15.03.2010

Doğal...

DSC06272

15 yorum :

  1. çörekotu :))15/3/10 21:13

    bebek yüzlüsün maşallah canım ya :)

    YanıtlaSil
  2. Doğal makyaj çok yakışmış
    hacercim =) gözlerini çok beğeniyorum ayrıca..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş yaa şu eyeliner işini bir de ben başarsam

    YanıtlaSil
  4. Cok sicak bir yüzün var :)
    Eyeliner iyi süremeyenlerden biride benim :S

    YanıtlaSil
  5. Çok şirinn:) Makyajda süper olmuş gel eyeliner diğerlerinden daha hoş druyor gerçekten, gözlerin ışıl ışıl ne güzel gözünün içi gülüyor^^,

    YanıtlaSil
  6. Mrb Hacer abla =) makyajın çok hoş..bende sessiz izleyicilerindenim uzun zamandır.ya ben bugun rüyamda seni gördüm.bugun ne giydim postu eklemiştin mor çiçek desenli bluz ile toz pembe hırka vardı üzerinde he bide accessories dan aldığın kaşıklı kolyen .. çok hoş görünüyodun ..Allah hayra çıkarsın=) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. bende istiyorum bu doğal makyajdan :)

    YanıtlaSil
  8. çoook hoş olmuş gerçekten

    YanıtlaSil
  9. Doğal güzellik bu kız, maşallah. :)

    YanıtlaSil
  10. maşallah ya allah nazarlardan korusunu tatlım muhteşem çıkmışsın her zaman ki gibi

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Hacer :)
    Blogunu sık sık takip etmeye çalışıyorum. Bu makyajın çok güzel olmuş gerçekten. Ayrı bir havası var. Yüzünde hangi ürünleri kullandın yazabilir misin acaba?

    YanıtlaSil
  12. çok ama çok iyi olmuş.hatta süper olmuş. bu tam benim tarzım bir hafif makyaj. çok beğendim sanada çok yakışmış.hangi ürünleri kullandığınıda yazarsan çok sevinirim canım

    YanıtlaSil
  13. Rimmel Cool Matte fondöten, Inglot pudra, Inglot jel eyeliner, Inglot Magnalash rimel, NYX takma kirpik, Flormar lipgloss, Inglot allık

    YanıtlaSil
  14. çok güzelsin maşallah:)

    YanıtlaSil