11.12.2010

Gri - Siyah

Sanırım makyajda vazgeçilmezim griler ve siyahlar...

Kullandığım ürünler :
  • Rimmel Cool Matte Fondöten
  • Bella Pierre Mineral Fondöten - 02 Ivory
  • Lancome Effacernes - 02 Beige Sable
  • Fred Farrugia 2'li far - 30
  • Inglot AMC Far - #63
  • The Body Shop Eye Trio - Sundown Glow
  • NYX Fabulous Lashes - EL101
  • Loreal Volume Million Lashes rimel (üst kirpiklere)
  • Loreal Voluminous x5 (alt kirpiklere)
  • Essence Powder Blush - 03 Bronzing Star
  • Guerlain Le Rouge Ecrin ruj - 20 Gina
  • Shiseido Lipgloss Touche Brillance Levres 

DSC09652

DSC09630

DSC09650

DSC09641

DSC09625

DSC09649

DSC09647

DSC09653

DSC09645

DSC09646

21 yorum :

  1. Cok güzel makyajin,sevgiler,ipek

    YanıtlaSil
  2. kendi yaptığım hatayı buldum senin makyajına bakarken, sınırlı bölgede tutmuşsun farı, ben yukarılara çok çıkartınca koyu renk farı, çamur gibi oluyor *_*

    YanıtlaSil
  3. kirpiklerin harika duruyor, maskarayı fena halde merak ediyorum, yılbaşı indiriminde bulursam alacam bulamazsamda alacam sanırım:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş,kulln.maskara
    loreal mi acaba.. takma kirpik etkisi yaratmış sanki:)
    gri farın ikilimi ben de öyle bi far arıyorumdum ismi nedir..

    YanıtlaSil
  5. http://makyajgunlugu.blogspot.com/2010/09/sephora-alsverisi.html bu yazıdaki ilk görselde farlar yer alıyor. Makyajda takma kirpik var zaten = )

    YanıtlaSil
  6. ba yıl dııımm
    çok güzel olmuş...
    Nasıl yaptığını da anlatsaydın keşkee
    :)

    YanıtlaSil
  7. makyaj da çok hoş,takma kirpiklerde..bayıldım..

    YanıtlaSil
  8. cildin harika görünüyo :)o kirpikleri takmayı asla beceremiyorum :(

    YanıtlaSil
  9. çok güzel,çok beğendim

    YanıtlaSil
  10. kirpikleri takıp rimelle mühürledikten sonra takma kirkileri nasıl temizliyorsun? çıkardıktan sonra mı önce mi? o konuda kafam karışık biraz.

    YanıtlaSil
  11. kirpikler çok hoş olmuş siyah gri makyajlarda takma kirpik daha hoş oluyor

    YanıtlaSil
  12. Takma kirpiğin yapay görüntüsünü sevmem. Ama sen de bayıldım.

    YanıtlaSil
  13. çok yakışmış farın rengine dokusuna bayıldımmmm

    http://bonbondiyorki.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. GERCEKTEN MAKYAJ KONUSUNDA DENEYIMLISIN COKUYUMLU YAPIYORSUN MAKYAJI KIRPIKLERININ GORUNTUSUNEDE BAYILDIM

    YanıtlaSil
  15. Çok hoş bir makyaj. Hem sade aynı zamandada gösterişli duruyor. Çok başarılısınız.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  16. kahve gozlulerın en dogru makyajı sanada super yakısmıs harıka tasımıssın benım hergun bıkmadan yaptıgım tek makyaj arkadaslarım yakıstıgını ama artık baydıgımı soyluyor kalıcı makyajmı cıkmıyomu dıe ama napım super gosterıyor:))))

    YanıtlaSil
  17. hacercim bu arada benefitin pore fessional gözenek kapatıcısını bi denemeni öneririm makyaja baslamadan önce muhtesem bi ürün

    YanıtlaSil
  18. hangi takma kirpiği kullandın süper durmuş gerçekten:)

    YanıtlaSil
  19. cok göz alici olmus cnm bayildim

    YanıtlaSil
  20. Süper bir makyaj. Çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  21. kirpiklerin takma kirpik gibi.yoksa rimelden mi tam istediğim görüntü süper

    YanıtlaSil