2.01.2011

Lush Çıkarması...

Bugün İzmir Agora AVM'deki Lush mağazasına uğradım.
Lush markasını bloglardan sıkça duyuyor ve ürünlerini biliyordum.
Ancak hiç ürünlerinden denememiştim.
Tanışmak bugüne kısmetmiş = )

Bu yazıda aldığım ürünleri paylaşacağım.
Ürünleri denedikçe size tek tek, ayrıntılı olarak tanıtacağım.

DSC09775

Aldıklarım arasında favorim, kokusu ile beni cezbeden ve yalnızca yılbaşına özel satışa sunulan Snow Fairy duş jeli. Mağazada yalnızca 3 adet kalmıştı = ) Şekerli sakız gibi kokan bu ürünün 500 gramlık büyük boyundan aldım. Fiyatı 44,90 TL.

DSC09772

Saçlarım için yeni bir ürün arayışındaydım. Öncelikli olarak derinden temizlemesini, saçlarımı canlandırmasını ve hacim vermesini istediğim bir ürün arıyordum. Bana Big şampuanı önerdiler. 330 gramlık bu ürünün fiyatı ise 39,90 TL.

DSC09774

Şampuanı aldım, sıra saç kremindeydi. Onun için tercihim American Cream oldu. Vanilya kokulu bu kremin orta boyunu aldım. Sonuçta sadece saç uçlarına uygulayacağım. 250 gramlık ürünün fiyatı 29,90 TL.

DSC09773

Lush'tan 75TL ve üzeri alışverişlerinizde, alışveriş tutarı kadar hediye ürün veriyorlar. Ben de hediye olarak 2 adet Maple Taffy dudak nemlendiricisi, 540 gram Angels Delight sabun (harika kokuyor = )) ve Christmas Tweets hediye seti aldım.

DSC09776

DSC09777

Siz bu yazıyı okuyadurun. Ben misler gibi şeker kokmak için banyoda olacağım = )

12 yorum :

  1. ilk defa böyle bir marka duydum ama güzel urunlere benziyor güle güle kullan ablacım...

    YanıtlaSil
  2. Oohh miss. Vallahi özendim, hemen Lush'a ışınlanmam lazım :))

    YanıtlaSil
  3. Cok cok cok hastasiyimmmm Lush'in:) Gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  4. oooh süper! harika bir alışveriş olmuş. güle güle bitir :)

    YanıtlaSil
  5. oh.mis misss...memnuniyetini öğrenmek isteriz.

    YanıtlaSil
  6. sanki bi koku geliyor oralardan buralara :)

    YanıtlaSil
  7. Kokusu burnuma geldi :)
    Ayrıca tüm bloglar için büyük şans http://bit.ly/hXOKzn

    YanıtlaSil
  8. sanki biraz pahalımı

    YanıtlaSil
  9. amerikan cream i bende kullanıyorum ve ultra-memnunum:) ayrıca katı saç şampuanlarından godiva'yı denemeni öneririm:) hayatımın ürünü!

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,

    Öncelikle bloğunu çok beğendim. Ben de Big'i kullanmaya yeni başladım ve çok memnun kaldım. Saça canlılık verdiği ve parlattığı kesin. Bu arada hediye çekilişim var katılmak isteyenlere duyurulur :)

    http://yeldaninevi.blogspot.com/2011/01/ben-de-hediye-vermek-istiyorum.html

    YanıtlaSil
  11. aldıkların süper gözüküyorr eminim kokuları da goruntuleri kadar şeker gibidir :) bu arada ben senın sıkı takipçinim sen benim bloğuma bi göz atarsan cok sevınırım canım :) enmutlusayfam.blogspot.com

    YanıtlaSil