11.03.2010

Mor...

DSC06186

DSC06199

DSC06188

17 yorum :

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık
    mor rengini çok seviyorum bu farlar inglot mu?bir de kirpiklerde takma kirpik var mı?




    www.eksiarti.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. 41 kere maşallah hacercim yine süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. *♥*anadolu_universitesi*♥*, çok teşekkürler = )

    thales, evet Inglot farların hepsi 4 far kullandım. takma kirpik de var yine = )

    YanıtlaSil
  4. bu makyaj değil sanat eseri!! maşallah ya süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. süpppeeerr olmuş yaaa :) ellerine ve gözlerine sağlık maşallah :) takma kirpikler çok yakışmış ve oldukça doğal duruyo bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. vayy yavruu bunlar nyx takma kirpikler mi şahane duruyor muck

    YanıtlaSil
  7. Zeynep Gürbüz DUMAN, utandırıyorsun beni teşekkürler = )

    zivizivi, çok teşekkür ederim = )

    MissEinstein, evet kuzum tekrar teşekkürler hediyelerin için mck

    YanıtlaSil
  8. farklii cok güzell yakismis canim:))

    YanıtlaSil
  9. offff dehşet dehşet bayıldım yaaaa :)

    YanıtlaSil
  10. Bende abartı makyajlara bayılıyorum çok çok güzel olmuş hele gel eyeliner süper yaa en kısa zamanda bi tane almalıyım:):)

    YanıtlaSil
  11. alligimolmadanasla, çok teşekkürler = )

    Sochic, çok sağol canım. Senin de 100. izleyicin hayırlı olsun mck

    Nah a Perfect Day, çok teşekkür ederim. Bence de al bir tane = )

    YanıtlaSil
  12. süpersin hacerim ya.
    blogumda ödülün var tatlim.

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık..Çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  14. cok iddiali ve guzel =)

    YanıtlaSil
  15. çok beğendimmm canımmm
    B&M ben :)

    YanıtlaSil
  16. böyle fantastik makyaj videolari gelir umarim en kisa zamanda:)

    YanıtlaSil
  17. Sizden bir şey isteyeceğim. Benim için mor elbiseye hafif ama farklı bir makyaj öneriniz var mı? Mor makyaj yaparsanız yayınlar mısınız? şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil