18.04.2011

Cargo Smoky Eye Palet

Bana katılır mısınız bilmem ama bence bir kadını en alımlı gösteren göz makyajlarından birisi kuşkusuz smoky(buğulu) makyajlar...

Gri, siyah farlara ve makyajlara olan düşkünlüğümü biliyorsunuz.
Benefit Smokin'  Eyes paletin ardından yeni smoky makyaj paletim Cargo'nun Smoky Eye paleti oldu.
Size bu paletten bahsetmek istiyorum.


Ürün içeriği şu şekilde...



İçinde kaş altı, göz kapağı, kemik üstü ve göz kuyruğu için 4 adet far bulunuyor.
Buğulu göz makyajında gözleri daha da belirginleştiren siyah far, diğer 3 fardan farklı olarak mat yapıda.




Genelde bu tür paletlerde renkler harika görünür, ancak farları sürdüğünüzde o renkler bir anda yok oluverir.
Bu palet beni hayal kırıklığına uğratmadı.
Renklerin tonları ve pigmentasyonları son derece başarılı.
Aşağıda siz de görebilirsiniz...

Benefit Smokin' Eyes palet ile kıyasladığımda;
  • Benefit kaş ürünleri, cımbızı, kalemi ve fırçası ile tam bir set olması bakımından bir adım öne geçiyor.
  • Fiyat/performans açısından değerlendirdiğimizde Cargo nispeten daha tercih edilebilir bir ürün. Yurt dışında bu palet 32$ iken, Benefit 36$ fiyat ile satılıyor.
  • Gramaj olarak bu ürün, Benefit'ten daha fazla. Benefit paletinde yer alan farların her biri 1,1 gram iken; bu paletteki farlar 3,7 gram
Kısacası eğer gri-siyah tonlarında bir palet arayışındaysanız, Cargo Smoky Eye paleti size önerebilirim. Denemek ve renkleri görmek isterseniz, en yakın Sephora mağazasında ürünü bulabilirsiniz...

1 yorum :

  1. kesınlıkle katılıyorum sana
    ama yapılmıs bir ornek de görmek isteriz :)

    YanıtlaSil