallahhhh:)

    YanıtlaSil
  20. bunu görmemiştim mest oldum bayıldım,maşallahhhh:)

    YanıtlaSil
  21. bayıldımmmmmmmmmmmmmmm cok güzel vviideeooo ıstıorm bende yapmk ıstıoormmm

    YanıtlaSil