4.11.2010

L'oréal Volume Million Lashes Rimel

Bu yazıda sizlere son zamanlarda favori rimelim olan L'oréal Volume Million Lashes'tan bahsedeceğim.
L'oréal Türkiye'nin hediye olarak gönderdiği bu ürünü uzun zamandır kullanıyor, ancak yorumlarımı yazmaya bir türlü vakit bulamıyordum.

Ürün fotoğrafları ve göz fotoğrafları ile size rimeli tanıtmaya çalışacağım.

Önce altın ve siyah renklerin hakim olduğu ambalajı sayesinde gönlümü fethetti...
DSC09451

DSC09452

Sonra fırçası ile...
DSC09453

Daha önce fırçası buna benzer Max Factor False Lash Effect rimeli kullanmıştım. 
Acaba bu da onun gibi sadece tek tek kirpiklerimi ayıracak mı, dolgunluk ve kıvrıklık vermeyecek mi diye sorular aklımdaydı...
DSC09454

Ancak...
DSC09456

Gördüm ki bu rimel sadece kirpikleri tel tel ayırmakla kalmıyor; aynı zamanda kıvırıyor ve hacim de veriyor !
Bir rimelden başka ne isteyebilirim ki ?
DSC09443

DSC09446

Artık her gün bu ürünü kullanıyorum. Bittiğinde de kesinlikle yeniden alırım.
Çünkü ben hacim verecek diye kirpikleri birbirine yapıştıran rimelleri değil, tek tek ayıran rimelleri seviyorum.
Bu ürün benim beklentilerimi tamamen karşıladı.

Ancak...

Alt kirpiklerim için bu ürünü kullanma taraftarı değilim.
Yukarıdaki fotoğraflarda göz altlarımda Lancome Effacernes var.
Üst kirpiklerimde tek kat Volume Million Lashes kullandım.
Alt kirpiklerimde ise hiçbir ürün yok.
Günlük kullanımlarımda alt kirpiklerim için daha çok dolgunluk veren bir ürün olduğu için, L'oréal Voluminous x5 kullanıyorum.

21 yorum :

  1. gerçekten süper görünüyor...

    YanıtlaSil
  2. şoklardayım...rimelsiz kirpiklerinle arasındaki fark çok belirgin.artık rimelim bitince ben de bu rimeli kullanırım=))

    YanıtlaSil
  3. rimelli ve rimelsiz çok fark var.bende en kısa zamanda bu üründen edineceğim..

    YanıtlaSil
  4. yavru kuş özlemişiz gözlerini:) hasret bırakma. rimele laf yok gerçekten de başarılı görünüyor

    YanıtlaSil
  5. cnm çok beğendim, bildiğin upuzun olmuş kirpiklerin. Topak topak da olmamış.Süper...

    YanıtlaSil
  6. çok şukela olmuş, edinmek lazım :) herdaim verdiğin faydalı bilgiler için ayrıca teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. falselash effectten memnun kalmamış mıydın anlayamadım o kısmı?

    YanıtlaSil
  8. Memnun kaldım evet, ama False Lash Effect sadece kirpikleri ayıran bir rimel. Volume Million Lashes ise bunun yanında dolgunluk ve kıvrıklık da veriyor. Bu yüzden daha çok sevdim.

    YanıtlaSil
  9. vaay gerçekten çok güzelmiş. seyrek ve kısa kirpiklerim bununla adam olur sanki. bir dahakine bundan alayım :)

    YanıtlaSil
  10. gercekten cok guzelmis.

    YanıtlaSil
  11. gerçekten çok güzel,bende makyaj çantamın tavsiyesi ile edinmiştim yoktu hatta burada,ebaydan getirtmiştim. kahve ve siyahını inanılmaz memnunum.dolgunluk had safhada,benimde istediğim dolgunluktu zaten kirpiklerim uzun-kıvrık ama o kadar seyrekki diğer rimeller -hypnose drama bile-lorealin yaptığını yapamamıştı. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  12. hacerim gerçekten fark büyük
    mutlaka bakıcam bende
    sorması ayıp :) fiyatı nedir?

    YanıtlaSil
  13. sadece rimeli mi uyguladınız kirpik kıvırma aleti de kullandınız mı ? ceren

    YanıtlaSil
  14. Ceren, iki kirpikte de kıvırma aleti kullandım.

    F.Betül, fiyatı ortalama 40 TL.

    YanıtlaSil
  15. Woww bayildim gercekten, süper aciklamissin resimlerle. Eger böyle kivirip uzaticaksa denemeliyim mutlaka. Ellerine saglik!

    YanıtlaSil
  16. dün aldım nişanlımın ambalajını çok beğenerek ısrar etmesi sonucu ve kesinlikle çokk başarılı buldum ben de:)

    YanıtlaSil
  17. ben de bu maskarayı merak ediyordum, çok güzel olmuş valla ben de alırım

    YanıtlaSil
  18. bence güzel oln senin kirpiklerin ..zaten uzun...
    kirpiklerin sebebiyle çoğu maskaradan da memnunsundur:)

    YanıtlaSil
  19. pahalıı.

    YanıtlaSil
  20. Loreal Maskara süper. Sabah kullanınca etkisi epeyce bir uzun sürüyor. Maskara olarak Loreal tek geçerim :))

    YanıtlaSil