16.01.2011

Video {Gri Smoky}

34 yorum :

  1. harika olmus :) peki fondoteni ben hep ellimle yayiyorum fircayla mi yapamaliyim daha iyi bir snuc icn?

    YanıtlaSil
  2. Missy teşekkürler. Eğer fondötenin el ile uygulamaya imkan tanıyorsa, elinle sürdüğünde homojen bir görünüm elde ediyorsan sorun yoktur. Ben her zaman fırça ya da sünger ile uygulama taraftarıyım. Belki de kendime güvenemediğim için = )

    YanıtlaSil
  3. :) birde benim fondoteni tum cildime uygulamiyorum sadece cene bolgemdeki 2 tane cokta belli olmayan ama beni rahatsiz eden izlere uyguluyorum.
    ben goz alti kapaticisini yanlis kullaniyormusum :) dogrusunu ogrenmis oldum.Allik kisminda sarj bitmeseymis keske benim beceremedigim kisim orasiydi :)vee son olarak siyah eyeliner onerin var mi?

    YanıtlaSil
  4. Aa o zaman kapatıcı kullan sen. Allık için ayrı bir video çekerim, sağlık olsun. Siyah eyeliner olarak Inglot'un jel eyelinerını öneririm.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir video olmuş:) teşekkürler tatlım..zaten blogunun ve videolarının sıkı bir takipçisiyim :) öptüm

    YanıtlaSil
  6. Tesekkurler,opuyorum :)

    YanıtlaSil
  7. video çok keyifliydi kim bilir kaç kere izlerim ben bunu ^._.^

    YanıtlaSil
  8. çok eğitici olmuş ,makyajda çok hoş ..benefit paleti ayrıca çok sevdim ..
    ellerine sağlık hacer'cim.

    YanıtlaSil
  9. eline sağlık,hoş bi makyaj olmuş.
    hacer burnunda ameliyat mı vardı?

    YanıtlaSil
  10. özelmişim cnmm. makyaj hayatımın ilk adımlarını seninle attım ben:) yinede bişeyler öğrendim videoyu izlerken. ellerine sağlık cnm :*

    YanıtlaSil
  11. Elinize sağlık. Paylaşım için de teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. merhaba;blogunun yenı üyesiyim.daha önce videolarını zevkle izliyordum.devamının gelmesıne çok sevındım.basarılı ve anlatımı anlasılır bır vıdeo olmus her zamanki gibi.emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Kızlar kızlar teşekkürler >.<

    Merque 1,5 sene önce bir ameliyat oldum eğer onu soruyorsan.

    YanıtlaSil
  14. makyaj harika ama daha çok özlemişim onu farkettim :)

    1.5 yılı geçmiştir galiba.. bir çok şeyi videolarınla öğrenmiştim şuan makyaj pek yapmasamda. nasıl alışmışsam artık :) bizi mahrum bırakma lütfen makyaj videolarından :)

    YanıtlaSil
  15. çok yakın çekim yapınca izlerini görür gibi oldum da. geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
  16. Büyük keyifle izledim ellerine sağlık süper olmuş.
    Ayrıca makyaj öncesi kullandığın sephora ürünün tam adını alabilirmiyim ve de karma cilt yapısına uygunmudur sence?
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. çok güzel bi videoyu yine tekrar tekrar izledim..taki benim sıpa uyanana kadar=)çok güzel olmş eline,emeğine sağlık hacercim..ben makyak yapamayanlardanım bunu enyakın zamanda denıycem..yanlız kullandıgın ürünleri yazarsan sevinirim..ben makyaj malzemelerimi sil bastan alıcam..SAYENDE:)
    yeni videolarını merakla beklıyorum bizi kendinden mahrum etme lütfen..
    buarada herzamankı gibi çok şekersin:))

    YanıtlaSil
  18. ÖzlemBLN17/1/11 17:59

    Nihayet :)

    Hacer'cim cok gzl ve aydinlatici bir video olmus.

    Emegine saglik :)

    Daha fazla video paylasimlari yapman dilegiyle :)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba,
    İzlemesi çok keyifliydi videoyu, teşekkürler. Bir de sakıncası yoksa kullandığınız makineyi öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  20. Çok beğendim videoyu ellerinize sağlık:)
    O far paletinden edinmem lazım acilen :)
    Bir de bu makyajda kirpik dibine jel eyeliner kullanmamanızın nedeni daha soft bir görünüm elde etmek mi?
    Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  21. buarada makyajını temizlerken ne kullanıyosun hacer?yanı yatmadan once yada cıldımıze ne surmelıyız ıyı bi cılt temızlıgı için?
    şimdiden teşekkürlerr...

    YanıtlaSil
  22. Benim fondöten fırçam o kadar sert değil bu yüzden fondötenimi güzelce dağıtamıyor sanki bu yüzden üzerinden süngerle geçiyorum:/

    Video süper olmuş görüntü kalitesi harika! Lancome kapatıcıdan kesin almaya karar verdim:) Sanıyorum fontöten ve kapatıcının yazıları yok, ayrıntılı bir yazı yazarsan çok sevinirim canım:)

    Devamını bekliyorum hoşçakal ^.^

    YanıtlaSil
  23. Senelerdir kullandığım göz farları bir kaç saat geçince gözün üstünde çizgi şeklinde kötü bir görüntüye sebep oluyor. Ürün değiştirmeme rağmen yine aynı şekilde iz bıraktığı oluyor. Bunun için bir öneriniz var mı acaba?

    YanıtlaSil
  24. nil, beğenmene çok sevindim çok teşekkürler sözlerin için = )

    merqure, vallahi neredeyse 2 yıl olacak iz kalmamış olması lazım ama neyse, teşekkürler = )

    Chichom, teşekkür ediyorum. Ürünün adı Sephora Base Lissante Smoothing Primer. Benim cildim karma, rahatlıkla kullanıyorum. Zaten tüm cilt tiplerine uygun bir ürün.

    hanife, sıpanı öpüyorum = ) Çok teşekkürler sözlerin için. Malzemeleri ekleyeceğim haklısın eksiklik oldu. Ben yüz yıkama jelim ile yüzümü yıkadıktan sonra, kalan makyajı temizleyicim ile çıkarıyorum. Ardından toniğimi ve nemlendiricimi sürüyorum.

    ÖzlemBLN, teşekkürler iyi seyirler = )

    MakyajAynam, teşekkür ediyorum. Makinem Sony T-300.

    Eliza Bennet, beğenmenize çok sevindim. Far paletini kesinlikle öneriyorum. Jel eyelinerı ben tek başına kullanmayı seviyorum. Bu makyajda kalem kullanmamın sebebi yalnızca kirpik diplerini belirginleştirmekti. Jel eyeliner ile daha belirgin bir çizgi olurdu. Bu yüzden kalemi tercih ettim.

    Nah a Perfect Day, süngerle de çok iyi sonuç alınabiliyor. Lancome Effacernes gerçekten çok iyi bir ürün. Uzun süre de kullanabilirsin. Ayrıntılı yazıları ekleyeceğim tembellikten kurtulursam = )

    Adsız, senelerdir kullandığım derken aynı farları yıllardır kullanmıyorsunuz umarım. Farların raf ömrü maksimum 2 yıl olarak söylenir çünkü. Birikmelerin nedeni ürünlerin bozulmuş olması olabilir. Aksi bir durum söz konusu ise, far bazı kullanmanızı önerebilirim. Far bazında da aynı sorunu yaşarsanız, bazın üzerine ince bir tabaka halinde pudra uygularsanız sorun ortadan kalkacaktır.

    YanıtlaSil
  25. Oleyy sonundaa.. Çok sevindlm hacer'cim vıdeona.Bir de kahverengi tonlarıyla da bi göz makyajı videonu yayınlamanı cok isterim.
    Ellerine Sağlık
    Süpersinn : )

    YanıtlaSil
  26. ohhh be sonunda o huzur veren sesini duyabildik özledik seni ya :)eskiden öbür videoları açıp açıp izlerdim sesin o kadar rahatlatıcıki terapi gibi gelirdi bana :)ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  27. çok faydalı oldu teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  28. video cok güzel ve faydali oldu emegine saglik=)en cokta ses tonuna bayildim:D

    YanıtlaSil
  29. benefit smokin eyes paletini nasıl sipariş edebiliyoruz acaba bana yardımcı olabilecek var mı?

    YanıtlaSil
  30. hacercim lütfen lütfen :) smokin eyes paletini sipariş vericem,yardımcı ol bana :) ayrıca kac kere izledim videoyu bilmiyorum :) bende cok begendim!!!gercektende cok öğretici oldu.videoların devamını bende bekliyorum.tek kelimeyle harika!!!

    YanıtlaSil
  31. hacer hanım
    her ne kadar yorum bölümünde ses vermesem de, blogunuzu bir aydır takip ediyorum. smokey makyajınız fecii yakışmış, elinize sağlık. buradan okuduğum tüyoları zaman zaman uygulayıp iyi sonuçlar alıyorum fakat göz makyajıyla alakalı çözemediğim iki problemim var:

    1. göz kapaklarım hafif japone. bu durumdan memnunum ama yukarda şikayet eden arkadaş gibi belli bir süre sonra farın göz kapaklarımın ortasında birikmesinden şikayetçiyim. bir sürü ürün denedim, ömürleri en fazla iki saat oluyor. birinci saatin sonunda toplanmaya başlıyorlar. far bazı demişsiniz, kozmetik mağazalarına girip sorduğumda uzaylı gibi baktılar. mümkünse tavsiye edebileceğiniz bir far bazını markasıyla beraber yazabilir misiniz? böylece ben de adıyla ister, kurtulurum :)

    2. kirpiklerim hayli uzun fakat dümdüzler, o yüzden maskara kullandığımda belirgin bir fark göremiyorum. sizin maskaradan önce kirpik kıvırtıcısı kullandığınızı gördüm. kullanmak konusunda çekincelerim var. kirpiklerimi kırıp dökeceğini düşünüyorum. sizin böyle bir şikayetiniz oldu mu? olmadıysa kullandığınız kıvırtıcının markasını yazabilir misiniz?

    umarım yorumum arada kaynamaz :) teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  32. gia, merhabalar

    Sorularına elimden geldiğince cevap vermeye çalışayım.

    1) Far bazı her markada olmadığı ve kozmetik sektörünün bazı çalışanları kendilerini malesef çok geliştirmedikleri için, size uzaylı gibi bakarlar normaldir = ) Ben Bella Pierre ve son videomda da görebileceğiniz Benefit Ohh a Lift far bazını kullanıyorum. Ek öneri olarak Mac Paint Pot'ları da tercih edebilirsiniz. Makyajdan önce göz çevrenize nemlendirici sürmenizi, minimum 10 dk bekledikten sonra bazı ve ardından ince yapıda bir pudra uygulamanızı öneririm. Eğer bu da işe yaramazsa, matlaştırıcı ya da daha mat olan Urban Decay Primer Potion'un mat çeşidini deneyebilirsiniz. Too Faced Shadow Insurance de önerilerim arasında olabilir.

    2)Ben uzun süredir kirpik kıvırıcı kullanıyorum; çünkü benim kirpiklerim de dümdüz olmasa da düz. Kırılma ya da dökülme yapmıyor, tabiki kıvıracağım diye kirpiklerinizi hırpalamamanız şartıyla = ) Birçok markanın kirpik kıvırıcısı bulunuyor. Özellikle önereceğim bir ürün yok.

    YanıtlaSil
  33. Anlatışına yanlış kelime sonrasındaki verdiğin tepkilere ve mimiklere bayıldım.
    sevgiler en kucaklısından :P

    YanıtlaSil
  34. Merhaba, ben de kapatıcıyı göz kapağıma sürüyordum ama kalem ve farlar çok akmaya başladı, sephoradaki danışmanlara sorduğumda kapatıcının asla göz kapağına sürülmemesi gerektiğini, çok yağlı oldukları için hem göze çok zararlı olduğunu hem de göz üzerindeki makyajın akmasına neden olacağını söylediler

    YanıtlaSil