23.06.2011

Sephora (İndirim & Kart)

   Beklenen Sephora indirimi 25 Haziran Cumartesi günü başlıyor...
İndirimde ;
  • Göz kalemleri - 5 TL,
  • Farlar - 12 TL,
  • Lipglosslar - 12 TL,
  • Pudralar - 15 TL'den satışa sunulacak.
   Kampanya 10 Temmuz'a kadar devam edecek. Bu süper indirimi ve yeni sezon ürünlerini kesinlikle kaçırmayın derim. 


   Bunun dışında aşağıda yer alan parfümlerin 30mL boyları 49TL'den satılıyor : 
  • Kenzo Homme   
  • L'eaupar Kenzo Pour Homme  
  • Paco Rabanne Black XS - Bayan {Benim favorim}
  • Carolina Herrera 212 - Bayan 
  • Carolina Herrera 212 Sexy - Bayan 
  • Burberry The Beat - Erkek 
  • Burberry London for Men 
  • L'eaupar Kenzo Pour Femme 
  • Givenchy Pi 
  • Burberry London - Bayan
 

   Hazır Sephora demişken, Sephora Kart uygulamasının Türkiye'de de uygulanmaya başladığını ve ilk alışverişinizde hemen karta sahip olabileceğiniz müjdesini de sizinle paylaşmak istiyorum. Ben kartımı çoktan aldım bile... Ayrıntılı bilgiyi bu adresten alabilirsiniz.


   Şimdiden hepinize keyifli alışverişler...
   Neler aldığınızı bizimle paylaşmayı unutmayın...

11 yorum :

  1. acaba benefit ürünlerinde de indirim var mıdır?benefitin kapatıcı paletini almak çok istiyorum

    YanıtlaSil
  2. makeuptime23/6/11 23:40

    benefitte indirim yok sadece sephora ürünlerinde indirim yapılıcak

    YanıtlaSil
  3. güzel indirimlermiş ama makyaj ürünlerine ayıacak bütçem yok bu aralar

    YanıtlaSil
  4. sephora'dan nedense çok ürün almıyorum ısınamadım pek heralde bir de makyaj ürünlerine çok harcama yapmadığımdan olsa gerek ihtiyaç oldugu zaman en uygun yerden kaliteli ve güzel ürünü almayı tercih ediyorum

    YanıtlaSil
  5. fırçalarda indirime dahil mi acaba??

    YanıtlaSil
  6. merhabalar. sorucagim sorunu konuyla alkasi yok o yuzden aff buyurun. sizi kk-da gormustum. blogunuzu buldugumada cok sevindim.ben genelde gozume far kullanmiyorum , eyelinerle yetiniyorum. gozlerim buyuk o yuzden one cikarmak istemiyorum. yalniz benim gozumun derisi cildimden farkli, rengi kizarik.bildigim kadariyla goz kapagina fondoten surmek olmaz, far da kullanmadigim icin kapatici da suremem, pudra bir sure sonra cok kotu gozukuyor. acaba ne tur urun kullanmaliyim? ben goz kapagimin fondetenimle ayni olmasini istiyorum , far etkisi yaratsin. nude makyaj gibi. cok mu sey istiyorum ?

    YanıtlaSil
  7. Neler alamadığımızı paylaşalım bence öncelikle utanmadan nasıl 5 tl göz kalemi diye hem mesaj gönderiyorlar hemde mağzanın girişine koccaman yazabiliyorlar. Ben koştur koştur gittim yoktu. Buarada iki farklı mağazadada aynı durum söz konusu. ojeler var en kullanılmayan renkleri koymuşlar hadi bunu geçtim önceden aldığım için biliyorum göz açıp kapayıncaya kadar bitiyor. Farlarına gelince bi kere alma gafletinde bulunmuştum çok kötü yapıları. Tek beğendiğim ürünleri göz kalemi eskiden biara 3tl den satmışlardı harikaydı ben renklere yapısına bayılmıştım utanmadan bana göz kalemleri de indirimde dedi bayan ne kadar dedim? 17 tl dedi çok sinir oldum. Ne rahat ne kolay yalan sölemek.

    YanıtlaSil
  8. Adsız, hangi mağazada oldu bu olay söyler misin? Ben bugün İzmir Alsancak mağazasına gittim bakmak için, bir ton göz kalemi vardı rengarenk. Senin yorumun aklıma geldi, almak üzereyken kendimi tuttum ihtiyacım yok diye = )

    YanıtlaSil
  9. alisverisinizi bizimle paylasin demissiniz ya

    pardonn "siz" kimlersiniz? cok merak ettim:))

    sephora ortagi gibi olmussunuz:)

    özlem

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Özlem,

    Bu önyargının nedenini bilemiyorum, ancak daha önce birçok yazımda "biz" tabirini kullandım. Bunun ne Sephora ile, ne de X markası ile hiçbir alakası yok. Burada söz konusu olan "biz", ben ve okuyucuları anlatmak içindir.

    YanıtlaSil
  11. kova kadınıyım ben18/12/11 22:11

    makyah temızleyici ve kendı nemledırıcılerınde yok mu yawss indirim.
    ne yapıyoruz saatlerimizi 25 aralık sabahına ayarlıyoruz koşup hemen almalı kapışmadan kımse

    YanıtlaSil