18.01.2010

Leopar...

Makyajın videosuna hazır mısınız ???

DSC05694


DSC05668

9 yorum :

  1. oooo hacer nasil degisik bir makyaj.bence degisik seyler her zaman farkini ortaya koyar süper olmus .
    hmm..istek üzerine birde siyah beyazini yaparmisiiin ;)
    sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. hacercim ne cabuk yayinladin öylee.ilk yorumu yapmakta güzelmis yaniii ;D

    YanıtlaSil
  3. style m, siyah beyaz hiç aklıma gelmemişti ya çok teşekkürler = )

    YanıtlaSil
  4. Ayy inanmıorm bu ne! Tek kelimeyle muhteşem olmuş hem çok trend hem çok farklı:) Videosunu dört gözle bekliyorum bebişim paii..

    YanıtlaSil
  5. Hazır ne demek, tavuskuşu makyajının nasıl yapıldığını da göstersen acaip sevinirim.

    YanıtlaSil
  6. Buket, iyi seyirler = )

    duyqş, tavuskuşu makyajı da bunun gibi yapılıyor. videoyu izle görürsün

    YanıtlaSil
  7. hacercim sana mail attım burdanda haber veriim dedim. bu arada makyajın ilginç olmuş beğendim:)

    YanıtlaSil
  8. hacer naaptın sen yaa! videosunu bekliyorum cok fena yaaaaa!

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. ooof harika olmuş :))

    YanıtlaSil