15.01.2011

7 de olmadı, 8.de buldum

Uzunca bir süredir fondöten arayışındaydım.
Hafif yapıda, bakıldığında fondöten varmış hissi uyandırmayan, kalıp gibi durmayan, kapatıcılığı orta seviyede bir ürün arıyordum.


Dün gittiğimiz Mac açılışında da 2 fondöten denedim, ancak istediğim ürünü bulamadım.
Bugün Estee Lauder ve Lancome'dan 5 fondöten denedim, onları da beğenmedim.
Tam ümidi kesiyorken bir de Lancome Teint Idole Silky Mat fondöteni deneyeyim dedim.
Ta tamm istediğim sonucu elde ettim = )
Estee Lauder'den denediğim fondötenlerin 3'ü de (en açık tonu dahil) bana koyu geldi.
Lancome'dan da denediğim fondötenler bana koyu geldi.
Acaba bu uyacak mı derken, istediğim tonu -yani boyun rengim ile aynı tonu- yakaladım.

Ürünün SPF 16 koruma faktörüne sahip olması ve 18 saat dayanma vaadi de almam için yeterli oldu.
Fondöten tanıtımını daha sonraki yazılarda yapacağım.
Şimdilik sadece fotoğraflarla yetineceksiniz.
Yüzümde ;
  • Lancome Teint Idole Silky Mat - Beige Porcelaine 010 numara,
  • NARS Orgasm allık,
  • Benefit Smokin' Eyes paleti farları,
  • Loreal Volume Million Lashes rimel ve
  • NARS Orgasm lipgloss var.

DSC09897

DSC09903

Bu koca gözeneklerimi küçültmem için bana önerisi olan var mı ?
DSC09899


25 yorum :

  1. tedavisi yok malesef :( tüm kremler serumlar yalan
    geçici olarak clinique'in baz tarzı bir ürünü var,çok etkili,deneyince şaşıracaksın

    pore minimizerdi sanırım adı

    YanıtlaSil
  2. aha da o pure minimizerı bende kullanıyorum çok memnunum,yedeği var bende satışta....bilginize :)))) makyajın çok cici olmuş hacerciğim bu arada :)))

    YanıtlaSil
  3. hain göznekler. eve tedavisi yok ama bolca geçici çözüm sunan ürünler var. Onlarda kapatıyor işte...

    YanıtlaSil
  4. fondoten süper görünüyor,güle güle kullan cnm..

    YanıtlaSil
  5. bende clinique pore minimizer serum kullanıyorum.hafif kapatıcılık özelliği de var.düzenli kullanımda işe yarıyor ama bırakınca gene aynı seye dönüyor.sürekli tonik kullanmak cok önemli.geniş gözenekli ciltlerde

    YanıtlaSil
  6. çok tatlı görünüyorsun:)

    YanıtlaSil
  7. bir de dior nude denemeni tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
  8. makyaj pörfekt:) o cici taacın şekerliği nedir öyle?

    YanıtlaSil
  9. merhaba, aynı durumu bende yaşıyorum, senin istediğin özelliklere sahip fondoten arayışındayım bende ve bu önerin benim için iyi oldu, teşekkürler paylaşımın için, bu arada sormadan geçemicem göz makyajı örneklerin var sayfanın en üst kısmında soldan sağa 3,5 ve 8'ci sıradaki far renklerini söyleyebilirmisin zahmet olmaz ise, marka önemli değil almak istesem ne renk söylemeliyim, bu renk olaylarına kaptırmış bulunuyorum kendimi ve istediğim tonlarda bu renkler,rengi adlandırıyorum ama sanki bana gösterdikleri istediğim o renk değilmiş gibime geliyor, anlatıyorum anlamıyorlar falan :)) bana yardımcı olursan sevinirim, şimdiden teşekkürler,hoşçakalın..

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullanmanızı dilerim :)

    YanıtlaSil
  11. Hacercim gözenek sorunu neredeyse hepimizde var ancak fondötenden mi bilmiyorum bu resimlerde ayrı bir güzel gördüm seni. :)
    Bence cildin çok güzel, primer/fondöten gibi şeyler de mükemmelleştirmeye yetiyor.

    YanıtlaSil
  12. gözenekleri bosver harika görünüyorsun (:

    YanıtlaSil
  13. Kızlar çok teşekkürler önerileriniz ve güzel sözleriniz için.

    Çiğdem; 3.sırada birçok renk var hangi tonu sorduğunu söylersen sana daha iyi yardım edebilirim, 5.fotoğrafta Benefit Smokin' Eyes paletini kullandım. Gri bir farı dağıtarak kullanırsan aynı tonu elde edersin. 8.fotoğrafta Inglot parlament rengi pigment kullandım. Parlament renk farları birçok markada bulabilirsin.

    YanıtlaSil
  14. 3. sıradaki göz kapağın ve göz kapağı üstü gölgen yoksa aynı renkmi :) 5. fotografta görünen sanki sütlü kahve yada açık toprak rengi gibi duruyor,ışık olayıda farklı göstermiş olabilir gerçi, gri farı dağıtarak kullandığımda bu tona ulaşabileceğimi söylemen şaşırttı beni ama deneyeceğim bakalım :)teşekkür ederim yardımın için, hoşçakal..

    YanıtlaSil
  15. Çiğdem, anladım sorduğun rengi. Onda da aynı şekilde parlament rengi kullandım. Rica ederim.

    YanıtlaSil
  16. Canim sana demeyi unuttum o gun galiba, bi ara denk gelirsen dior nude fondoteninede bak bence cok hafif bi yapida tam aradigin sey o bence

    YanıtlaSil
  17. Var şekerim. Clinique Pore Minimizer Instant Perfector. hastasıyım. Herkese tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  18. ewt süper gözüküyo fondetenın ..güle güle kullan ...:))

    YanıtlaSil
  19. aynı sorun bende de var ve aynı fondötenden daha ben de geçen hafta aldım:)aynı sorundan muzdaribiz sanırım. Ben de dün eczaneden gözenekler için bioderma pore refiner aldım sürünce cildinde pudra varmış gibi oluyor ama işe yarar mı bir kaç hafta sonra görücem:)

    YanıtlaSil
  20. BU FONDÖTENİ SÜRMEDEN ÖNCE CİLDİNE NE SÜRDÜN ÇOK MERAK EDİYORUM ÇÜNKÜ BEN HERHANGİ BİR FONDÖTEN SÜRDÜĞÜMDE HEP GÖZENENKLERİMİN İÇİNE GİRİYOR KÖTÜ Bİ GÖRÜNTÜ OLUŞUYOR AMA GÖRDÜĞÜME GÖRE SENDE BÖYLE BİRŞEY OLMAMAIŞ?NE KULLANDIĞINI SÖYLERSEN ÇOK ÇOK MEMNUN OLURUM AÇIKÇASI... :)

    YanıtlaSil
  21. Fondötenden önce hiçbir şey kullanmadım. Ama baz kullanırsan bu görüntü azalabilir.

    YanıtlaSil
  22. Smashbox photofinish primer :) ya da herhangi bir silikon bazlı primer, yüzdeki bütün gözenekleri çukurları dolduruyor, sihir gibi. Benefit'in de vardı gözenekler için bir ürünü ama adını hatırlayamadım. Açık mavi bir tüpteydi sanırım.

    YanıtlaSil
  23. Bu fondöten çok iyi ben çok beğeniyorum Hacercim.

    YanıtlaSil
  24. Pardon canim merak ettim kac yasindasin

    YanıtlaSil