26.04.2011

Cargo Lumiéres Palet

Cargo markasına karşı sempati duyuyorum.
Bu paleti ve renklerin canlılığını gördüğüm anda vurulmuştum.
Sizinle de paylaşmadan olmazdı = )





Palet 8 far ve 1 allık/bronzerdan oluşuyor.
























  • Paletin bana göre tek eksisi çok büyük olması. Boyutu yaklaşık bir A4 kağıdının kare haline getirilmişi kadar. Daha ufak olsaydı, daha kullanışlı olabilirdi.
  • Renkler çok canlı ve pigmentasyonu çok başarılı.
  • Farlar 3 gr ağırlığında, yani Mac farlarının iki katı kadar. Uzun süre kullanılabileceğini düşünüyorum.
  • İçinde farların yanı sıra bir allık/bronzer bulunması bana göre bir artı. Ben bu kısmı allık olarak kullanıyorum, çok hoş bir ışıltı veriyor.
Daha sonra bu palet ile yaptığım bir makyajı eklemeye çalışacağım. Siz de ürünü incelemek ve satın almak isterseniz en yakın Sephora mağazasına uğrayabilirsiniz.

10 yorum :

  1. swatchların altında baz yok mu?
    yoksa eğer çok başarılı inanamadım o_o

    YanıtlaSil
  2. Sister sinister, baz yok altlarında = )

    YanıtlaSil
  3. gerçekten hoş bir palet fiyatı ne kadar peki ?

    YanıtlaSil
  4. renklere dokundum sanki, bazsız bu kadar pigmentli duruyor, oldukça başarılı :)

    YanıtlaSil
  5. kaça aldın hacercim

    YanıtlaSil
  6. Hacercim kaça aldın öğrenebilirmiyyim? Tam benlik süper renkler bayıldımmmmmmmmm (A)

    YanıtlaSil
  7. renklere bayıldım

    YanıtlaSil
  8. Çok güzeller :) Özellikle mor renge bayıldım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil