7.10.2010

♥ Benden Size Hediye ♥

12 yorum :

  1. teşekkürler.d.d.d.d.d.d.d.d

    YanıtlaSil
  2. ay çok şekersiiinn:D:D:D

    YanıtlaSil
  3. ÖzlemBLN8/10/10 12:44

    Hacercim ilk önce yine bloguna devam etmene cok sevindigimi belirteyim :)
    Paylasimlarini sabirsizlikla bekliyorum...

    Ayrica bu "hediyende" cok hos olmus Tskler :)

    YanıtlaSil
  4. tesekkür ederiiz (:

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. ayy çok tatlısınn :)

    YanıtlaSil
  6. süpersin tesekkürler...:)

    YanıtlaSil
  7. çok hoş olmuş ama bu :) tşkler :)

    YanıtlaSil
  8. Canım teşekkür ederiz şarkı için;) Ben sana alakasız bir şey sorucam bilgisayarda resimde gözüken makyajındaki rimelin ne? çOk güzel duruyor, tek tek ayrılmış! (Hala mükemmel rimeli bulamayanlardanım da:)) sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. yav sen ne ettın de hacklemıssın butun blogger'ı :)
    Kımler yenı ne yazmıs dıye bı gırdım, aşağı ındıkce senın sayfaların cıkıyor ! 200. izleyıcıme hediye - 50tl'likhediye isteyen - kısa kısa - güzel bir hikaye ve daha birsürü ... Tıklıyorum sayfa bulunamadı dıyor.Çünkü çooook eskı takıpe aldıklarımızdan :( Anlamadım ama bu sefer ne yapmıssan, bulunamayan sayfaların yayyında gorunuyor bende =)

    YanıtlaSil