19.01.2010

Makyaj Budur !

Aman bugün keyfim pek kaçıktı hiç sormayın.
Beni anca makyaj paklar dedim ve soluğu Inglot'ta aldım...
Sonsuz pozitif enerjisi ve engin bilgileri ile sevgili MUA'm Özgür Bey yine büyük ilgi gösterdi bana.
Maskara denemek için göz makyajımı sildim, ama sakarlığım sağolsun tüm makyajımı (makyaj mı? bugün yüzümde olan olsa olsa makyajcık!) silince, e hadi bari makyaj yapalım dedik = )
Sanırım ortalama 1 saat kadar sürdü makyaj yapımı.
Faydalı bilgiler eşliğinde yapılan her bir hamlede bir kez daha şaşırdım.
Nasıl oldu da böyle harika bir makyaj çıktı ortaya !
Yüzüme bakmalara doyamıyorum, makyajı temizlemeye kıyamıyorum <3

Möhöm Bilgi :
Inglot, FORUM BORNOVA'DA Park Bravo mağazasının içindedir.
(Ben yorumlarda yanlışlıkla Park Bornova yazmışım, özür dilerim.)

Kullanılan ürünlerin hepsi Inglot :
Fondöten, pudra, göz altı kapatıcısı, far bazı, farlar, allık, göz kalemi, maskara, dudak kalemi, lipgloss, kaş farı ve cımbız
= )))


Ürün kodlarını tam bilmiyorum, bir sonraki ziyaretimde hepsini öğrenip sizinle paylaşacağım.

DSC05718

Yahuşuhlu MUA'm Özgür Bey = )

DSC05714

Pek de güzel oldumm = )
Mütevazi olamayacağım, makyaj harika !

DSC05726

Nasılız = )

DSC05730

Yakın çekimler ;

DSC05736

DSC05739

DSC057552

DSC05748

DSC05754

Sizin fikriniz nedir ?
Beğendiniz mi makyajı ve fotoğrafları ?

99 yorum :

  1. oha ozgur bey e bittim resmen :))) makyaj da harika!

    YanıtlaSil
  2. Porselen bebekler olur ya aynı onlara benzemişsn canm ee güzel olunca herşe yakışıo haliyle^^ kaşların boyanınca dha keyifli dha cici olmş çok tatlııısn yaa:))

    YanıtlaSil
  3. kaş olayı baya bi değiştirmiş ifadeni.. bence sen de sık sık kaş ürünleri kullan.. :)
    süper görünüyor bayıldım!!

    YanıtlaSil
  4. MUA da MUA yani :)))
    orda bir MUA var uzakdaa o MUA bizimde MUA mız olssun mu hacerrrr :)))

    şaka bir yana gercekten makyaj mükemmel..sende bir okadar güzelsin.Sim in ddigi makyaj ürünleri kullanmalıısın kesinlkle buarada fondoten olarak ne kulandın?

    YanıtlaSil
  5. Makyaj harika....Ve gerçekten kaşlar boyanınca çok yakışmış! Bide bide Mileena'ya katılmadan edemicem,bu MUAları özellikle böyle seçiyorlar kesin :)

    YanıtlaSil
  6. çok başarılı. Kaşlar biraz koyu olmuş galiba ama çok yakışmış! :*

    YanıtlaSil
  7. Buket, çok teşekkürler = )

    Sim, katılıyorum bundan sonra kaş ürünleri kullanmaya başlayacağım.

    NephthyS, çok teşekkürler = )))

    azzzra, bu konuyu Özgür Bey'e sormam lazım = ) Kullandığım tüm ürünler Inglot.

    Leah, çok mersiii = )

    YanıtlaSil
  8. owww tek kelimeyle harika,
    bende şimdi kendimi usta ve sihirli ller değdikten sonra merak etmeye başladım...

    YanıtlaSil
  9. Yaa makyaj süper.Bayıldım yaa bittim eridim vallahi =D.Bu arada gerçekten de çok yahuşuhlu allah sahibine bağışlasın =D =D

    YanıtlaSil
  10. yarın gidip mua özgür beyle tanısmam gerek bende isterim böyle makyaj bittim yaa burda ağzımı toparlayamıyorum hacercim:)))
    Kendimden utandım makyaj yapabildiğimi sanmamdannnnnnnnnnnn:)
    Of özgür bey güzel sanatı güzel sen güzel makyaj güzel herşey güzel:)
    hangi malzemeleri kullandınız canım yazar mısın acil pudraya ihtiyacım varda birşey farkettim dogru makyaj kaşların ifadesini ne kdr da güzel kılıyor harika olmuşsun harikaa hiç yıkama çek bol bol fotogrflarını:)

    YanıtlaSil
  11. çok hoş olmuş gri tonlarını ben sıklıkla kullanırım çok iyi makyaj yapıyosun yapıyosun :)) beğeniyorum takip ediyorum bloğunuzu

    YanıtlaSil
  12. MUA'nıza talibiz :D
    Şaka bir yana çok profesyonel bir makyaj olmuş gerçekten :) Porselen bebekler gibi çıkmışsınız :) E tabii model de güzel olunca makyaj da gösteriyor ister istemez kendini :)
    Özgür bey de hem yetenekli hem yakışıklı :D

    YanıtlaSil
  13. wawwww hariak bi makyaj olmuş cok yakışmışşş:) kaşlar dehşettii iice dehşet olmş boyanınca:) bu arada katılıorum mua da mua olsun yani maşallah özgür beye:PPP selamımızı söle istanbula da bekleris hehehe:P

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş cnm :) bayıldım!

    YanıtlaSil
  15. hacer bence siyah ve daha belirgin rimel kullanmalisin. cok seviyorsun bilyorum ama o max factor u at bence bi an once inglot rimel edin.:) dehset yakismis!! kirpikler belirgin olunca da gozler daha buyuk gozukur bir de o isiticili kivirici hic kivirmiyor bence normalleri daha basarili. bi dene bana hak vericeksin bence. opuyorum cokk

    YanıtlaSil
  16. Süper olmuş gerçekten,sanada çok yakışmış canım ;)

    YanıtlaSil
  17. Cok guzel o ama ben bayildim ona! ellerinize saglik Ozgur Bey:)
    ama bisey dicem sekerim gozun kapali resmin varsa onu da eklermisin ki acaba :)

    YanıtlaSil
  18. Hacer hangi Inglot burası? Ben hem asık suratı bilgisiz kızlara rastlıyorum, bu cocuk cok seker. Makyajın super olmus. Senin yaptıklarından farkı sanırım kas farı kullanılmıs. Goruntu soft olmus, cok gsl :)

    YanıtlaSil
  19. Süper olmuşsun kaşların mükemmel olmuş. Ne kullandınız kaş için hemen koşup almam lazım :)

    YanıtlaSil
  20. çok güzel olmuş gerçekten:)

    YanıtlaSil
  21. çok başarılı. ben çok beğendim süper. keşke videoya çekebilseydiniz ..hangi malzemeleri kullandığını kaş ve gözler için yazarsın dimi canım

    YanıtlaSil
  22. Makyaj süper olmuş, çok yakışmış. Kaş konusuna da katılıyorum :) MUA'ya da söyleyecek söz yok hakkaten. Hem kendi hem sanatı güzel. Ben de mi bi ziyaret etsem ne yapsam :P

    YanıtlaSil
  23. Nazende, kesinlikle inanılmaz bir fark oluyor.Boşuna profesyonel değiller = )

    ROSSE, teşekkürler = )

    Esraca,canım çok ama çok teşekkür ederim. Vallahi o kadar çok malzeme kullandık ki ben bakamadım, sayamadım = ))) Pudra olarak kesinlikleeee Inglot öneririm.

    betyy, çok naziksin teşekkürler = )

    Orfoz, Özgür Bey adına da kendi adıma da teşekkür ederim = )

    Sochic, kaşlarım hem alındı yeniden şekillendi, hem de boyanınca harika oldu = )

    moon, max factor.u aldattım dün ve kendime inglot rimel aldım = ))) teşekkürler

    Siu, çok teşekkürler = )

    Mademoiselle, çok naziksin = )

    ISIL CAN, tamam canım kapalı fotoğraf da ekliyorum şimdi.

    PGAAOA, İzmir Park Bornova'da, Park Bravo'nun içindeki Inglot burası. Çok şanslıyız çok = )

    happytobe, kaşım için Inglot'tan mat bir far kullandık ama kodunu bilmiyorum, o arada makyaja bayılmakla meşguldüm = ))

    daisy princess, çok teşekkürler.

    ŞIKELLA, canım inan ki çok malzeme kullandık ve ben makyaja daldım malzemelere bakmadım bile = ) Hepsi Inglot ama (fondöten, pudra, göz altı kapatıcısı, far bazı, farlar, göz kalemi, maskara, dudak kalemi, lipgloss, allık)

    YanıtlaSil
  24. Narcissus, ziyaret etmeni kesinlikle öneririm = )

    YanıtlaSil
  25. selam hacercigim,
    niye bunaldin bakim.sen hic bunalma, uzulme gözlerinin ici hep gülsün .o kadar tatli cici bir kizsinki...
    ve makyaj yikiliyor bu ne guzellik bayildim.bu makyajin yani gözündeki far olayini bir görüntülesende bizde izlesek .bu arada sonuncu yorumuda ben yaptim sanirim 26.
    neyse hadi saglicakla ve mutlulukla kal emi;D

    YanıtlaSil
  26. Peki bisey sorucam =) Bu makyajın yapımı ne kadar sürdü.Sürekli açıp bakıyorum bittim =D

    YanıtlaSil
  27. style_m, çok teşekkürler = )

    ROSSE, saat tutmadık ama 1 saat kadar sürdü = )

    YanıtlaSil
  28. oofff :) Ben gittiğimde bu Mua yoktu amaa :( Neyse makyaj süper olmuş,kaşlar da ifadeni pek bi' keskinleştirmiş. omg o.O

    YanıtlaSil
  29. Makyaj süpper de yakışmışsınız diyorum ve sen gene gene git oralara yok rimelmiş yok farmış yok allıkmış;)

    YanıtlaSil
  30. ay canım çok yakışmıııııışş fotolarda harika =)) çok keyifli

    YanıtlaSil
  31. idil uzun20/1/10 12:39

    bornovadaki inglt u sevme sebebim muadır!
    bunuda buradan itiraf edeyim hani,hem makyaj malzemeleri olsun,hem mua olsun:D:D

    saka bir yana,kaşlarını kesinlikle böyle kullan hacercim,harika!

    YanıtlaSil
  32. çok çok çok begendım...kaşlar ozellıkle....bozulmadan gıtse keske bu makyaj :D
    bu arada Özgür Bey in de karizmasını es gecmemek lazım ;)

    YanıtlaSil
  33. canım çok başarılı bi makyaj.ba-yıl-dımmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  34. hacercim makyaj süper kullanıldımı bilmiyorum ama yanılmadıysam fondöten secimi süper birde bu renk allık cok ama cok yakısmıs.özgür bey hakkındada yoruma gerek yok sanırım:)

    YanıtlaSil
  35. Bence senin yaptığın makyajlar bundan daha güzel ayrıca o kadar ürün ve bir saat ayırsan eminim sen daha iyisini yaparsın :)

    YanıtlaSil
  36. bende kaşlarına makyajdan daha çok baktım:) şaka bi yana çook güzel olmuş hacercim:)

    YanıtlaSil
  37. Aman tanrım ne kadar yakışmış, çok iyi taşımışsın makyajı:) herkese böyle yakışmıyor
    gerçekten harika görünüyorsun Hacer ve bundan sonra kesinlikle ruj kullanmalısın herkes kaşlardan bahsetmiş ben de dudaklardan bahsedicem :D çoook yakışmış çokk

    YanıtlaSil
  38. Asli:), teşekkürler = )

    tatli cadi, tam bir cadısın hakikaten = ))))))

    sechhill, çok teşekkürler = )

    idil uzun, itiraf.com gibi olduk = ))

    zehra16, keşke bozulmadan gitseee = (

    cingifilli, ben de bayıldımmm = )

    duyqş, teşekkür ederim, iltifat ediyorsun = )

    pınar, fondöten kullandık evet, allığı almadığıma pişmanımm = (

    my makeup story, ben de kaşlarımı çok beğendim = )

    YanıtlaSil
  39. bayıldım böyle pürüssüz bir yüz istiyorum ben de harika görünüyo

    YanıtlaSil
  40. Mine, haklısın. İlk defa pembe tonlarda allık ve ruj kullandım ve çok beğendim = )

    YanıtlaSil
  41. çörekotu :))20/1/10 15:34

    hayran hayran baktım kaldım. muhteşem görünüyorsun. ;) dudaklar benim de dikkatimi çekti mineye katılıyorum. ;)

    YanıtlaSil
  42. kesinlikle çok güzel... gerçekten profesyonelce yapılınca makyajla harikalar yaratılabiliyor... kaş olayına gelince gerçekten hoş olmuş.hatta bende bi kaş kiti edineyim diye içimden geçirdim. ama benim kaşlarım siyah kahve tonları var kitlerin genelinde ama denenecekler listesine yazıldı... özgür beyede selamlar :P

    YanıtlaSil
  43. Anonymous20/1/10 17:16

    Hacer Hanım makyajınız gerçekten çok hoş olmuş çok harika taşımışsınız devamlı girip girip bakıyorum resimlere:)Biraz aptalca olucak kusura bakmayn ama kaşlarınızı orda mı şekillendirdiler?

    YanıtlaSil
  44. Süper süper süper yok yakışmış hacercim süper olmuşsun valla barbie bebekler gibi olmuşsun...Kullanılan ürünlerin adlarını ve nolarını yazarmısın bizedde :))

    YanıtlaSil
  45. thales, ben de sabah içimden öyle geçirdim keşke cildimiz hep böyle pürüzsüz görünse ...

    Adsız, eminim Douglas'ta da güzel yapmışlardır. Ama Inglot benim için her zaman ayrı bir yerde...

    çörekotu :)), ben de bayıldım lipgloss.un rengine = ) teşekkürler

    gul, teşekkür ederim. koyu renk kaşların varsa ne mutlu sana. herkes koyu renge sahip olmak için uğraşıyor = )

    Adsız, estağfurullah ne aptalcası. Kaşlarımı orda şekillendirdik evet. Sonra da kaşlarımı doldurduk

    YanıtlaSil
  46. Bencede hiç mütevazı olma müthiş görünüyorsun. bayıldım.

    YanıtlaSil
  47. makyajın süper olmuş. kaşlarını da çok beğeniyorum şekli çok güzel ;)

    YanıtlaSil
  48. hacercim çoook güzel olmuş makyajın...çok yakışmış,güzeelliğine güzeelik katmış,ba yıl dıımmmmm....
    yanaklar dudaklar pembiş pembiş,şeker kız candy olmuşsun valla :)

    YanıtlaSil
  49. Oyy hacercim makyaja bayıldımmm! Renkler inanılmaz yakışmış...
    Mua hakkında ise, ben bilmem beyim bilir :>

    YanıtlaSil
  50. Gelin makyajı gibi olmus cok begendim ve de cok yakısmıs...bu güzel makyajı yapanın eline saglık...

    YanıtlaSil
  51. bebiş sana zahmet olmazsa özellikle allığın nosunu istiorum. zaten kullanılan malzemeleri merak eden cok kişi var. ama bu allık cok cok tatlı durmş almalısın bence.

    YanıtlaSil
  52. harika gerçekten çok güzel olmuşsun, e tabi biraz daha profosyonel bir makyaj bu şimdi olacak o kadar cnm :)

    YanıtlaSil
  53. ben ruja bayıldım...bi de rimel olarak ne kullanıldı?rimelden önce baz var mı?
    bu arada hem forumda hem park bornovada olması ilginç geldi,ikisi de yakın yerler sonuçta..bazı büyük şehirlerde 1 tane bile yokken...
    güzel olmuş makyaj gerçekten...

    YanıtlaSil
  54. Bakmalara doyamadım fotoğraflara:) Tek kelimeyle şahane:)

    YanıtlaSil
  55. RoseAngel, çok teşekkürler canım = )

    AtolyeKedi, utandımm = )

    Alışveriş Manyağı, şekli böyle daha güzel oldu sanki = )

    Leyloşum, sana benzedim azıcık demekki = )

    April, çok güldüm yorumuna ya = )))

    hayatsya, inşallah o günleri de görürüm =P

    Sochic, bir daha gittiğimde ürünleri ve kodlarını alır yazarım buraya.

    cecilia, haklısın canım = )

    merqure, çok teşekkürler ya ben ne büyük hata yapıp park bornova yazdım ki :S Forum Bornova'da mağaza canım park bornovada değil.

    YanıtlaSil
  56. Ben nasıl bu makyajı gözden kaçırmışım..Çok çok hoşsun..Herşey güzel gözüküyor.Bayıldım açıkçası :)

    YanıtlaSil
  57. beetlejuice, çok teşekkür ederim = )

    mughetto, mersii = )

    YanıtlaSil
  58. bana da ilginç gelmişti güzelim...rimelini ve rujun nosunu öğrenebilir miyim?ben de bu sıralar simli siyah kalem-pembe allık-bol bol rimel ve pembe rujdan oluşan sade makyajımla geziniyorum genelde,vede tam böyle bir rimelle ruj arıyordum...

    YanıtlaSil
  59. tabii yorumumu yazdıktan sonra gördüm düzeltmeni ve eklemeni,beklemedeyim ürünler için :)

    YanıtlaSil
  60. Offf şahane olmuş diyenler kervanına birde ben katılayım bende istiyorum yawww bende bende
    :(

    YanıtlaSil
  61. Anonymous21/1/10 00:54

    Merhaba ben Özgür Hacer in blogunda yer almak ne güzelmiş sizi görmesemde yaptığınız yorumlardan nede şeker kızlar olduğunuz belli oluyor yorumlarınıza teşekkürler öncelikle,Hacer in makyajlarını bende merakla bekliyorum ve buraya bayıldım :) galiba gururum okşandı burda :) bundan sonra sık sık beni yorumlarda görebilirsiniz görüşmek üzere.....

    YanıtlaSil
  62. Süper olmuşsun ya.. Tek kelime ile harika.. Bayıldım :)

    YanıtlaSil
  63. 2. resmin şahane ya bayıldım yalnız bi tek beğenmediğim şey var o da kaşlarının rengi birazcık koyu geldi bana biraz fazla göze batıyo gibi umarım yanlış anlamazsın ama kaş farı kullanmadan daha güzel bence

    YanıtlaSil
  64. hacercim muhteşem olmuş çok beğendim ya mua özgür beyde çok tatluuu:)sende zaten fıstık gibisin kaşlar muhteşem olmuşş ikinizinde eline sağlık

    YanıtlaSil
  65. Aramıza hoşgeldiniz özgür bey yaptığınız makyaj muhteşem olmuş gerçi mankenimizin hakkını yememek lazım kendisi zaten çok güzel ve çok cici şimcik kullandığınız ürünlerin adlarını nolarını tek tek alalım hazır siz buraya yorum yazmışken size bunları sormadan kaçırmak olmaz:)) tşkkürler şimdiden...

    YanıtlaSil
  66. merqure, = ))

    Nur, çok teşekkür ederim = )

    Özgür Bey, aman efendim şımartıyorsunuz beni, teşekkür ederim = )

    Didem, çok mersi = )

    yeliz88, kaş konusunda yorumları saygı ile kabul ediyorum = )

    zuzum, çok teşekkürler = )

    YanıtlaSil
  67. özgür...21/1/10 22:33

    Özgür ben :)çabuk döndüm aranıza galiba kullandığım ürünlerin numaralarını ve uygulamalı görmek istersen en kısa zamanda senide INGLOT 'ta görmek istiyorum ok....

    YanıtlaSil
  68. Anonymous21/1/10 23:57

    (2 yenegec)müthişsin,müthiş.allah sahiplerinize bağışlasın.:)))makyajın süper.kaşlarına bayıldım.
    senin inglota olan övgülerin karşısında park bravoya bir kez girdim.bir bayan vardı.oda yüzüme bile bakmadı.çıkmak zorundan kaldım.bu beyi hiç görmedim oralarda.bu arada bir şeyi merak ettim.hakikatten orda oturdunda kaşmı aldırdı yahu ? :)))

    YanıtlaSil
  69. 2yengec, canım Inglot'taki herkes çok ilgili, ama sanıyorum her insan gibi onların da bazen hata yapma imkanları var. Gününde olmayabilir arkadaş, kasten ilgisiz davranacaklarını sanmıyorum. Olmadı birlikte gidelim bir gün =P

    YanıtlaSil
  70. Hacercim makyajına bayıldım. Tek kelimeyle harika. Özgür bey gerçekten çok tatlı bir insan:) Inglot'a her gittiğimde kendisi gerçekten çok ilgileniyor. Eeee bende bir daha gidişimde makyaj yaptırayım olmazsa:)

    YanıtlaSil
  71. Davetiniz için tşkrler Özgür bey ama malesef ben istanbuldayım siz isimlerini söyleyin ben en iyisimi burdaki INGLOTtan temin edeyim :))

    YanıtlaSil
  72. Anonymous22/1/10 10:45

    (2yengec)gelmemmiii.bi alo de 10 dk sonra ordayım..

    YanıtlaSil
  73. özgür bey hoşgeldiniz:) sizi yakalamışken sormam lazım 2 ay oldu olmadı gel eyeliner aldım inglottan sanki ilk günkü gibi değil biraz daha sertleşti yapısı.ama öle bariz bir kuruma yok. uygularken kapağını kapatıyorum hava almasın die. Acaba duraline damlatsam biraz açılır mı bu sefer de rengi kaçar ya da kıvamsız olur die endişe ediyorum. Önerilerinizi bekliyorum. Blogumdan da ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  74. Sochic canım dediğin gibi duraline kullanabilirsin biraz. Rengi açmanın aksine, daha da belirgin hale getirecektir emin ol = )

    YanıtlaSil
  75. Hacercim sayende dayanamadım bende bugün INGLOTlandım...4lü far paleti 6SS fırça ve Duraline aldım renkleri istersen mail olarak atarım...Nedendir bilemem ama İNGLOTa karşı hep ön yargılıydım ama bugün gittim gördüm denedim ve çok memnun kaldım tabi senin sayende...

    YanıtlaSil
  76. RoseAngeL, harika bir haber bu. Farlar, 6SS ve duraline kesinlikle Inglot'un favori ürünleri. Güle güle sür sürüştür inşallah. Çok mutlu oldum görüşlerime değer verip Inglot ürünleri almana. Renkleri mail olarak atarsan çok sevinirim = )

    YanıtlaSil
  77. hacer ablacım ben burda reklam filimi görüyorum tatatta h hacer tüm hüzgün haliyle inglota gelir ve mutluluğu inglot ürünlerle bulur ee şimdi siz hep özgür abimize bakmışınız ama bizim hacer ablamızda az güzel değil hani tabikide bunu şaka olarak söledim büyüklere saygım sonsuz süper fotolar. hacer ablama ne yakışmaz :)))

    YanıtlaSil
  78. hacercim eet ben de duraline çözer die düşünüorum zaten bakalım denicez artık:)3-4 damla yeterli olur sanırım.

    YanıtlaSil
  79. Busecimm canımsın mckk

    Sochic, ne 3-4ü bebeğim ya 1 damla yeter = )

    YanıtlaSil
  80. ne demek hacer ablacım artık blogunda 24 saat açık bi vaziyette tatilin keyfini çıkarıyorum karnelerim süper hacer abla sınıf 1. yim bunuda sana iletiyim istedim ee benim moral kaynaklarımdan biride bu site ve hacer ablamızdır az sınıvlarda açıp dertimizi anlatan yazılar yazmadı :))

    YanıtlaSil
  81. Merhaba çok fena alışkanlık yaptı sanırım bu blog bende önce Sochic e cevap vereyim evet duraline dan bir damla damlatırsan kıvamını eskı haline getirebilirsin korkma rengını kaybetmez neden sertleşti yapısı dıye sorarsan malum gel eyelıner oldugu ıcın ve kullanırken hava aldıgından kuruyabılıyo o yuzden bır damla duralıne yeterlı ok...Bu arada Hacer'cim seni bugün arayamadım ama dediğim gibi blogunun adresini verdim ok...

    YanıtlaSil
  82. hacercim,özgür bey teşekkr ederm 2nize de :)o zaman gel eyelinerma hemen bi kurtarma operasynu uyglmalıyım:)

    YanıtlaSil
  83. Hacercim bende sessiz takipçilerindenim, makyaj sana çok yakışmış bir dahaki sefere Özgür Bey'e makyaj yaptırırken videosunuda çekersen süper olur. Ben saçlarınıda çok beğeniyorum, nasıl şekle sokuyorsun benimkilerde dalgalı sürekli fön çektirmekten bıktım bir anlatda öğreniyim bende
    sevgiler

    YanıtlaSil
  84. superrrrrrrrrrrrrrrrrr............ baska dicem yok sadece superrrrrrrrrrrrrrrrr...........

    YanıtlaSil
  85. canım dün forum bornova'daydım inglot'tan takma kirpik ve oje bakmayı planlıyordum ama bir türlü bulamadım bikaç bağazaya girdim mağazada çalışan kızlara sordum ben deliymişim gibi yüzüme baktılar :D neresinde forum bornovanın tam olarak etrafındaki mağazalarla tarif edebilirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  86. ürünleri özgür bey mi açıklayacaktı?ben mi yanlış anladım? hala beklemedeyim de hacercim... :)

    YanıtlaSil
  87. hacercim makyajın muhteşem olmuş!!!! bayıldıııııım <3

    YanıtlaSil
  88. çok iyiymiş ya özgür bey :D bu insan olamaz yahu Allah boş zamanında oturmuş özenmiş bözenmiş yaratmış :) makyaja zaten yorum yok süper ötesi !

    YanıtlaSil
  89. monikacım inglot park bravoda,nine west la senza hep yanyanalar,inglot diye bulamadıysan park bravo yada nine west diye sorabilirsin.hacercim senin yerine ben yanıtladım :)

    YanıtlaSil
  90. Özgür....28/1/10 15:03

    Zeynep'cim emin o kadar vakit ayırmamıştır bana :)

    YanıtlaSil
  91. Anonymous28/1/10 15:09

    mrb.hacercim biş sormak ıstyorum kaşlarını ınglottamıo aldırdın ne işlem gordu yazabılırmısın ?

    YanıtlaSil
  92. Özgür....1/2/10 03:09

    merqure biraz geç oldu ama cevaplayım ben :)Hacer söylemiycek yoksa :P FACE BLUSH_56 Allık ve F&R MASCARA :) ok

    YanıtlaSil
  93. teşekkür ederim özgür bey.ama ben allığı değil ruju sormuştum :)allık da güzelmiş gerçi,bi ara uğrayıp rengine bakmak farz oldu yüzümde....

    YanıtlaSil
  94. ok geliceğin zaman bana haber burdan olur mu aslında Hacer çok guzel bır organızasyon hazırlamış INGLOT a gezı altında super olur bırlıkte gelırsenız :))

    YanıtlaSil
  95. gercekten cok yakismis,ben en cok ama mavi farli resimlerinizi begendim.sanki mavi far ile gozunuzun rengi tam ortaya cikmis.gerci ben oldum olasi kahve rengi gozlere maviyi cok yakistiririm.masallah cok guzelsiniz ve sempatikliginiz ekrandan acayip yansiyor .insan sizi zevkle okur.yani blogu.

    YanıtlaSil
  96. Hacer muhteşem görünüyorsun..!!!
    Özgür beye ise yeni evlendiğim için yorum yapamıyorum ama içimden yapıyorum ehi ehi ehi :))
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  97. hacercim 97 yorum almissin buda 98 olsun ya nasil guzel bi makyaj bayildim yani.

    YanıtlaSil
  98. ohalar ohasi:D o nasil bir mua'dir öyle:O:D
    makyaj harika olmus gercekten.. porselen bebekler olurya aynen öyle olmussun:)cok cok begendim

    YanıtlaSil