7.12.2010

MAC Cosmetics - İzmir Mağazası

Sizinle bu haberi paylaşmak için uzun süredir beklemedeydim.
MAC İzmir mağazasının açılacağı yeri birkaç aydır biliyor, ancak yanlış bir bilgi vermemek adına markanın bir adım atmasını bekliyordum.
Bu akşam beklediğim adımın gerçekleştiğini gördüm.
Büyük bir sevinçle size İzmir MAC mağazası açılış haberini duyuruyorum...

DSC09611

Mağaza Alsancak'ta yer alıyor.
Tam yeri Mango ile Mango Outlet arasındaki sokakta, Gloria Jean's karşısında, Steve Madden'in iki yan mağazasında. Çalışmaların devam ettiğini gördüm.

Gelelim en çok merak edilen açılış tarihine...
Ekim'de açılacak dendi, Kasım'a ertelendi haberleri geldi...
Son aldığım duyumlara göre açılış tarihi 15 Ocak olarak belirlenmiş.
Mağazada çalışacak personelin seçimi de yapılmış.

Bildiğiniz gibi Sephora, Tekin Acar, Sevil Parfümeri, L'occitane gibi pek çok kozmetik mağazası Alsancak'ta birbiri ile çok yakın lokasyonlarda bulunuyor. Alsancak The Body Shop mağazasının açılışına da çok az kaldı.

İzmirli güzellik düşkünleri, mağaza açılışı ve MAC'in İzmir'deki geleceği ile ilgili ne düşünüyorsunuz ?

18 yorum :

  1. ne mi düşünüyorum :) para biriktirmem lazım :D:D:D

    YanıtlaSil
  2. ha ha ha:)))gülzade'ye katılıyorum ,aynen ;)

    YanıtlaSil
  3. muhtesemmmmmmmmmmmmm bı haberrrrrrrrrrrrrrrrrrr beee oleyyyyyy:))))kızlar paraları bırıktırmeye baslayınnn:)))) :P

    YanıtlaSil
  4. Ben de bu haberi bekliyodum!Ama inşallah dedikleri tarihte artık açarlar:D

    YanıtlaSil
  5. ohh sefası olsun izmirin :)
    bu mağaza sadece başlangıç olacak bence başka şube açmayı da düşünürler ilerleyen zamanlarda,izmir hatunlarının alışverişleri şimdiden hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Bunu çığlık atarak kutlamak istiyorummmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  7. artık seviniç falan bırakmadılar...yıllardır ha açıldı ha açılacak diye diye hevesimizi söndürdüler.izmir gibi bir şehire mac açmakla geç bile kaldılar.

    body shopun yeniden alsancağa açılmasına sevindim konak alsancak civarında hiç body shop yoktu.

    YanıtlaSil
  8. Bu süper bi haber aynen para biriktirmeye başlamam lazım:):)

    YanıtlaSil
  9. Ayy harikaaa haberr buu süperr bu yaa :) istanbulda mac'e gıpta ile bakmış hatta önünde foto bile çekilmiştim :)
    Yaşasınn artık İZmirinde MAC'i varr ah birdee H&M gelsee :)

    YanıtlaSil
  10. bizim de artık bir mac imiz var:))))))))))))

    YanıtlaSil
  11. süper bir haber,ilk gün izdiham yaşanır kesin,herkez bu açılışı bekliyor ne de olsa ..

    YanıtlaSil
  12. valla artık okulda öğlen yemek yemiyorum para biriktirmeye başladım :D:D:D inşallah acılır biran önce bekliyoruz :):):)

    YanıtlaSil
  13. İzmir için gerekliydi. M.A.C aramıza hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  14. İstanbul'dan bildiğim üzere mağazasında her yönden marjinal yapıya sahip bir ekip olacaktır sanırım. Merakla M.A.C ve aksiyonlarını bekliyoruz :))

    YanıtlaSil
  15. Açılış lansmanı olacaksa haberin olursa haber verirmisin ogün işten izin bile alabilirim :))

    YanıtlaSil
  16. Beklenen bulusma nihayet gerceklesiyor herkese iyi alisverisler...

    YanıtlaSil
  17. Gavur kenti İzmir adı üstünde kendine en bakan kadınların oldugu şehrimizde kesinlikle olması gereken bir markaydıı:)

    YanıtlaSil
  18. Keşke mersine de açılsa :( ama açılmıyor. İstanbulda her yerde var. Mersinde Mac istiyoruz :))

    YanıtlaSil