6.03.2010

Mavi...

DSC06153

DSC06156

DSC06141

25 yorum :

  1. canım bu makyaj değil ,tablo olmuş ,ellerine sağlık keşfettiğimden beri sürekli takipteyim,senden öğreneceğim çok şey var ..sevgiler pandora
    http://pandorabazaar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. olağanüstü olmuş!! ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. oww kirpikler çok hoş hangi marka rimel kullanıyorsun?

    YanıtlaSil
  4. çok güzel! takma kirpikler mezuniyetin'de taktıklarından mı? mac kirpikler bi kaç kez kullanılıyor, revlon da kullanılıyor mu?

    YanıtlaSil
  5. Pandora, teşekkür ederim. Öğrenmek ne demek estağfurullah, katkım oluyorsa ne mutlu bana.

    Zeynep Gürbüz Duman, çok teşekkürler = )

    İrma, teşekkürler. Rimelim Inglot Magnalash; ama makyajda takma kirpik de var = )

    Nah a Perfect Day, teşekkürler. Bu kirpikler NYX'in. Üzerinde 10 defaya kadar kullanılabilir diyor.

    YanıtlaSil
  6. ne zamandır heeeh işte budur diyebileceğim makyaj bulamıyordum bu gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. çok hoşuma gitti , cidden tablo gibi ;)

    YanıtlaSil
  8. bu makyajın videosunu bekliyorum muhteşem olmuş öptm çok şeker

    YanıtlaSil
  9. güzelim bu ne makyaj bayıldım ya ellerine sağlık güzelim Fashioncholic Girl dediği gibi tbalo gibi olmuş maşallah tatlım

    YanıtlaSil
  10. bencede bunun için bir video yapmalısın böyle farklı renklerin birleşimini çok beğeniyorum ve senin ki mükemmel olmuş :)))

    YanıtlaSil
  11. evet bende vazgeçtim yeşilden bunun videosunu rica ederim hacercim çünkü burda daha çok ayrıntı var videoyla daha iyi olur..süper ;)

    YanıtlaSil
  12. şu anda ağzım açık kaldı müthiş :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş. Genel bir yorum olacak ama makyajını beğenmemin dışında sanada her makyaj gidiyor maşşallah.

    YanıtlaSil
  14. çörekotu :))6/3/10 22:06

    vayyyyyyy şahane. tablo gibi :)

    YanıtlaSil
  15. hacercim mas sana yaa hayranım bu makyaj yetenegine:)ama bi eksik var lütfen bana hemen göz latına kullandıgın mavi kalemin markasını söle far dildir herhalde o kalemdir dmi?

    YanıtlaSil
  16. wawwww dehşet ellerine sağlık konuştrmuşsun tatlım

    YanıtlaSil
  17. Ha-ri-ka!! bayıldımm kahverengi göze nasıl da yakışmış, eline sağlık

    YanıtlaSil
  18. my makeup story, çok teşekkürler = )

    Fashioncholic Girl, teşekkür ederim = )

    zuzu günlüğü, sağol canımcım umuyorum video çekmeye vaktim olur = )

    tubiss, çok teşekkürler canım = )

    cecilia, video uzun sürer ama bakalım çekmeye çalışacağım...

    *♥*anadolu_universitesi*♥* , teşekkürler = )

    AtolyeKedi, yorumun çok mutlu etti beni teşekkürler = )

    çörekotu:)), mersii = )

    Ayshenur, ben göz kalemi kullanmıyorum. Göz altında 2 ton mavi var. Biri Inglot far, diğeri Inglot pigment = )

    Sochic, senden bunu duymak ne güzel şey = )

    Mine, çok teşekkür ederim = )

    YanıtlaSil
  19. allam bu ne güzel bir göz makyajıdır böyle. bir gün ben de böyle yapabilecek miyim makyajımı :(

    YanıtlaSil
  20. Çok hoş olmuş ya..ellerine sağlık..videolarsanda süper olur..

    YanıtlaSil
  21. abla yha mavı yesıl makyajından sonra bunuda wıdeolandırsan desem nsl olur acaba :D:D cok gsll gercekten ya maasalllaaahhh xD

    YanıtlaSil
  22. keske kalem olsaydı farı hiç bi şklde bole düzgün uygulayamıyorumda göz altıma:(

    YanıtlaSil
  23. Merhaba;
    Blogunuza, Evli adamın halleri blogundan denk geldim. Ne kadar hanım arkadaşım varsa da tavsiye ettim bile. Açıkçası ben bu işin "how to"suyla değil de daha çok son ürünle ilgiliyim.

    Çok önemli bir mevzu, çok. Birçok erkek makyaja, makyaj=aldatmaca gözüyle bakar. Ancak şu da bir gerçektir ki en çok etkilendikleri kadınlar da de hep kendine çok dikkat eden bakımlı kadınlar olurlar. Doğru yapılmasını hiç yapılmamasına her zaman tercih ederiz. Bakmayınız ben doğallıktan yanayım diyenlere.

    Sevgiler
    T.İ

    YanıtlaSil
  24. Hacer hanım, bu makyajınızı çok ama çok beğendim mükemmel olmuş. sadece minik bir eleştirim var genel olarak, bazı makyaj fotolarınızda göz çevreniz makyaja uygun çıkmıyor, sanırım concealer kullanmıyorsunuz bu yüzden? biraz pütürlü ve fazla pembemsi çıkıyor. belki de makine böyle çekiyor tabi bilemiyorum, ama iddialı göz makyajı yaparken cilde kapatıcı bir şeyler(en azından pudra), göz çevresine concealer kullanılmalı diye düşünüyorum, yoksa nasıl desem, çok özensiz bir saç ve makyajsız bir yüzle çok güzel bir gece elbisesi giymiş gibi duruyor makyaj, hakkını vermiyor.
    umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir, nice güzel postlara :)

    YanıtlaSil
  25. buna resmen BA-YIL-DIM =)

    YanıtlaSil