23.10.2009

Inglot alışverişi

Herkese iyi haftasonları...
Aslında yazmam gereken bir sürü yazı var...
Biraz tembelliğimden, biraz da yoğunluktan erteleyip duruyorum.

Salı günü gitmekten en keyif aldığım yerlerden birine,
Forum Bornova'daki Inglot mağazasına uğradım.
Aslında bir şeyler almak için değil de, dolaşmak için gittim.
Ama bir şey almadan durur muyum ?
Aslaaaaaa = )

Fatoş hanım ve Özgür bey sağolsunlar hoş sohbet eşliğinde bir sürü ürünü denememe göz yumdular yine = )
Umarım bu sefer burayı okuyorlardır da, haftaya bozuşmayız =P

Gelelim neler aldığıma...
Uzun süredir almayı düşündüğüm Duraline'ı aldım sonunda.
O da ne ola ki diyenler için hemen açıklayayım.
Duraline sıvı fazda bir ürün.
Bu ürün sayesinde istediğiniz tüm farları krem ya da likit şeklinde kullanabiliyorsunuz.
Zaten son zamanlarda farları eyeliner olarak kullanıyordum.
Bu ürün tam benlik oldu.

Aldığım bir diğer ürün ise yine ihtiyacım olan eyeliner fırçası.
Fotoğrafı büyütmek için üzerine tıklamanız yeterli.

Inglot'ta 2 çeşit eyeliner fırçası mevcut.
Biri bu, diğeri ise kesik uçlu açılı bir fırça.
Ben likit eyeliner kullanmaya alışkın olduğum için seçimimi bu fırçadan yana kullandım.


Gelelim duraline'ın etkisine.
Elimde Inglot'tan aldığım 32 no.lu pigment var.
Üstte duraline ile, altta duraline.sız pigmenti görebilirsiniz.
Nasıl ?
Fark süper değil mi = )






Bugüne kadar Inglot'tan aldığım hiçbir üründen pişmanlık duymadım.
Bu 2 ürün de favorilerim arasında yerini aldı.
Fiyatlara gelirsek :
Duraline :15 TL
Eyeliner fırçası : 25 TL (Bana %30 indirimli = ) )

Önümüzdeki hafta Inglot fırçaları ile ilgili koca bir yazı sizleri bekliyor.

Herkese sevgiler,
Hacer


3 yorum :

  1. güle güle kullan hacer'ciğimm <3 tam senlik bir ürün bu :) fırça da çok güzeldir eminimm.

    YanıtlaSil
  2. hacer hanım Allahaşkına bana yardımcı olun:)bu inglot duraline'nin internette hiç biryerde satışı yok.Ben Balıkesirde yaşıyorum.Nasıl alıcam bu güzel şeyi...

    YanıtlaSil