15.02.2010

Günün makyajı ve benden haberler...

Selamlar...

Şu sıralar hayatımda birçok şey karışık.
İşimden ve kaldığım yerden ayrılmak üzereyim.
Yüksek lisansım başladı.
Dolayısı ile bu karmaşada bloga ayıracak vaktim yok.
Sabrınız ve takibiniz için çok teşekkürler.
Doğum günü mesajlarınız için tekrar ayrıca teşekkürler.

Bu akşam yaptığım makyajı sizinle paylaşmak istedim...

DSC06016

DSC06018

Yeni aldığım Inglot Eyeliner Gel'i (yani jel eyeliner'ı) ve açılı eyeliner fırçasını bir sonraki yazımda sizinle paylaşacağım. Belki nasıl uygulandığını göstermek için bir video çekerim bilemiyorum.

Çikolataya karşı NLP uygulaması üzerine de bir videoyu yarın çekmeyi düşünüyorum = )
Görüşmek üzere...

13 yorum :

  1. Eyeliner nasıl bilmem ama makyaj çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. hacercim ne guzel lisans yapacaksin.bu arada makyajin cok hos ve su nlp tekniklerinden bizede anlat cok severim böyle seyleri
    sevgilrle

    YanıtlaSil
  3. Allah kolaylık versin. Herkesin hayatında oluyor baze böyle karışık zamanlar.Her şey üstüste geliyor bazen. NLP'yi ben de merak ediyorum. Takipteyiz :))

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bi makyaj olmuş ve sizede çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  5. şekerim özletme kendini fıstık nlp merak etiyoruz ve bekliyoruz. her zamanki makyajın muhteşem

    YanıtlaSil
  6. Makyajı beğendim,yakışmış.
    Kaşlarınız ne kadar biçimli yaaa...
    Benimkiler çok fena haldeler : (
    Karmaşalı günleri tez zamanda en az hasarla atlatırsınız umarım.

    YanıtlaSil
  7. canım kirpikleri kullanabildin mi çok merak ettim :/

    YanıtlaSil
  8. Anonymous16/2/10 13:14

    hacer abla makyajını çok beğendim harika olmuş :)
    tuba..

    YanıtlaSil
  9. Makyaj herzamanki gibi süper, gün geçtikçe daha güzel oluyor:)Göz pınarına sürdüğün farın nosunu ve markasını yazarsan sevinirim canımcım <3

    YanıtlaSil
  10. Inglot o canım, numara versem de bir işe yaramaz çünkü o sistemin farları yok artık.

    YanıtlaSil
  11. üzüldüm:( çok güzel bi rengi varmış tühh saten bnde şans olsa..nse:) teşekkürler tatlım

    YanıtlaSil
  12. blog çok güzel sizlere sormak istediğim bişi var izmirde yaşıyorum ama güzel kaş alan bi yer bulamadım kavisli kalkık bi model istiyoum önceki kaşım öyleydi ama kaşlarımı aldırıdığım kişi artık yok ve ondan sonra hangi kuaföre gittiysem maf ettiler hacer hanım kaş şeklinizi çok beğendim izmirde bildiğiniz güzel kaş alan biileri var mı ?

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler beğeniniz için.
    Ben kaşlarımı kendim alıyorum. Bu nedenle İzmir'de kim iyi kaş alır hiçbir fikrim yok malesef =(

    YanıtlaSil