21.12.2010

Hayallerimin Parfümü...

The Body Shop'un yeni çıkardığı Dreams serisini gördünüz mü ?

Ben yaklaşık 1 ay önce TBS'un Mega Day etkinliğinde parfümünü denemiştim.
3 gün boyunca kokusu üstümden çıkmamıştı.
Kokular konusunda uyuzluk derecesinde hassas olan beni bile mesteden bu kokuyu o gün bu gündür kullanıyorum. 
Ben tatlı kokuları severim. Bu koku da fazlasıyla tatlı ve tazelik hissi uyandırıyor.

Dreams serisi duş jeli, vücut losyonu ve parfümden oluşuyor. Vanilya serisinden sonra, bu seriyi de alacağım sanırım = )



HAYALLERİNİZE İNANIN!
THE BODY SHOP’TAN YENİ DREAMS UNLIMITED™ EAU DE PARFUM İLE HAYALLERİNİZ CANLANSIN!


Dreams Unlimited™ Eau de Parfum, Anita Roddick’in sözünden esinlenerek yaratıldı: “Yapabileceğin ne varsa ya da ne hayal edersen, ona başlamalısın.”

Anita güzellik endüstrisini değiştirmeyi ve dünyadaki birçok insanın akıl hocası olup onların özgüvenlerini artırarak kendi arzularının peşine düşmelerini sağlamayı hayal etmişti.

The Body Shop parfümleri Kategori Direktörü Rebecca Phillips şöyle söylüyor: “Bu yeni parfümü sunmaktan gurur duyuyoruz. Hayata pozitif enerji yaymayı, bunu dünyadaki tüm kadınlarla paylaşarak hayallerine inanmalarını ve onları gerçekleştirmelerine yardımcı olmayı istiyoruz.”

Bu narin, kadınsı koku dünyanın en iyi iki burnu olan Loc Dong ve Anne Filipo tarafından yaratıldı. Dreams Unlimited™ Eau de Parfum portakal yağı, kuşüzümü, gevrek yeşil acı biber, yumuşak süsen çiçeği ve keksin sandalağacı notalarıyla oluşmuş büyüleyici bir koku oldu. İçeriğindeki alkol organik şeker kamışından elde edildi ve kullanılan ilk Adil Ticaret üretimi alkol oldu.

Eau de Parfum %100 geri dönüşümlü cam şişededir ve içinde bulunduğu kutu da yine kullanılmış materyallerden geri dönüştürülerek yapılmıştır.

The Body Shop iki yıllık süreç sonunda Ekvator’daki alkol üreticisi CADO ile Yerel Ticaret programı ortaklığına başladı. Başlatılan bu ticaret sayesinde CADO’ya bağlı çiftçilerin ve diğer tüm üyelerin yaşam koşulları gelişti, daha adil bir piyasaya ve istikrara kavuşurken 100den fazla aileye de fayda sağlandı.




5 yorum :

  1. ya Hacer öyle bir anlattın ki mutlaka gidip bakıcam, bu ara D&G rose the one parfüme takmıştım ama dün body shopta bir tane parfüm denedim aynı D&G gibiydi sanırım body shoptakini alıcam ama adı neydi unuttum kuzu yaa o da beyaz bir şişedeydi :))

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle muhteşem bi parfüm. bende fashion nights out da kokladım ve bayıldım ama nedense almadım. sonra gittiğimde yoktu ve yalnızca o güne özel olduğu söylendi ama sonra mega day de geldi ve hemen beni aradılar :D koşa koşa gittim aldım ve bayılarak kullanıyorum. çok temiz ve ferah ve aynı zamanda hafif tatlı bi parfüm. herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. ben de mega day'de gördüm kokusunu çok beğendim ama aqua lily'nin parfümünden ağzı yanan ben, almadım parfümünü ama kremi var, candır canandır dedim aldım çok güzel bir koku cidden ben de bir parfüme benzetiyorum ama emin değilim seçenekleri ikiye indirdim ya rose the one ya da be delicious..ama bunlardan biri eminim :S yine de kalıcı bir parfümse her şekilde kullanırım kremi bile gece boyunca üstümden çıkmayıp sabah uyandığımda burnuma vuruyorsa parfümünün de başarılı olduğu inancındayım :)

    YanıtlaSil
  4. o kadar meraklandım ki, japanese cherry blossom'dan sonra yeni favorim mi geliyor acaba?

    YanıtlaSil
  5. Ben da bayiliyorum bu kokuya, denedim, aklim basimdan gitti:D indirime girer-girmez hemen alicagim ^_^

    YanıtlaSil