25.04.2011

Inglot Fırça Fiyatları

Videolarımda size anlattığım Inglot fırçaların fiyatları hakkında çok soru alıyorum.
Bu yazıda Inglot fırçalarının tümünün fiyatlarını bulabilirsiniz.
Fırçaları ayrıntılı incelemek, sap ve kıl özelliklerine bakmak isterseniz kendi sitesinden göz atabilirsiniz :


1SS - 89 TL
25SS - 89 TL
27TG - 85 TL
24SS-S - 75 TL
21T - 69 TL
15BJF - 67 TL
4SS - 57 TL
3P - 49 TL
6SS - 47 TL
28PO - 47 TL
5FS - 47 TL
29PO - 45 TL
19P - 45 TL
7FS - 45 TL
10S - 43 TL
9S - 39 TL
80HP - 37 TL
16PP - 35 TL
11S - 35 TL
12S - 35 TL
31T - 33 TL
17TL - 33 TL
13P - 31 TL
30T - 29 TL
23T- 25 TL
14M - 23 TL

Fırça ve aynı gruptan ürün aldığınızda %30 indirim olduğunu da hatırlatmak isterim.
Örneğin allık aldığınızda, allık fırçası %30 indirimli gibi...

11 yorum :

  1. inglotun kalitesinden kimsenin şüphesi olamaz ancak fırça alıcak olsam ilk uğrayacağım adres sigma olur.. çünkü gerçekten bir fırça seti satın almak istendiğinde bu inglotta uçuk rakamlara varabiliyor. performans, kalite ve fiyat açısından benim gönlümde yatan tek marka sigma...

    YanıtlaSil
  2. fırçalara zam gelmiş ya inanamıyorum :(

    YanıtlaSil
  3. bilgilendirdiğin için teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canim merak ediyorum senin inglot ile bir anlasman var mi ?

    esin

    YanıtlaSil
  5. Esin, bir anlaşmam yok. Markayı çok seviyorum = )

    YanıtlaSil
  6. inglot'un fırcaları çok güzel.eyelıner allık ve fondoten fırcasına sahibim.mükemmeller.fakatgerçekten pahalı.zam gelmiş sanırım.pudrayla beraber kabuki fırca almayı planlıyordum.sanırım vazegctım:)45tl pudra 54 tl de sanırım fırca 100tl eder.üründen daha pahalı fırca :):)sigma türkiyede satılsa ilk işim ondan almak olur yurtdışı yasağıda geldi şimdi.sigma sahıbı olmak hayal.ecotools şu durumda daha mantıklı gelıyor:):):)

    YanıtlaSil
  7. cru ya katiliyorum, fiyatlar bana göre cok pahali.ben Sigma dan tam set ismarladim 60 Euro yakin bir ücret ödedim.Mac fircalariyla hemen hemen ayni sayilir.

    YanıtlaSil
  8. merhaba, inglot fırça çantalarının fiyatını biliyor musun? (deri veya naylon)

    YanıtlaSil
  9. acaba bu fiyatlar halen geçerli mi daha fazla artarsa gidip mac alırım daha iyi:)

    YanıtlaSil
  10. bu ne ya hayatta bu fiyata fırça almam :S:S

    YanıtlaSil