15.12.2010

İzmir Night Out Shopping Event

16 Eylül'de İstanbul'da yapılan Fashion Night Out etkinliğinin bir benzerini İzmir'de görmek beni ne kadar mutlu ediyor anlatamam.

17 Aralık 2010 Cuma gecesi, Alsancak'ta mağazalar açık olacak ve o güne özel indirimler, sürprizler yer alacak.

Bir kozmetik meraklısı olarak ilgimi tabiki Sephora ve Kryolan'ın indirimleri çekiyor.

Sephora'da o güne özel ürünlerde %10 indirim ve profesyonel ürünler ile makyaj uygulamaları yapılacak. Geceye özel sürpriz hediyeler de cabası = )

Kryolan'ın İzmir'de bir mağazası olduğunu henüz öğrenmiş olmanın şaşkınlığını yaşıyorum.
Cuma akşamı Kryolan da kesinlikle uğranacak mağazalar arasında.

Etkinliğe katılan diğer mağazalar ve açılacak standlar ile ilgili bilgiyi, etkinliğe özel açılan siteden alabilirsiniz.



Cuma akşamı görüşmek üzere...


1 yorum :

  1. Oğlum hasta olmasaydı ben de çok istiyordum alsancakta olmak ama hayırlısı... kryolan mağazası nerdeymiş benim de hiç haberim yok

    YanıtlaSil