5.11.2010

Everyday Minerals Türkiye

Sevgili güzellik guruları = )

Mineral makyaj denildiğinde ilk akla gelen isimlerden biri şüphesiz Everyday Minerals'tır.
Marka Türkiye'ye bir dönem gönderim yapmış, Türk bayanlarının da beğenisini kazanmış ancak daha sonra gümrük ve postada çıkan problemlerden ötürü Türkiye'ye gönderimi durdurulmuştu. 

Ancak 5 Kasım itibarı ile Everyday Minerals Türkiye satışa yeniden başladı.
Hem de internetten de alma imkanına da sahibiz.

Everyday Minerals ürünlerini ayrıntılı incelemek için;

6 yorum :

  1. Yeniden satış sözünü görünce aklıma geldi Türkiyedeki kozmetikçiler Strawberrynet sitesine dava açıcaklarmış. Google'a "strawberry kabusu" yazınca haber çıkıyo. Bi bakın isterseniz :( İlla milleti kazıklayacaklar yani...

    YanıtlaSil
  2. yeni açıldı belki ama everyday minerals satış fiyaları daha ucuz ki fima o fiyatlarla kar yapıyor.
    Bir dolu maaliyette girse bile işin içine biraz daha düşük olmalıydı. Bir de everyday minerals sitesi belli bir adet üzeri alımlarda %25 ya da %45 indirim yapıyor ve her hafta farklı hediyeler veriyor siparişlere. Madem EDM Türkiye olacak adına yakışır bir şirket olmalarını diliyorum

    Strawberry olayına da değinmezsem ayıp olur. Vergiler ve kar marjları düşmedikçe millet ülkesinden değil çilekten alır alacağını...

    YanıtlaSil
  3. kızlar kapıda ödeme de varmış ben en cok buna sevindim :)))) umarım hiç kaldırmazlar....

    YanıtlaSil
  4. merhaba canım bloguma one lovely blog ödülü verildi ve 15 kişi ile paylaşıp haber vermem gerekiyordu bunlardan biride sensin:http://kirmizirouge.blogspot.com/2010/11/benimde-artk-bir-odulum-varrrr.html

    YanıtlaSil
  5. fiyatlar ne alaka olmuş
    çok daha ucuza almıştım ben fondotenlerimi biraz kar yaparsın ama bu da abrtı olmuş

    YanıtlaSil
  6. İnanamıyorum ne zengin milletmişiz be her şeyi 10 katı fiyatına alıyoruz. Bu inanılmaz birşey ne cesaretle bu fiyatla satıyorlar yazık ya kınıyorum ve de aslaaaaaaaaaa almam bunlara göz yummam. Ben türkiyeye gönderimi kesilene kadar alıyordum ürünleri ama şimdi ne oldu... 3 katı vermeye niyetim yok artık almıyorum da kullanmıyorum da ve bunun en güzel yanı artık yüzüme pudra bile kullanmıyorum.

    YanıtlaSil