4.03.2010

Yeşil...

DSC06116

11 yorum :

  1. Bayıldım ama sanırım zaten kısık olan gözlerime bu makyajı yaparsam iyice ortadan yok olurlar ve sadece yanak kalırım.
    Ama aslında yeşil dikkat çekici de bi renk. Bilemedim.
    Bi de eyeliner'ın da yeşil tonunda di mi?

    YanıtlaSil
  2. BAYILDIM BAYILDIM TEK KELİMEYLE ELİNE SAĞLIK NE GÜZEL OLMUŞ

    YanıtlaSil
  3. thales, teşekkürler

    Sel, yok göz üstüne siyah göz kalemi sürdüm o kadar.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş,renkler çok hoş görünüyor, bu makyajın videosunu izleyecekmiyiz acaba? :)

    YanıtlaSil
  5. çörekotu :))4/3/10 21:15

    harika. böyle bir gelin makyajı olur mu acaba? ablamın gözleri ela. yeşil daha hoş mu gösterir diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  6. cecilia, çok basit bir makyaj bu. Ama istersen haftasonu video çekebilirim.

    çörekotu, teşekkürler canım. Gelin makyajının mümkün olduğunca basit olması lazım. Basitten kastım renklerin doğala yakın olması.

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş görünüyor ya. Eline sağlık. Alt kirpiklere maskara sürünce gözler daha da belirgin olmuş:)

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlı olmuş. göze bak ya yerim yerimm:):)

    YanıtlaSil
  9. wery goodd:))çok başarılı bir çalşma..bende burayı yeni keşfettim we çok yararlı buldumm:))gerçektenn süperr makyajlar yapıosunn hacerr hayran kaldımm..

    YanıtlaSil
  10. çok güzel görünüyor gerçektende..bende yeniyim burda yeni keşfettimmm çok güzell bi bloggg çok yararlııı...makyajların süperr hacercimmm..

    YanıtlaSil
  11. bencede çok güzel olmuş ama hacer abla fotoyu çekerken daha ışıklı ortamda çek çünkü yeşil pembe gibi renklerde ışık daha hoş durur ama makyaj mükemmel olmuş eline sağlık hacer ablacım

    YanıtlaSil