6.01.2011

Sephora Smoothing Primer

Makyaj ürünleri ile ilişkimde çok şıpsevdi davranıyorum = )
Son aşkım ise Sephora Smoothing Primer makyaj bazı

Ürün cildi matlaştırıyor, yumuşatıyor ve cildin parlamasını engelliyor.

DSC09788

Ürün pompalı bir şişede ve 15 ml.
DSC09790

Ürün içeriği ise şu şekilde;
DSC09789

Ben yüzümü su ile yıkayıp, nemlendiricimi sürüyorum. En az 10 dakika cildimin nemlendiriciyi emmesini bekliyorum. Ardından Sephora Smoothing Primer bazı tüm yüzüme uyguluyor ve yine en az 10 dk cildimin emmesini bekliyorum. 

Ürünün artıları :
  • Gerçekten vaadettiği gibi cildin parlamasını engelliyor.
  • Az miktarda ürün, tüm yüzünüze yetiyor.
  • Ürünü yüzünüze sürdüğünüzde inanılmaz bir yumuşaklık hissediyorsunuz.
  • Ürün gözenekleri doldurarak, daha pürüzsüz bir görünüm sağlıyor.
  • Benim makyajım en az 10 saat yüzümde kalıyor. Bu ürün ile makyajım (özellikle de ten makyajım) daha uzun süre dayanıyor.
  • Günlük makyajlarımda fondöten yerine pudrayı tercih ediyorum. Bu ürünün üzerine pudra uyguladığımda, sanki fondöten uygulamışım gibi pürüzsüz, kalıcı ve kapatıcılığı yüksek bir sonuç elde ediyorum. En sevdiğim özellik ise bu oldu.
  • Ürünü likid fondötenler ile karıştırıp kullanabiliyorsunuz.
  • Bu bazın, renkli olanları da var. Ancak renksiz olan bu baz, favorim.

Dikkat edilmesi gerekenler :
  • Eğer ürünü fazla miktarda kullanırsanız ya da cildin emmesini beklemeden üzerine makyaj yaparsanız, cildiniz gerilebilir ve ten makyajınız çizgi çizgi olabilir.
15 ml'lik ürünün fiyatı 27 TL. Tüm Sephora mağazalarında bulabilirsiniz.

7 yorum :

  1. ama bunun ici paraben doluymus :(

    YanıtlaSil
  2. bende de bu primer'dan var ve ben hiç memnun kalmadım :( nişanımda makyaj altına sürdüm ve cildim hiç olmadığı kadar parladı. o günden beri attım bir kenara hiç kullanmadım

    YanıtlaSil
  3. ben ysl'nin matte touch'ını aldığımda numune vermişlerdi 6 paket kadar. ysl'le karşılaştırmak tabii ki çok saçma olur ama bu ürünü de seviyorum. primer hangi marka olursa olsun kesinlikle cildi pürüssüzleştiriyor. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. ürün güzel olabilir ama paraben dolu gerçekten fiyatı da gayet uygunmuş..nasıl bi baz alıcam bilemedim..herkes başka bişey öneriyor..!!

    YanıtlaSil
  5. Kızlar ben Bioderma nın "pore reffiner" diye bir ürünü var onu kullanıyorum baz olarak. Pürüzsüzleştiriyor ve ayrıca da lancome un makyaj bazları var onlar da bence süper. Bu ürünü niyeyse tutmadım...

    YanıtlaSil
  6. deneme boyunu vermişlerdi sephoradan gerçekten harika mukemmel bir baz bugun deneme boyu olanlar bitti en kısa zamanda tam boyunu alacağım.Benim cildim karma t bölgem yağlı hiçbirşekilde yağlanma yapmıyor.

    YanıtlaSil
  7. bu baz'a bayıldıgımı söyledikten sonra öğrendimki paraben çok zararlıymış(gögüğ kanseri ile ilişkilendiriliyor).Makyaj malzemelerim içinde içerisinde paraben bulunanları atıyorum.Ve ne acıki hep en çok sevdiklerimde varmış :((

    YanıtlaSil