30.11.2010

Dipliner & Yeşil

Bugünün makyajı dipliner ve kalemden oluşuyor.
Son anda fotoğraf makinemin şarjı bittiği için, tek fotoğrafla idare etmek zorunda kalacağız.

Kullandığım ürünler ;
  • Inglot Loose Powder pudra - #15
  • Lancome Effacernes
  • Essence Eyeliner Pen (göz üstünde)
  • Esterel Cosmetics Waterproof Eyeliner - #157 (göz altında)
  • Essence Powder Blush 2 in 1- Bronzing Star allık
  • Bella Pierre Catwalk ruj
  • Loreal Volume Million Lashes rimel (üst kirpiklerde)
  • Loreal Voluminous x5 rimel (alt kirpiklerde)

DSC09595

DSC09595a 

Yazıyı hazırladığım an itibarı ile tam 12 saattir makyajım yüzümde.
Pudramın tazelenmeye ihtiyacı var; ancak göz makyajımda akma veya bozulma kesinlikle yok.
Bunu neye borçlu olduğumu size sonraki yazılarda aktaracağım = )

7 yorum :

  1. Her zamanki gibi denenesi bir makyaj olmuş. Ellerine sağlık... Videolarını özledim!!!

    YanıtlaSil
  2. çok hoş ve doğal olmuş,seninle makyaj yapma anlayışımız çok benziyor :)

    YanıtlaSil
  3. aaa burda da benim gibi 2 yıllık bi taze öğretmen varmış:) Merhabalar:) Makyaja bayıldım çok doğal duruyor...
    Yeni başladı makyaj merakım takipteym sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. yüzünü yeniden göstermeye karar vermişsin hacercimm..ne kadar çok karar değiştiriosun:)) verdiğimiz dengesiz kararlar bizi seven insanları kaybetmemize neden oluyor unutma..sürekli bloga veda edip söylediğini yutup tekrar geri dönmen sana çok şey kaybettiriyor.. sen bir öğretmensin ve artık kişilikli davran lütfen..öpüyorum son kararın yerinde olmuş:))

    YanıtlaSil
  5. nasil gözlerin guzel, hacer bayiliyorum bu bloga ;)))
    iyiki birakmadin ;)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş evet videolarını özledik bekliyoruz video eklemen dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. merhaba ,

    blogunuzu yenı kesfettım ve severek takıp etmeye basladım. Bu yesıl kalemın markasını ne zaman ogrenebılcegız acaba ?=)
    Buarada ıngılız edebıyatı ve gundelık yasamla ılgılı eglencelı yazılar ıcın bende bloguma beklerım

    http://zeynepsek.blogspot.com

    Sevgıler
    Zeynep

    YanıtlaSil